نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
Quixel Suite 2.0 به یک استاندارد صنعتی برای ایجاد نقشه ها ، بافت ها و مواد عادی تبدیل شده است. این دوره به شما دانش اساسی NDO برای ایجاد نقشه های معمولی برای بازی های خود را می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 30s بررسی NDO از Quixel Suite 2.0 45 متر 24 متری افزودن جزئیات عادی بزرگ به مدل ژنراتور 38 متر 24 ثانیه افزودن جزئیات عادی کوچک به مدل ژنراتور 53 متر 58 بافت و ارائه تصویر نهایی در 3DO 35 متر 36s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی NDO از Quixel Suite 2.0
Exploring NDO from Quixel Suite 2.0
-
آشنایی با Quixel Suite 2.0
Introduction to Quixel Suite 2.0
-
تجزیه و تحلیل مدل و صادرات به NDO
Analyzing the Model and Exporting to NDO
-
کاوش رابط NDO
Exploring NDO Interface
-
بررسی گزینه های بیشتر در NDO
Exploring More Options in NDO
افزودن جزئیات عادی بزرگ به مدل ژنراتور
Adding Large Normal Details to the Generator Model
-
راه اندازی پروژه NDO
Setting up the NDO Project
-
ایجاد خطوط اکستروژن بزرگ در بالا
Creating Large Extrusion Lines at the Top
-
ایجاد پانل های درب
Creating Door Panels
-
افزودن خط اکستروژن بیشتر برای جزئیات فرونتال
Adding More Line Extrusions for Frontal Details
-
افزودن عناصر لاستیکی جزئیات عادی
Adding Rubber Elements Normal Detail
-
ایجاد سیم بزرگ در پشت ژنراتور
Creating Large Wire at Back of Generator
-
افزودن دریچه ها به ژنراتور
Adding Vents to the Generator
افزودن جزئیات عادی کوچک به مدل ژنراتور
Adding Small Normal Details to the Generator Model
-
افزودن جزئیات عادی برای دکمه ها و سنجها
Adding Normal Details for Buttons and Gauges
-
راهنمای یادگیری ایجاد پیچ و مهره
Learning Manual Bolt Creation
-
ایجاد زونا برای پانل های درب
Creating Shingles for the Door Panels
-
افزودن قفل درب
Adding Door Locks
-
لایه چند عادی ، مجسمه سازی در زمان واقعی ، و محیط 3DO
Multi-normal Layer, Real-time Sculpting, and 3DO Environment
-
افزودن پیچ و مهره های بزرگ با استفاده از یک لایه چند عادی
Adding Large Bolts Using Multi-normal Layer
-
افزودن پیچ و مهره های کوچک با استفاده از لایه های Sculpt
Adding Small Bolts Using Sculpt Layers
-
خراش سطوح فلزی با بافت عکس
Scratching the Metallic Surfaces with Photo Texture
-
صادر کردن نقشه های Diffuse ، AO و Cavity با استفاده از Map Converter
Exporting Diffuse, AO, and Cavity Map Using Map Converter
بافت و ارائه تصویر نهایی در 3DO
Texturing and Rendering the Final Image in 3DO
-
تجزیه و تحلیل نقشه های خود را برای روند بافت
Analyzing Your Maps for Texturing Process
-
ایجاد شناسه های انتخابی از نقشه عادی برای بافت
Creating Selection IDs from Normal Map for Texturing
-
افزودن بافت به بدن و قفل ها
Adding Texture to the Body and Locks
-
افزودن بافت به قسمتهای کوچک باقی مانده
Adding Textures to the Remaining Small Parts
-
اصلاح بافت ها و افزودن AO و Specular به نقشه انتشار
Fixing Textures and Adding AO and Specular to the Diffuse Map
-
آماده سازی رندرهای نهایی در 3DO
Preparing Final Renders in 3DO
نمایش نظرات