آموزش ایجاد انیمیشن های قابل حل برای بازی ها در 3ds Max و افتر افکت

Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max و After Effects ، ما در حال ایجاد انیمیشن های قابل حل با حداقل فریم های کلیدی ممکن و تولید صفحات Sprite م effectiveثر خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Adobe After Effects CS6 و TexturePacker Pro. در این آموزش 3ds Max و After Effects ، ما انیمیشن های قابل حل با حداقل فریم های کلیدی ممکن و ایجاد صفحات Sprite موثر ایجاد خواهیم کرد. این انیمیشن ها و صفحات Sprite برای بازی های موبایل ، به ویژه در بازی های سبک ایزومتریک ایده آل هستند. ما با درک مفاهیم مهمی مانند اهمیت ورقهای sprite و دلیل استفاده از آنها شروع خواهیم کرد. پس از درک اصول ، برای چندین دارایی انیمیشن قابل حل ایجاد خواهیم کرد. برای جمع بندی ، ما با استفاده از TexturePacker Pro صفحات sprite را ایجاد خواهیم کرد. با پایان این آموزش 3ds Max و After Effects ، شما می توانید انیمیشن های loopable و صفحات sprite را برای بازی های ایزومتریک و موبایل خود ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Adobe After Effects CS6 و TexturePacker Pro.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد انیمیشن های قابل حل برای بازی ها در 3ds Max و افتر افکت Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects

  • درک مفهوم Understanding the Concept

  • ایجاد انیمیشن قابل حل برای آسیاب بادی Creating Loopable Animation for Windmill

  • رفع بافت آسیاب بادی در حلقه انیمیشن Fixing Texture of Windmill in Animation Loop

  • ایجاد برگهای در حال سقوط Creating Falling Leaves

  • افزودن تصادفی به انیمیشن برگها Adding Randomization to Leaves Animation

  • انیمیشن یک انیمیشن تسمه نقاله Animating a Conveyor Belt Animation

  • افزودن سنگ و انیمیشن آنها به کمربند Adding Stones and Their Animation to the Belt

  • متحرک سازی یک چشمه آب قابل حل شدن Animating a Loopable Water Fountain

  • ایجاد انیمیشن آبشار قابل حل با استفاده از ذرات Creating Loopable Waterfall Animation Using Particles

  • پارچه و پرچم متحرک Animating Cloth and Flag

  • رفع انیمیشن پرچم و متحرک سازی یک بنر پارچه ای Fixing Flag Animation and Animating a Cloth Banner

  • ایجاد انیمیشن های اساسی حیوانات با استفاده از اصلاح کننده ها Creating Basic Animations of Animals Using Modifiers

  • استفاده از تعدیل کننده های متعدد برای متحرک سازی Head Using Multiple Modifiers to Animate Head

  • ایجاد دود در افتر افکت با استفاده از خاص Creating Smoke in After Effects Using Particular

  • ساخت Smoke Loopable Making the Smoke Loopable

  • ایجاد آتش بازی در افتر افکت با استفاده از خاص Creating Fireworks in After Effects Using Particular

  • افزودن جلوه های 2 بعدی به آب ارائه شده در افتر افکت Adding 2D Effects to Rendered Water in After Effects

  • ایجاد Sprite Sheets با استفاده از Texturepacker Creating Sprite Sheets Using Texturepacker

  • مرور مطالبی که آموخته ایم Reviewing What We've Learned

نمایش نظرات

آموزش ایجاد انیمیشن های قابل حل برای بازی ها در 3ds Max و افتر افکت
جزییات دوره
3h 10m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.