نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
دانش فنی قوی در مورد گرافیک سه بعدی در صنعت بازی یکی از الزامات است. در این دوره ، شما مفاهیم مهم و دانش فنی مورد نیاز برای تولید دارایی های با کیفیت و بهینه شده برای بازی ها را خواهید آموخت. هنرمندان اغلب با درک اصطلاحات استاندارد ، تکنیک ها و گردش کار در صنعت بازی مبارزه می کنند. در این دوره ، نکات و نکات فنی برای هنرمندان بازی ، دانش فنی اساسی را کسب خواهید کرد که هر هنرمند برای موفقیت باید بداند. ابتدا با سخت افزار رایانه خود آشنا خواهید شد که به شما امکان می دهد بهترین سخت افزار را برای گردش کار خود انتخاب کنید و همچنین اینکه چگونه از سخت افزار خود حداکثر سود را ببرید. در مرحله بعدی ، با انواع مختلف سایه بان ها ، مواد ، بافت ها ، فرمت های تصویر و فشرده سازی آشنا خواهید شد. در آخر ، شما می آموزید که چگونه با یادگیری تکنیک های مختلف بهینه سازی ، صحنه بازی خود را بهینه کنید. بعد از اتمام این دوره ، دانش کامل مورد نیاز یک هنرمند برای تولید هنر بهینه شده برای بازی های جذاب بصری را خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
درک ماشین
Understanding the Machine
-
درک اجزای اصلی رایانه
Understanding Major Components of a Computer
-
چگونه حافظه مدیریت می شود
How Memory Is Managed
-
CPU در مقابل GPU
CPU vs. GPU
-
تفاوت بین رندرهای زمان واقعی و آفلاین
Difference Between Real-time and Offline Renderers
-
درک FPS
Understanding FPS
-
آنچه ما آموخته ایم
What We Have Learned
درک سایه بان ها ، مواد و بافت ها
Understanding Shaders, Materials, and Textures
-
تفاوت بین ماده و بافت
Difference Between a Material and Texture
-
درک آلبدو و نقشه انتشار
Understanding Albedo and Diffuse Map
-
درک نقشه خاص و شیشه ای
Understanding Specular and Glass Map
-
نقشه عادی و جابجایی
Normal and Displacement Map
-
انسداد محیط و نقشه حفره
Ambient Occlusion and Cavity Map
-
درک فرمت های فایل و فشرده سازی
Understanding File Formats and Compression
-
چرا از بافت های مربعی استفاده کنیم؟
Why Use Square Textures?
-
درک بافت اطلس و ورق Sprite
Understanding Texture Atlas and Sprite Sheet
-
شناخت Shaders و انواع آن
Understanding Shaders and Its Types
-
PBR ، Metalness در مقابل گردش کار خاص چیست
What is PBR, Metalness vs. Specular Workflow
-
خلاصه
Summary
درک و استفاده از بهینه سازی
Understanding and Utilizing Optimization
-
Drawcalls چیست؟
What Are Drawcalls?
-
نکات بهینه سازی Drawcalls
Drawcalls Optimization Tips
-
چرا باید از مثلث و نگون ها جلوگیری کرد
Why to Avoid Triangles and Ngons
-
درک Backface Culling
Understanding Backface Culling
-
درک سطح جزئیات (LOD)
Understanding Level Of Details (LODs)
-
درک مزایای تولید دارایی مدولار
Understanding Benefits of Modular Asset Production
-
استفاده از تکنیک های آموخته شده روی یک تصویر مفهومی
Applying Learned Techniques on a Concept Image
-
در دام بهینه سازی قرار نگیرید
Don't Fall into the Trap of Optimization
-
خلاصه و خداحافظ
Summary and Good Bye
نمایش نظرات