نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
داشتن دانش صحیح در مورد رندر ، چراغ ها و مواد به طور کلی یک رندر عالی 3D ایجاد می کند. این دوره به شما کلیه اصول رندر Scanline & Arnold و همچنین دوربین فیزیکی ، چراغ ها و استفاده از مواد فیزیکی را آموزش می دهد. آیا تاکنون با نمایش کامل مدل 3D خود مبارزه نکرده اید زیرا شما از یک رندر خوب برای استفاده بی بهره هستید در ترکیب با نور و مواد؟ در این صورت ، 3ds Max Rendering Fundamentals یک دوره عالی برای کسانی است که تازه شروع به کار در 3ds Max می کنند. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه سریع ارائه دهنده Scanline خود را تنظیم کرده و جعبه گفتگوی تنظیمات آن را برای ارائه توالی های تصویر و انیمیشن منفرد جستجو کنید. در مرحله بعدی ، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید از رندر دسته ای ، حالت های سایه سازی viewport و نحوه تنظیم سریع مواد و روشنایی با استفاده از حالت سایه فعال استفاده کنید. سپس با Arnold Renderer تازه اضافه شده در 3ds Max 2018 آشنا خواهید شد. از آنجا که مرحله به مرحله از رندر اسکن پیش فرض به رندر Arnold منتقل خواهید شد ، خواهید دید که دوربین فیزیکی ، مواد فیزیکی ، و روشنایی در آرنولد است. با پایان این دوره ، شما روشهای قوی گردش کار را یاد گرفته اید ، بنابراین همیشه می توانید در تولید و انتخاب تنظیمات رندر مناسب برای گردش کار خود به عنوان یک هنرمند نوظهور کارآمد باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه ای بر Scanline Renderer
Introduction to Scanline Renderer
-
راه اندازی Scanline Renderer
Setting up Scanline Renderer
-
بررسی جعبه گفتگوی راه اندازی Render
Exploring the Render Setup Dialogue Box
-
بررسی گزینه های بیشتر در جعبه گفتگوی راه اندازی Render
Exploring More Options in Render Setup Dialogue Box
-
کاوش در پنجره Render Frame
Exploring the Render Frame Window
-
با استفاده از سایه های مختلف Viewport
Using Different Viewport Shadings
-
استفاده از حالت ActiveShade برای رندر
Using ActiveShade Mode for Rendering
-
نتیجه
Conclusion
کار با دوربین ، مواد و جلوه ها
Working with Camera, Materials, and Effects
-
ایجاد و تنظیم دوربین
Creating and Setting up the Camera
-
ردیف دنباله های انیمیشن خود را
Rendering Your Animation Sequences
-
کاوش گزینه رندر دسته ای
Exploring Batch Render Option
-
کاوش در ویرایشگر مواد و مواد
Exploring Materials and Material Editor
-
بررسی صفحه جلوه ها و ایجاد جلوه درخشان
Exploring Effects Panel and Creating Glow Effect
-
استفاده از Render Iterative و ذخیره Render Presets
Using Render Iterative and Saving Render Presets
کاوش آرنولد رندر
Exploring Arnold Renderer
-
در حال راه اندازی ارائه دهنده آرنولد
Setting up Arnold renderer
-
با استفاده از مبدل صحنه آرنولد
Using Arnold's Scene Converter
-
ایجاد نور آرنولد
Creating Arnold's Light
-
کاوش برگه آرنولد رندرر در جعبه گفتگوی راه اندازی Render
Exploring Arnold Renderer Tab Under Render Setup Dialogue Box
-
با استفاده از حالت ActiveShade آرنولد
Using Arnold's ActiveShade Mode
-
با استفاده از مواد فیزیکی آرنولد
Using Arnold's Physical Material
-
بررسی دوربین فیزیکی در آرنولد
Exploring Physical Camera in Arnold
-
استفاده از عمق میدان و نوردهی در دوربین فیزیکی
Applying Depth of Field and Exposure in Physical Camera
-
نکات ، ترفندها و نتیجه گیری
Tips, Tricks, and Conclusion
نمایش نظرات