آموزش مدل سازی و بافت یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی در 3ds Max

Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی ها ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Adobe Photoshop، Marmoset Toolbag، Illustratorدر این آموزش، ما یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی ها ایجاد می کنیم. ما با یک تکنیک مدل سازی جعبه و جزئیات مدل شروع می کنیم. هنگامی که شکل اصلی انجام شد، عناصر اضافی پلی بالا مانند دریچه‌ها و پیچ‌های جانبی ایجاد می‌کنیم و آنها را روی مدل low poly می‌پزیم. ما فرآیند پخت را عمیقاً بررسی خواهیم کرد و نقشه‌های Normal، Diffuse و Ambient Occlusion را ایجاد خواهیم کرد. با استفاده از ابزار pen، مدل را در فتوشاپ تکسچر می کنیم. ما همچنین به تبدیل یک آرم شطرنجی به شکل برداری و پخت یکپارچه آن روی کلاه ایمنی خواهیم پرداخت. پس از انجام فرآیند بافت، به بررسی درزها در بافت خواهیم پرداخت. در نهایت یک رندر ارائه در داخل کیسه ابزار Marmoset ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Adobe Photoshop، Marmoset Toolbag، Illustrator

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی و بافت یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی در 3ds Max Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max

  • تنظیم تصاویر مرجع برای مدل سازی Setting up Reference Images for Modeling

  • ایجاد مش پایه با جعبه Creating Base Mesh with a Box

  • ایجاد دهانه جلویی برای کلاه ایمنی Creating the Front Opening for Helmet

  • راه اندازی توپولوژی Setting up Topology

  • ایجاد جزئیات درونی Creating the Inner Details

  • ساخت شیشه جلوی کلاه ایمنی Creating the Helmet Windshield

  • ایجاد مش های پلی بالا برای پخت Creating High Poly Meshes for Baking

  • دریچه های مدل سازی برای طرفین کلاه ایمنی Modeling Vents for Helmet Sides

  • مدلسازی دریچه جلوی کلاه Modeling the Vent for Front of Helmet

  • مدل سازی قطعه جانبی پشتیبان برای شیشه جلو Modeling the Supporting Side Piece for Windshield

  • ایجاد پیچ ​​و مهره های پلی بالا برای پخت Creating High Poly Bolts for Baking

  • باز کردن کلاه ایمنی Unwrapping the Helmet

  • باز کردن اشیاء باقیمانده Unwrapping the Remaining Objects

  • آماده سازی مش ها برای پخت Preparing Meshes for Baking

  • نمایش جزئیات در Lowpoly Mesh و صادرات نقشه ها Projecting Details on Lowpoly Mesh and Exporting Maps

  • سازماندهی فایل ها برای بافت در فتوشاپ Organizing Files for Texturing in Photoshop

  • ایجاد بافت برداری با استفاده از ابزار Pen Creating Vector Textures Using Pen Tool

  • اضافه کردن جزئیات به بافت Adding Details to the Texture

  • پخت لوگوی بدون درز روی کلاه ایمنی در 3ds Max Baking Seamless Logo Onto Helmet in 3ds Max

  • اتمام فرآیند بافت Finishing the Texturing Process

  • رفع درزها در بافت Fixing Seams in Texture

  • ایجاد ارائه نهایی در کیسه ابزار Marmoset Creating Final Presentation in Marmoset Toolbag

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی و بافت یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی در 3ds Max
جزییات دوره
3h 41m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.