Zaheer Mukhtar

-

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.

دوره های Zaheer Mukhtar | دانلود آموزشهای Zaheer Mukhtar:

آموزش گردش کار ارائه محصول

Product Presentation Workflow

یک روند کامل برای ایجاد یک ارائه محصول شیک را کاوش کنید. بیاموزید که چگونه با مدل سازی کنار بیایید ، چراغ ها و مواد ایجاد کنید و پاسهای رندر کامپوزیت ایجاد کنید.


آموزش Unreal Engine and Quixel Megascans: تجسم معماری

Unreal Engine and Quixel Megascans: Architectural Visualization

با استفاده از Quixel Megascans ، کتابخانه ای از دارایی های اسکن شده و ابزارهای قدرتمندی که می توانید به صورت رایگان با موتور Unreal استفاده کنید ، به سرعت صحنه های معماری فوتورالیستی ایجاد کنید.


آموزش Quixel Suite 2.2 ، DDO ملزومات

Quixel Suite 2.2, DDO Essentials

DDO عمیق را از Quixel Suite 2.2 بیاموزید. این دوره شما را با طی مراحل کامل ، ایجاد سریع PBR و متریال برای بازی یا پروژه های فیلم خود ، هدایت می کند. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2.2.


آموزش گردش کار دارایی های حرفه ای با Quixel Suite

Professional Asset Workflows with Quixel Suite

انتخاب کوتاه ترین و موثرترین خط لوله برای تولید هنری برای صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه تولید بسیار مهم است. این دوره یک خط لوله بسیار ساده اما بسیار قدرتمند برای تولید دارایی های با کیفیت بالا را به شما آموزش می دهد.


آموزش مدل سازی و بافت یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی در 3ds Max

Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max

در این آموزش، ما یک کلاه ایمنی کم پلی برای بازی ها ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Adobe Photoshop، Marmoset Toolbag، Illustrator


آموزش مبانی رندر 3ds Max

3ds Max Rendering Fundamentals

داشتن دانش صحیح در مورد رندر ، چراغ ها و مواد به طور کلی یک رندر عالی 3D ایجاد می کند. این دوره تمام اصول ارائه دهنده Scanline & Arnold و همچنین دوربین فیزیکی ، چراغ ها و استفاده از مواد فیزیکی را به شما آموزش می دهد.


آموزش نکات و نکات فنی برای هنرمندان بازی

Technical Tips and Tricks for Game Artists

دانش فنی قوی در مورد گرافیک سه بعدی در صنعت بازی یکی از الزامات است. در این دوره ، شما مفاهیم مهم و دانش فنی مورد نیاز برای تولید دارایی های با کیفیت و بهینه شده برای بازی ها را خواهید آموخت.


آموزش ایجاد یک صحنه عکس واقعی با 3ds Max و V-Ray

Creating a Photorealistic Scene with 3ds Max and V-Ray

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه سریع رندرهای واقع بینانه بسازید ، این دوره برای شما مناسب است. برای ایجاد یک صحنه فوق العاده واقعی از عکس ، از چندین ابزار در 3ds Max استفاده خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray 3.2 و Photoshop CC.


آموزش ایجاد هنر سبک برای بازی های ایزومتریک در 3ds Max

Creating Stylized Art for Isometric Games in 3ds Max

در طول این آموزش ، ما هنرهای سبک شده ای را برای بازی های ایزومتریک که برای iOS ، Android و PC ساخته شده اند ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.


آموزش 3ds Max: محیط تلطیف شده برای انیمیشن

3ds Max: Stylized Environment for Animation

هر مرحله در ایجاد یک محیط متحرک سبک دار را مشاهده کنید.


آموزش Quixel Suite 2.0 ، ملزومات NDO

Quixel Suite 2.0, NDO Essentials

Quixel Suite 2.0 به یک استاندارد صنعتی برای ایجاد نقشه ها ، بافت ها و مواد عادی تبدیل شده است. این دوره به شما دانش اساسی NDO برای ایجاد نقشه های معمولی برای بازی های خود را می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Quixel Suite 2.


آموزش موتورهای رندر برای تجسم محصول و صنعتی

Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

بهترین موتور رندر را برای محصولات و مشاغل تجسم صنعتی خود انتخاب کنید. ویژگی ها و گردش کار Unreal ، Unity ، V-Ray ، Arnold ، Redshift و موارد دیگر را مقایسه کنید.


آموزش ایجاد انیمیشن های قابل حل برای بازی ها در 3ds Max و افتر افکت

Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects

در این آموزش 3ds Max و After Effects ، ما در حال ایجاد انیمیشن های قابل حل با حداقل فریم کلیدی ممکن و تولید صفحات Sprite م effectiveثر خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Adobe After Effects CS6 و TexturePacker Pro.