نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
سکوهای روشنایی و روشنایی مناسب برای هر انیماتور حرفه ای ضروری است. در این دوره ، شما سناریوهای مختلفی را کشف خواهید کرد تا با بسیاری از اجزای روشنایی CG آشنا شوید و رندر خود را با دکل های مختلف روشنایی آزمایش کنید. نرم افزار ... دانستن اینکه چگونه می توان به درستی پروژه های خود را روشن کرد برای انیماتورهایی که خود را حرفه ای می دانند ضروری است. این دوره ، مقدمه ای بر روشنایی مفاهیم و دکلهای با مایا و RenderMan ، مقدمه ای برای روشنایی و نگاهی به توسعه در داخل RenderMan و Maya است و به پروژه های شما برای رسیدن به سطح بعدی کمک می کند. در ابتدا ، ضمن درک عمیق RenderMan برای مایا ، روش اصلی نورپردازی (نور سه نقطه ای) را فرا خواهید گرفت. شما همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه یک جعبه Cornel را مدلسازی کنید ، مواد را برای آزمایش رندر و متریال های خود استفاده کنید و از یک HDRI پایه برای ایجاد دکل توسعه نگاه استفاده کنید. در پایان این دوره ، شما خواهید فهمید که چگونه از RenderMan برای مایا استفاده کنید تا پروژه هایی با نور و مناسب درست کنید - مهارت های مهمی که می توانید برای بهبود کیفیت پروژه های آینده خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، RenderMan 20.8
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
درک نورپردازی و توسعه نگاه در RenderMan
Understanding Lighting and Look Development in RenderMan
-
معرفی تنظیمات رندر در RenderMan RIS
Intro to Render Settings in RenderMan RIS
-
معرفی پنجره "IT" در RenderMan
Intro to 'IT' Window in RenderMan
-
معرفی GI در RenderMan
Intro to GI in RenderMan
-
کار با اشکال منطقه چراغ
Working with Area Lights Shapes
-
درک رنگ نور و دما
Understanding Light Color and Temperature
-
درک وزن و عادی سازی اجزای نور
Understanding Light Components Weight and Light Normalization
-
کار با درهای انبار
Working with Barn Doors
-
درک چراغ های نقطه ای و چراغ های از راه دور
Understanding Spot Lights and Distant Lights
-
کار با چراغ های محیطی برای IBL
Working with Environment Lights for IBL
-
درک چراغ های مش
Understanding Mesh Lights
-
با استفاده از مسدود کننده ها و Gobos
Using Blockers and Gobos
-
استفاده از پروفایل های IES
Using IES Profiles
درک نورپردازی سه نقطه ای
Understanding Three-point Lighting
-
نمای کلی روشنایی سه نقطه ای
Three-point Lighting Overview
-
تنظیمات اولیه صحنه
Initial Scene Setup
-
ایجاد چراغ کلیدی
Creating the Key Light
-
درک نور پر کردن
Understanding the Fill Light
-
ایجاد چراغ حاشیه اصلی
Creating the Main Rim Light
-
ایجاد چراغ حاشیه ثانویه
Creating the Secondary Rim Light
-
افزودن چراغ Kicker
Adding a Kicker Light
-
کار با چراغ های گسیل کننده
Working with Emissive Lights
-
رفع چشمان شخصیت
Fixing the Eyes of the Character
-
کار بر روی bg Lights
Working on the bg Lights
-
تنظیم مواد PxrVolume برای جوی ها
Setting up PxrVolume Material for Atmospherics
-
ارائه تصویر نهایی
Rendering the Final Image
ایجاد سکوهای سبک برای توسعه نگاه
Creating Light Rigs for Look Development
-
ایجاد دوربین و گروه برای اشیا
Creating the Camera and Group for the Objects
-
ایجاد IBL
Creating the IBL
-
تنظیم کلید نور
Setting up the Key Light
-
ایجاد حوزه های مرجع
Creating Reference Spheres
-
تنظیمات رندر
Render Settings
نمایش نظرات