با استفاده از Maya، RenderMan RIS و NUKE، نور یک سکانس فیلم کوتاه را با حفظ پیوستگی بین نماهای مختلف یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، NUKEX 9، RenderMan 20، XGen، NUKE Studio.
توسعه نگاه کمک می کند تا از طریق بافت ، سایه زنی ، ترکیب بندی و موارد دیگر به مدل احساساتی شوید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توان با RenderMan 21. توسعه کاتانا را ایجاد کرد. نرم افزار مورد نیاز: Katana، RenderMan 21.
تطبیق پذیری XGen همراه با سایه پردازی و نورپردازی جدید رندرمن مطابقت با طراحی تنظیمات با کیفیت بالا است. در این دوره ، روند ایجاد جنگل با استفاده از XGen و Renderman را مشاهده خواهید کرد.
در این آموزش Mudbox و RenderMan ، ما اصول بافت با استفاده از Ptex for look dev را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2016، Maya 2016، RenderMan RIS 20.1.
در طول این دوره ها ، ما می خواهیم با استفاده از RenderMan و NUKE ، توسعه نگاه ، نورپردازی و ترکیب بندی یک صحنه Noir را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015 ، RenderMan 19 (RIS) و NUKE 9
PBR استاندارد فعلی برای ارائه است. این دوره اصول ساخت ظاهر در Substance Painter 2 را به شما می آموزد و سپس تمام بافت های مورد نیاز را ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، RenderMan 21، Substance Painter 2
Katana و RenderMan 21 در صنعت VFX به ابزاری استاندارد برای روشنایی تبدیل می شوند. این دوره اصول کار گردش کار بین Katana ، RenderMan و NUKE را که در عکس VFX استفاده می شود ، به شما آموزش می دهد.
سکوهای روشنایی و روشنایی مناسب برای هر انیماتور حرفه ای ضروری است. در این دوره ، شما سناریوهای مختلفی را کشف خواهید کرد تا با بسیاری از اجزای روشنایی CG آشنا شوید و رندر خود را با دکل های مختلف روشنایی آزمایش کنید. نرم افزار...
در طول این درس ها ، ما با استفاده از سه تکنیک و گردش کار مختلف ، در مورد نورپردازی شخصیت می آموزیم. ما از RenderMan RIS و سیستم قدرتمند و کارآمد GI آن استفاده خواهیم کرد ، جایی که نور بیشتر آلی و واقع گرایانه است.