آموزش توسعه را با Substance Painter و RenderMan 21 دنبال کنید

Look Development with Substance Painter and RenderMan 21

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
      توضیحات دوره: PBR استاندارد فعلی برای ارائه است. این دوره اصول ساخت ظاهر در Substance Painter 2 را به شما می آموزد و سپس تمام بافت های مورد نیاز را ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، RenderMan 21، Substance Painter 2 Expand All بررسی اجمالی دوره 1m 9s تنظیم گردش کار بین ماده نقاش و مایا 20 متر 36s ایجاد بافت های تنه 48 متر 18 ساله ایجاد بافت های لامپ 25 متر 15 ثانیه ایجاد بافت های گرامافون 51m 28s وارد کردن بافت ها و تنظیم ظاهر دهه 44 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

      سرفصل ها و درس ها

      بررسی اجمالی دوره Course Overview

      • بررسی اجمالی دوره Course Overview

      تنظیم گردش کار بین ماده نقاش و مایا Setting up the Workflow Between Substance Painter and Maya

      • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

      • اشعه ماورا بنفش را اشغال می کند Objects UVs

      • استفاده از مواد اولیه برای صادرات Applying the Basic Materials for Exporting

      • صادرات اشیا از مایا Exporting Objects from Maya

      • دکل توسعه روشنایی را در Maya و RenderMan جستجو کنید Look Development Lighting Rig on Maya and RenderMan

      • وارد کردن HDRI به Substance Painter Importing HDRI to Substance Painter

      ایجاد بافت های تنه Creating the Trunk Textures

      • وارد کردن تنه و ایجاد کانال ها Importing the Trunk and Creating the Channels

      • ایجاد بافت جعبه Creating the Box Textures

      • ایجاد بافت های حاشیه ای Creating the Borders Textures

      • کار بر روی قطعات فلزی Working on the Metal Parts

      • ایجاد بافت دستگیره Creating the Handle Textures

      • اضافه کردن خاک به صندوق عقب Adding Dirt to the Trunk

      ایجاد بافت های لامپ Creating the Bulb Textures

      • ایجاد بافت های پایه و بند ناف Creating the Base and Cord Textures

      • ایجاد بافت های حلقه ای Creating the Ring Textures

      • نقاشی ماسک های شیشه ای Painting Glass Masks

      ایجاد بافت های گرامافون Creating the Gramophone Textures

      • وارد کردن گرامافون Importing the Gramophone

      • استفاده از مواد چوبی Applying Wood Material

      • تصفیه مواد چوب Refining the Wood Material

      • تنظیم نرمال برای صفحه Setting up the Normal for the Plate

      • استفاده از مواد صفحه Applying the Plate Material

      • ایجاد مواد دیسک Creating the Disc Material

      • ایجاد قطعات فلزی و صادرات بافت های UDIM Creating the Metal Parts and Exporting the UDIM Textures

      وارد کردن بافت ها و تنظیم ظاهر Importing Textures and Setting up Look Development

      • ایجاد ماده اصلی Creating the Basic Material

      • استفاده از مطالب بر اساس اسکریپت Applying Materials Based on a Script

      • استفاده از مواد روی پایه لامپ Applying Materials to the Bulb Base

      • استفاده از مواد روی شیشه لامپ Applying Materials to the Bulb Glass

      • استفاده از مواد برای گرامافون بر اساس UDIM Applying Materials to the Gramophone Based on UDIMs

      • استفاده از مواد رشته ای و پایان دوره Applying the Filament Material and Course Wrap Up

      نمایش نظرات

      نظری ارسال نشده است.

      آموزش توسعه را با Substance Painter و RenderMan 21 دنبال کنید
      خرید اشتراک و دانلودخرید تکی و دانلود | 210,000 تومان (5روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 2 تا 14 ساعت می باشد.
      جزییات دوره
      3h 11m
      29
      Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
      (آخرین آپدیت)
      11
      4.8 از 5
      دارد
      دارد
      دارد
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Miguel Lleras Villaveces Miguel Lleras Villaveces

      Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.