آموزش روشن کردن جریان های کار VFX با کاتانا و RenderMan

Lighting VFX Workflows with Katana and RenderMan

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Katana و RenderMan 21 در صنعت VFX به ابزاری استاندارد برای روشنایی تبدیل می شوند. این دوره به شما آموزش اصول کار بین کاتانا ، RenderMan و NUKE را می دهد که در عکس VFX استفاده می شود. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه یک دارایی CG را به طور کامل در صفحه پشتی ادغام کنید؟ در این دوره ، Lighting VFX Workflows در Katana و RenderMan ، خواهید آموخت که چگونه به طور موثر از آن بسته های نرم افزاری همراه با NUKE 11 برای ادغام هر دارایی CG در صفحه پشتی استفاده کنید. ابتدا متوجه خواهید شد که چگونه HDRI را برای استفاده در کاتانا بخیه زده و آماده کنید. در مرحله بعدی ، نحوه تطبیق نور در کاتانا با روشنایی مربوط به مجموعه را بررسی خواهید کرد. در آخر ، شما نحوه کالیبره کردن سریع روشنایی رندرهای خود در NUKE و بازگرداندن آن اطلاعات به رندر نهایی را به کاتانا ارائه خواهید داد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، نه تنها می توانید هر دارایی را در صفحات خود ادغام کنید ، بلکه گردش کار روشنایی VFX را نیز ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Katana 2.6 ، RenderMan 21 ، NUKE 11 و Maya 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد HDRI Creating the HDRI

  • عکسبرداری و تنظیم نمای کلی عکسبرداری Shooting and Set Capture Overview

  • وارد کردن تصاویر خام به PtGui Importing the Raw Pictures to PtGui

  • پاک کردن HDRI در NUKE Cleaning up the HDRI on NUKE

  • خنثی سازی HDRI و اصلاح نقطه سیاه و سفید Neutralizing the HDRI and Correcting the Black and White Point

  • استخراج HDRI محلی برای استفاده به عنوان چراغ منطقه Extracting the Local HDRI to Be Used as Area Lights

  • تبدیل تصاویر به فرمت .tex با استفاده از خط فرمان Converting Images to .tex Format Using Command Line

  • تبدیل تصاویر به قالب .tex با مایا Converting Images to .tex Format with Maya

ایجاد الگوی روشنایی Creating the Lighting Template

  • وارد کردن صحنه Importing the Scene

  • ایجاد حوزه های مرجع CG Creating the CG Reference Spheres

  • ایجاد تنظیمات Render Creating the Render Settings

  • وارد کردن فایل Look برای ربات Importing the Look File for the Robot

  • تعریف AOV های RenderMan Defining RenderMan's AOVs

  • ایجاد ابزار Pass Rename Creating a Pass Rename Tool

  • نهایی کردن ابزار Pass Pass Finalizing the Pass Create Tool

روشن کردن شخصیت: کار با حوزه های مرجع Lighting the Character: Working with Reference Spheres

  • تنظیم حوزه های مرجع CG Setting up CG Reference Spheres

  • تطبیق جهت HDRI بر اساس حوزه های Ref و CG Matching the HDRI Direction Based on Ref and CG Spheres

  • وارد کردن نقشه های محلی HDRI Importing the Local HDRI Maps

  • تطبیق HDRI محلی با حوزه ها Matching Local HDRI to the Spheres

  • افزودن چراغ کلیدی Adding a Key Light

  • ایجاد Shadow and Reflection Collector Pass Creating the Shadow and Reflection Collector Pass

  • تنظیم کیفیت رندر Adjusting the Render Quality

گردش کار روشنایی کارآمد بین NUKE و کاتانا Efficient Lighting Workflows Between NUKE and Katana

  • وارد کردن رندرها و ایجاد Slap Comp Importing the Renders and Creating the Slap Comp

  • اضافه کردن Shadow Collector Adding the Shadow Collector

  • گرفتن اطلاعات رنگ و نوردهی از حوزه ها Grabbing the Color and Exposure Information from the Spheres

  • استفاده از اطلاعات رنگ و نوردهی به کاتانا Applying the Color and Exposure Information Back to Katana

  • خوب تنظیم تنظیمات رندر و ارائه تصویر نهایی Fine Tuning the Render Settings and Rendering the Final Image

نمایش نظرات

آموزش روشن کردن جریان های کار VFX با کاتانا و RenderMan
جزییات دوره
2h 53m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Miguel Lleras Villaveces Miguel Lleras Villaveces

Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.