آموزش به دنبال توسعه دارایی های تولیدی با Katana و RenderMan باشید

Look Development for Production Assets with Katana and RenderMan

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: توسعه نگاه کمک می کند تا از طریق بافت ، سایه زنی ، ترکیب بندی و موارد دیگر به مدل احساساتی شوید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توان با RenderMan 21. توسعه کاتانا را ایجاد کرد. نرم افزار مورد نیاز: Katana، RenderMan 21. آیا تا به حال می خواستید شبکه های سایه بان پیچیده ای ایجاد کنید که مدیریت آنها آسان باشد؟ در این صورت ، توسعه برای دارایی های تولید با کاتانا و RenderMan کاملاً مناسب است زیرا شما در کاتانا و RenderMan 21 یک دارایی تولید را توسعه می دهید. اول ، شما در مورد کاتانا و اینکه چگونه سبک مدیریت صحنه فوق العاده آن می تواند یاد بگیرید ، یاد خواهید گرفت. کمک می کند تا دارایی های توسعه بهتر به نظر برسند. در مرحله بعد ، شما از RenderMan 21 و PxrLayerSurface آن استفاده خواهید کرد تا یک شبکه سایه پیچیده برای یک ربات ایجاد کنید. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه لایه های مختلف را برای استفاده در بخشهای دیگر تنظیم کنید. هنگامی که با این دوره کاتانا و RenderMan به پایان رسید ، نه تنها نحوه همکاری کاتانا و RenderMan را درک خواهید کرد ، بلکه همچنین نحوه استفاده از آنها برای ایجاد دارایی های توسعه شگفت انگیز را درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: کاتانا ، RenderMan 21.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد الگوی توسعه نگاه Creating the Look Development Template

  • بررسی اجمالی پروژه و صادرات مایا Project Overview and Maya Export

  • وارد کردن هندسه و طرح الگو Importing Geometry and Template Sketch

  • تنظیمات رندر و PrmanStatements Render Settings and PrmanStatements

  • ایجاد مجموعه ها Creating the Collections

  • Material create و Material اختصاص دهید Material Create and Material Assign

  • ایجاد TurnTable و اتمام الگوی Sketch Creating the TurnTable and Finishing the Sketch Template

تنظیم دکل روشنایی Setting up the Lighting Rig

  • وارد کردن HDR Importing the HDR

  • تنظیم جدول چرخش HDR Setting up the HDR Turn Table

  • ایجاد AOV ها Creating the AOVs

  • ایجاد گره Render Creating the Render Node

تنظیم Master Material Setting up the Master Material

  • ایجاد PxrLayerSurface Creating the PxrLayerSurface

  • وارد کردن بافتهای اساسی Importing the Basic Textures

  • اتصال بافت ها Connecting the Textures

  • اضافه کردن لایه های گرد و غبار و زنگ Adding Dust and Rust Layers

  • قرار گرفتن در معرض بنادر مواد کودک Exposing the Child Materials Ports

  • تبدیل بافت های TEX Converting TEX textures

ایجاد مواد کودک Creating the Child Materials

  • افزودن تنوع رنگ به پاها Adding Color Variation to the Legs

  • افزودن تنوع رنگ به بازوها Adding Color Variation to the Arms

  • اصلاح لایه زنگ Modifying the Rust Layer

  • افزودن ماده سبک Adding the Light Material

مفاهیم فایل نگاه کنید Bake Look File Concepts

  • ایجاد گرد و غبار و زنگ Creating the Dust and Rust Pass

  • ایجاد Pass Pass Creating the Clean Pass

  • پخت پرونده کاتانا Baking the Katana Look File

  • تست فایل Look و Pass ها Testing the Look File and Passes

نمایش نظرات

آموزش به دنبال توسعه دارایی های تولیدی با Katana و RenderMan باشید
جزییات دوره
2h 25m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Miguel Lleras Villaveces Miguel Lleras Villaveces

Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.