نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تطبیق پذیری XGen همراه با سایه پردازی و نورپردازی جدید رندرمن مطابقت با طراحی تنظیمات با کیفیت بالا است. در این دوره ، شما می توانید روند ایجاد یک جنگل با استفاده از XGen و Renderman را ببینید. XGen یکی از متنوع ترین ابزارهای موجود برای تعیین شی و انتشار شی است. در این دوره ، ایجاد گیاهان و شاخ و برگهای واقع گرایانه با XGen و RenderMan ، می توانید از XGen برای لباس پوشیدن یک جنگل درون مایا 2017 استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می خواهید جنگل را با استفاده از Renderman 21 و سیستم سایه زنی و نورپردازی جدید آن ارائه دهید. در آخر ، نحوه کامپوزیت جنگل با NukeX با استفاده از ترکیب عمیق را مشاهده خواهید کرد. پس از اتمام این دوره ، شما برای ایجاد جنگل های CG خود آماده خواهید بود.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی پروژه و صحنه اولیه
Project Overview and Initial Scene
-
بررسی اجمالی پروژه
Project Overview
-
توسعه اولیه
Initial Look Development
-
نمای کلی مواد PxrSurface
PxrSurface Material Overview
-
مواد رودخانه
River Material
-
شروع مواد زمینی با PxrLayerSurface Material
Starting the Ground Material with PxrLayerSurface Material
-
اتمام مواد زمینی
Finishing the Ground Material
دارایی ها: ایجاد سنگ
Assets: Rocks Creation
-
مجسمه سازی سنگ در Mudbox
Sculpting the Rock on Mudbox
-
صادر کردن نقشه جابجایی و استفاده از آن در Renderman
Exporting Displacement Map and Use It on Renderman
-
ایجاد رنگ پراکنده برای سنگ
Creating the Diffuse Color for the Rock
دارایی ها: ایجاد درختان
Assets: Trees Creation
-
مدل سازی درخت در SpeedTree
Tree Modeling on SpeedTree
-
شروع توسعه ظاهر تنه درخت
Starting the Look Development of the Tree Trunk
-
افزودن خزه به تنه درخت
Adding Moss to the Tree Trunk
-
به دنبال برگ درختان باشید
Look Development for the Trees Leaf
-
صادرات درختان به عنوان RIBArchives
Exporting the Trees as RIBArchives
تنظیم پانسمان با استفاده از XGen: Rocks
Set Dressing Using XGen: Rocks
-
راه اندازی اولیه و صادرات بایگانی XGen
Initial Setup and Exporting XGen Archive
-
River Rocks Setup
River Rocks Setup
-
تنظیم رودخانه رودخانه
River Rocks Adjustment
-
انتشار سنگ
Rocks Propagation
-
قرار دادن RibArch محلی
Placing Local RibArch
گسترش جنگل با XGen: درختان
Forest Propagation with XGen: Trees
-
گسترش درختان BG
Propagating BG Trees
-
گسترش درختان ثانویه BG
Propagating Secondary BG Trees
-
گسترش درختان FG
Propagating FG Trees
-
از بین بردن درختان سلام Res
Propagating Hi Res Trees
-
ایجاد چمن
Creating the Grass
-
آماده سازی XGen برای ارائه در مزرعه
Preparing XGen to be Rendered on the Farm
روشنایی جنگل
Lighting the Forest
-
تنظیم HDRI
Adjusting the HDRI
-
ایجاد چراغ کلیدی
Creating the Key Light
-
ایجاد جو
Creating the Atmosphere
-
تنظیم AOV و تنظیمات رندر
Setting up AOVs and Render Settings
-
راه اندازی لایه ها
Render Layers Setup
-
کار با Base Render Layer
Working with Base Render Layer
-
ایجاد لایه رندر جلد
Creating Volume Render Layer
ترکیب تصویر نهایی
Compositing the Final Image
-
ایجاد Slap Comp
Creating the Slap Comp
-
تنظیم Deep Comp
Setting Up the Deep Comp
-
افزودن اتمسفر
Adding the Atmosphere
-
تصحیح رنگ محلی
Local Color Correction
-
تصحیح ویژه کپسول ها
Capsules Specular Correction
-
تصحیح رنگ کپسول ها
Capsules Color Correction
-
تصحیح عمومی رنگ
General Color Correction
-
اعوجاج لنز ، انعطاف پذیری رنگی و شعله های آتش
Lens Distortion, Chromatic Aberration, and Flairs
نمایش نظرات