به ساختارهای داده و الگوریتمهای کامل در بوت کمپ پایتون، مدرنترین و کاملترین دوره آموزشی ساختارهای داده و الگوریتمها در پایتون در اینترنت، خوش آمدید.
در بیش از 40 ساعت، این جامع ترین دوره آنلاین است که به شما کمک می کند تا در مصاحبه های کدنویسی خود ادامه دهید و در مورد ساختارهای داده و الگوریتم ها در پایتون بیاموزید. بیش از 100 سوال مصاحبه انجام شده در شرکتهای برتر فناوری مانند اپل، آمازون، گوگل و مایکروسافت و نحوه مواجهه با مصاحبهها با مطالب ویدئویی توضیحی بصری جامع را مشاهده خواهید کرد که شما را به رسیدن به شغل فناوری رویاهایتان نزدیکتر میکند!
یادگیری پایتون یکی از سریعترین راهها برای بهبود چشمانداز شغلی شماست، زیرا یکی از پرطرفدارترین مهارتهای فنی است! این دوره به شما در درک بهتر جزئیات ساختارهای داده و نحوه پیاده سازی الگوریتم ها در زبان برنامه نویسی سطح بالا کمک می کند.
ما شما را گام به گام از طریق آموزش های ویدئویی جذاب راهنمایی می کنیم و هر آنچه را که برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای نیاز دارید به شما آموزش می دهیم.
پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود:
تکنیک های الگوریتمی اولیه مانند الگوریتم های حریص، جستجوی دودویی، مرتب سازی و برنامه نویسی پویا را برای حل چالش های برنامه نویسی بیاموزید.
نقاط قوت و ضعف انواع ساختارهای داده را بیاموزید تا بتوانید بهترین ساختار داده را برای داده ها و برنامه های خود انتخاب کنید
بسیاری از الگوریتمهایی را که معمولاً برای مرتبسازی دادهها استفاده میشوند، بیاموزید، بنابراین برنامههای شما هنگام مرتبسازی مجموعههای داده بزرگ کارآمد خواهند بود
با نحوه اعمال الگوریتمهای گراف و رشتهای برای حل چالشهای دنیای واقعی آشنا شوید: یافتن کوتاهترین مسیرها روی نقشههای عظیم و جمعآوری ژنوم از میلیونها قطعه.
چرا این دوره بسیار خاص و متفاوت از سایر منابع موجود آنلاین است؟
این دوره شما را از ابتدا به موضوعات بسیار پیچیده و پیشرفته در درک ساختارهای داده و الگوریتم ها می برد!
شما سخنرانیهای ویدیویی را دریافت خواهید کرد که مفاهیم را به وضوح با توضیحات تصویری جامع در طول دوره توضیح میدهند.
همچنین سؤالات مصاحبه انجام شده در شرکت های فناوری برتر مانند Apple، Amazon، Google و Microsoft را مشاهده خواهید کرد.
من همه آنچه را که باید در مورد فرآیند مصاحبه فنی بدانید را پوشش می دهم!
پس آیا شما علاقه مند به یادگیری عمیق زبان برنامه نویسی برتر در جهان هستید
و علاقه مند به یادگیری الگوریتم های اساسی، ساختارهای داده و تجزیه و تحلیل عملکرد است که مجموعه مهارت های اساسی هر برنامه نویس، طراح یا معمار نرم افزار ماهر را تشکیل می دهد و از مصاحبه فنی بعدی شما هیجان زده است، این دوره برای شماست!
و این چیزی است که با ثبت نام امروز بدست می آورید:
دسترسی مادام العمر به بیش از 40 ساعت ویدیو با کیفیت HD. بدون اشتراک ماهانه هر زمان که بخواهید با سرعت خودتان بیاموزید
هر زمان که سؤالی دارید یا گیر میافتید، در دوره Q A پشتیبانی دوستانه و سریع داشته باشید
ضمانت بازگشت کامل وجه به مدت 30 روز!
این دوره برای چه کسانی است؟
برنامه نویسان خودآموخته ای که دانش پایه در پایتون دارند و می خواهند در ساختارهای داده و الگوریتم ها حرفه ای باشند و شروع به مصاحبه در موقعیت های فنی کنند!
و همچنین دانشجویانی که در حال حاضر در حال تحصیل در علوم کامپیوتر هستند و مطالب تکمیلی در مورد ساختار داده ها و الگوریتم ها و آماده سازی مصاحبه برای بعد از فارغ التحصیلی می خواهند!
و همچنین برنامه نویسان حرفه ای که برای مصاحبه های برنامه نویسی آتی به تمرین نیاز دارند.
و در نهایت هر کسی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ساختارهای داده و الگوریتم ها یا فرآیند مصاحبه فنی است!
این دوره برای کمک به شما در دستیابی به اهداف شغلی طراحی شده است. خواه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در ساختارهای داده و الگوریتمها باشید، پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید یا فقط به دنبال شغلی با آزادی بیشتر هستید، این دوره آموزشی مناسب برای شماست!
موضوعاتی که در این دوره پوشش داده شده است.
بخش 1 - مقدمه
ساختارهای داده چیست؟
الگوریتم چیست؟
چرا ساختارها و الگوریتمهای داده مهم هستند؟
انواع ساختارهای داده
انواع الگوریتم
بخش 2 - بازگشت
بازگشت چیست؟
چرا به بازگشت نیاز داریم؟
بازگشت چگونه کار می کند؟
راه حل های بازگشتی در مقابل راه حل های تکراری
چه زمانی باید از بازگشت استفاده کرد/اجتناب کرد؟
چگونه Recursion را در 3 مرحله بنویسیم؟
چگونه اعداد فیبوناچی را با استفاده از Recursion پیدا کنیم؟
بخش 3 - کرک کردن سوالات مصاحبه بازگشتی
سوال 1 - مجموع ارقام
سوال 2 - قدرت
سوال 3 - بزرگترین مقسوم علیه مشترک
سؤال 4 - اعشاری به باینری
بخش 4 - پاداش چالش برانگیز مشکلات بازگشتی (تمرینات)
قدرت
فاکتوریل
productofArray
محدوده بازگشتی
فیب
معکوس
پالیندروم است
someRecursive
صاف کردن
captalizeFirst
nestedEvenSum
بزرگ کردن Words
stringifyNumbers
collectStrings
بخش 5 - نماد O بزرگ
قیاس و پیچیدگی زمانی
Big O، Big Theta و Big Omega
نمونههای پیچیدگی زمانی
پیچیدگی فضا
ثابت ها و اصطلاحات غیر غالب را کنار بگذارید
افزودن در مقابل ضرب
چگونه با استفاده از Big O کدها را اندازه گیری کنیم؟
چگونه پیچیدگی زمانی تماس های بازگشتی را پیدا کنیم؟
چگونه الگوریتم های بازگشتی را که چندین تماس برقرار می کنند اندازه گیری کنیم؟
بخش 6 - 10 سوال بزرگ مصاحبه (آمازون، فیس بوک، اپل و مایکروسافت)
محصول و جمع
جفت چاپ
جفت های نامرتب را چاپ کنید
آرایههای جفت نامرتب 2 را چاپ کنید
چاپ بدون ترتیب جفت 2 آرایه 100000 واحد
معکوس
O(N) معادلها
پیچیدگی فاکتوریل
پیچیدگی فیبوناچی
قدرت های 2
بخش 7 - آرایه ها
آرایه چیست؟
انواع آرایه
آرایه ها در حافظه
یک آرایه ایجاد کنید
عملیات درج
عملیات پیمایش
دسترسی به عنصر آرایه
جستجوی یک عنصر در آرایه
حذف یک عنصر از آرایه
پیچیدگی زمانی و مکانی آرایه تک بعدی
تمرین آرایه تک بعدی
ایجاد آرایه دو بعدی
درج - آرایه دو بعدی
دسترسی به عنصری از آرایه دو بعدی
پیمایش - آرایه دو بعدی
جستجوی یک عنصر در آرایه دو بعدی
حذف - آرایه دو بعدی
پیچیدگی زمانی و مکانی آرایه دو بعدی
زمان استفاده/اجتناب از آرایه
بخش 8 - فهرست های پایتون
فهرست چیست؟ چگونه آن را ایجاد کنیم؟
دسترسی/پیمایش یک لیست
به روز رسانی/درج یک لیست
برش/از فهرست
جستجوی یک عنصر در فهرست
لیست عملیات/توابع
فهرست ها و رشته ها
فهرست متداول تلهها و راههای اجتناب از آنها
لیست ها در مقابل آرایه ها
پیچیدگی زمانی و مکانی فهرست
فهرست سوالات مصاحبه
بخش 9 - شکستن آرایه/فهرست سوالات مصاحبه (آمازون، فیسبوک، اپل و مایکروسافت)
سؤال 1 - شماره گمشده
سوال 2 - جفت
سوال 3 - پیدا کردن عدد در آرایه
سؤال 4 - حداکثر حاصلضرب دو int
سوال 5 - منحصر به فرد است
سؤال 6 - جایگشت
سؤال 7 - چرخش ماتریس
بخش 10 - آرایه/فهرست چالشبرانگیز مسائل (تمرینها)
عملکرد میانی
فهرست های دو بعدی
بهترین امتیاز
عدد وجود ندارد
شماره تکراری
جفت
بخش 11 - دیکشنری ها
فرهنگ لغت چیست؟
یک فرهنگ لغت ایجاد کنید
فرهنگ لغت در حافظه
یک عنصر را در فرهنگ لغت درج/بهروزرسانی کنید
از یک فرهنگ لغت عبور کنید
یک عنصر را در فرهنگ لغت جستجو کنید
حذف/حذف یک عنصر از فرهنگ لغت
روش های دیکشنری
عملیات دیکشنری/توابع داخلی
فرهنگ لغت در مقابل فهرست
پیچیدگی زمانی و مکانی یک فرهنگ لغت
سوالات مصاحبه دیکشنری
بخش 12 - تاپل ها
تاپل چیست؟ چگونه آن را ایجاد کنیم؟
Tuples در حافظه/دسترسی به عنصر Tuple
پیمودن یک تاپل
یک عنصر را در Tuple جستجو کنید
عملیات/توابع چندگانه
Tuple vs List
پیچیدگی زمانی و مکانی تاپل ها
سوالات چندگانه
بخش 13 - فهرست پیوندی
فهرست پیوندی چیست؟
فهرست پیوند شده در مقابل آرایه ها
انواع فهرست پیوندی
فهرست پیوند شده در حافظه
ایجاد فهرست پیوندی منفرد
درج در لیست پیوندهای منفرد در حافظه
درج در الگوریتم لیست پیوندی واحد
روش درج در فهرست پیوندی منفرد
پیمایش فهرست پیوندی منفرد
یک مقدار را در فهرست پیوندی واحد جستجو کنید
حذف گره از لیست پیوندی منفرد
روش حذف در فهرست پیوندی منفرد
حذف کل لیست پیوندی منفرد
پیچیدگی زمانی و مکانی فهرست پیوندی منفرد
بخش 14 - فهرست پیوندی دایره ای
ایجاد فهرست دایره ای به صورت تک پیوندی
درج در فهرست دایرهای تک پیوندی
الگوریتم درج در فهرست دایره ای تک پیوندی
روش درج در فهرست حلقهای پیوند شده
پیمایش فهرست پیوندی دایره ای
جستجوی یک گره در فهرست پیوندی دایرهای
حذف یک گره از فهرست پیوندی دایره ای
الگوریتم حذف در فهرست دایره ای تک پیوندی
روش در فهرست دایرهای تک پیوندی
حذف کل فهرست حلقهای پیوند شده
پیچیدگی زمانی و مکانی فهرست پیوندی دایرهای
بخش 15 - فهرست پیوندی دوگانه
ایجاد فهرست پیوندی دوگانه
درج در فهرست پیوندی دوگانه
الگوریتم درج در فهرست پیوندی دوگانه
روش درج در فهرست پیوندی دوگانه
پیمایش فهرست پیوندی دوگانه
پیمایش معکوس فهرست پیوندی دوگانه
جستجوی یک گره در لیست پیوندی دوگانه
حذف یک گره در لیست پیوندی دوگانه
الگوریتم حذف در فهرست پیوندی دوگانه
روش حذف در فهرست پیوندی دوگانه
حذف کل لیست دارای پیوند دوگانه
پیچیدگی زمانی و مکانی فهرست پیوندی دوگانه
بخش 16 - فهرست دایره ای پیوند شده
ایجاد فهرست دایره ای با پیوند دوگانه
درج در فهرست دایرهای با پیوند دوگانه
الگوریتم درج در فهرست دایره ای با پیوند دوگانه
روش درج در فهرست دایرهای با پیوند دوگانه
پیمایش فهرست دایره ای دارای پیوند دوگانه
پیمایش معکوس فهرست دایرهای با پیوند دوگانه
یک گره را در لیست دایرهای دارای پیوند دوگانه جستجو کنید
یک گره را از فهرست پیوندی دایره ای دایره ای حذف کنید
الگوریتم حذف در فهرست دایره ای با پیوند دوگانه
روش حذف در فهرست دایرهای با پیوند دوگانه
کل فهرست دایرهای پیوندی دوگانه
پیچیدگی زمانی و مکانی فهرست دایره ای پیوندی دوگانه
پیچیدگی زمانی فهرست پیوندی در مقابل آرایه ها
بخش 17 - شکستن سوالات مصاحبه لیست پیوندی (آمازون، فیس بوک، اپل و مایکروسافت)
کلاس فهرست پیوندی
سؤال 1 - حذف Dups
سؤال 2 - بازگشت Kth به آخرین
سوال 3 - پارتیشن
سؤال 4 - مجموع لیست های مرتبط
سؤال 5 - تقاطع
بخش 18 - پشته
پشته چیست؟
عملیات پشته
پشته را با استفاده از لیست بدون محدودیت اندازه ایجاد کنید
عملیات روی پشته با استفاده از فهرست (فشار، پاپ، پیک، isEmpty، )
ایجاد پشته با محدودیت (pop، push، peek، isFull، isEmpty، )
پشته را با استفاده از فهرست پیوندی ایجاد کنید
عملیات روی پشته با استفاده از لیست پیوندی (پاپ، فشار، پیک، isEmpty، )
پیچیدگی زمانی و مکانی پشته با استفاده از فهرست پیوندی
زمان استفاده/اجتناب از پشته
آزمایش پشته
بخش 19 - صف
Queue چیست؟
صف با استفاده از فهرست پایتون - بدون محدودیت اندازه
صف با استفاده از فهرست Python - بدون محدودیت اندازه، عملیات (enqueue، dequeue، peek)
صف دایره ای - فهرست پایتون
صف دایره ای - لیست پایتون، عملیات (صف، صف، زیرچشمی، )
صف - فهرست پیوندی
صف - لیست پیوندی، عملیات (ایجاد، در صف)
صف - لیست پیوندی، عملیات (Dequeue()، isEmpty، Peek)
پیچیدگی زمانی و مکانی صف با استفاده از فهرست پیوندی
لیست در مقابل پیادهسازی فهرست پیوندی
ماژول مجموعه ها
ماژول صف
ماژول پردازش چندگانه
بخش 20 - سؤالات مصاحبه پشته و صف (آمازون، فیس بوک، اپل، مایکروسافت)
سوال 1 - سه در یک
سوال 2 - حداقل پشته
سؤال 3 - پشته بشقاب
سؤال 4 - صف از طریق پشته ها
سوال 5 - پناهگاه حیوانات
بخش 21 - درخت/درخت دودویی
درخت چیست؟
چرا درخت؟
اصطلاحات درختی
چگونه یک درخت پایه در پایتون ایجاد کنیم؟
درخت دودویی
انواع درخت باینری
نمایش درخت دودویی
درخت باینری (فهرست پیوندی) ایجاد کنید
درخت دودویی پیمایش پیشسفارش (فهرست پیوند شده)
درخت باینری پیمایش InOrder (فهرست پیوند شده)
درخت دودویی پیمایش PostOrder (فهرست پیوند شده)
درخت باینری پیمایش LevelOrder (فهرست پیوند شده)
جستجوی یک گره در درخت دودویی (فهرست پیوندی)
درج یک گره در درخت باینری (فهرست پیوندی)
یک گره را از درخت دودویی (فهرست پیوند شده) حذف کنید
حذف کل درخت باینری (فهرست پیوند شده)
درخت باینری (فهرست پایتون) ایجاد کنید
درج درخت دودویی (فهرست پایتون) را وارد کنید
یک گره را در Binary Tree (فهرست پایتون) جستجو کنید
درخت باینری پیمایش پیش سفارش (فهرست پایتون)
درخت باینری پیمایش InOrder (فهرست پایتون)
درخت باینری پیمایش PostOrder (فهرست پایتون)
درخت باینری پیمایش ترتیب سطح (فهرست پایتون)
یک گره را از درخت دودویی (فهرست پایتون) حذف کنید
کل درخت باینری (فهرست پایتون)
لیست پیوند شده در مقابل درخت باینری فهرست پایتون
بخش 22 - درخت جستجوی باینری
درخت جستجوی باینری چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
یک درخت جستجوی باینری ایجاد کنید
درج یک گره در BST
Traverse BST
جستجو در BST
یک گره را از BST حذف کنید
حذف کل BST
پیچیدگی زمانی و مکانی BST
بخش 23 - درخت AVL
درخت AVL چیست؟
چرا AVL Tree؟
عملیات متداول در درختان AVL
یک گره را در AVL (شرایط چپ چپ) وارد کنید
یک گره را در AVL (شرایط چپ راست) وارد کنید
یک گره در AVL (شرایط راست راست) وارد کنید
یک گره را در AVL (شرایط راست چپ) وارد کنید
یک گره را در AVL وارد کنید (همه با هم)
درج یک گره در AVL (روش)
یک گره را از AVL (LL، LR، RR، RL) حذف کنید
یک گره را از AVL (همه با هم) حذف کنید
یک گره را از AVL (روش) حذف کنید
حذف کل AVL
پیچیدگی زمانی و مکانی درخت AVL
بخش 24 - هیپ باینری
هپ باینری چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
عملیات متداول (Creation، Peek، sizeofheap) در Binary Heap
درج یک گره در باینری هیپ
یک گره را از باینری هیپ استخراج کنید
حذف کل هیپ باینری
پیچیدگی زمانی و مکانی باینری هیپ
بخش 25 - سعی کنید
Trie چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
عملیات رایج در Trie (ایجاد)
یک رشته را در Trie وارد کنید
یک رشته را در Trie جستجو کنید
یک رشته را از Trie حذف کنید
استفاده عملی از Trie
بخش 26 - هش کردن
هشینگ چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
اصطلاحات هشینگ
توابع هش
انواع تکنیک های تشخیص برخورد
هش جدول پر است
مزایا و معایب تکنیک های وضوح تصویر
استفاده عملی از هش کردن
هش در مقابل سایر ساختارهای داده
بخش 27 - مرتب سازی الگوریتم ها
مرتب سازی چیست؟
انواع مرتب سازی
مرتب سازی اصطلاحات
مرتب سازی حبابی
مرتب سازی انتخاب
مرتب سازی درج
مرتب سازی سطلی
مرتب سازی ادغام
مرتب سازی سریع
مرتب سازی هیپ
مقایسه الگوریتم های مرتب سازی
بخش 28 - الگوریتم های جستجو
مقدمه ای بر الگوریتم های جستجو
جستجوی خطی
جستجوی خطی در پایتون
جستجوی باینری
جستجوی باینری در پایتون
پیچیدگی زمانی جستجوی باینری
بخش 29 - الگوریتم های نمودار
گراف چیست؟ چرا نمودار؟
اصطلاحات نمودار
انواع نمودار
نمایش نمودار
یک نمودار با استفاده از پایتون ایجاد کنید
پیمایش نمودار - BFS
پیمایش BFS در پایتون
پیمایش نمودار - DFS
پیمایش DFS در پایتون
BFS Traversal در مقابل DFS Traversal
مرتب سازی توپولوژیک
الگوریتم مرتب سازی توپولوژیک
مرتب سازی توپولوژیکی در پایتون
مشکل کوتاهترین مسیر تک منبع (SSSPP)
BFS برای مشکل کوتاهترین مسیر تک منبع (SSSSPP)
BFS برای مشکل کوتاهترین مسیر تک منبع (SSSSPP) در پایتون
چرا BFS با نمودارهای وزن دار کار نمی کند؟
چرا DFS برای SSSP کار نمی کند؟
الگوریتم Dijkstra برای SSSP
الگوریتم دایکسترا در پایتون
الگوریتم Dijkstra با چرخه منفی
الگوریتم بلمن فورد
الگوریتم بلمن فورد با چرخه منفی
چرا بلمن فورد بار V-1 را اجرا می کند؟
بلمن فورد در پایتون
BFS vs Dijkstra vs Bellman Ford
مشکل همه جفتهای کوتاهترین مسیر
اجرای خشک برای همه جفتترین مسیرها
الگوریتم فلوید وارشال
چرا فلوید وارشال؟
فلوید وارشال با چرخه منفی،
فلوید وارشال در پایتون،
BFS vs Dijkstra vs Bellman Ford vs Floyd Warshall،
حداقل درخت پوشا،
مجموعه Disjoint،
Disjoint Set در پایتون،
الگوریتم کروسکال،
الگوریتم کروسکال در پایتون،
الگوریتم پریم،
الگوریتم پریم در پایتون،
Prim's vs Kruskal
بخش 30 - الگوریتم های حریص
الگوریتم حریص چیست؟
الگوریتمهای معروف حریص
مشکل انتخاب فعالیت
مشکل انتخاب فعالیت در پایتون
مشکل تغییر سکه
مشکل تغییر سکه در پایتون
مشکل کسری کوله پشتی
مشکل کوله پشتی کسری در پایتون
بخش 31 - الگوریتمهای تقسیم و غلبه
الگوریتم Divide and Conquer چیست؟
الگوریتمهای رایج تقسیم و تسخیر
چگونه سری های فیبوناچی را با استفاده از روش تقسیم و غلبه حل کنیم؟
عامل عدد
فاکتور عدد در پایتون
دزد خانه
مشکل دزد خانه در پایتون
یک رشته را به رشته دیگر تبدیل کنید
یک رشته را در پایتون به رشته دیگر تبدیل کنید
مشکل Zero One Knapsack
مشکل Zero One Knapsack در پایتون
طولانی ترین مشکل توالی رایج
طولانی ترین زیر دنباله رایج در پایتون
طولانی ترین مشکل فرعی پالیندرومیک
طولانی ترین زیر دنباله پالیندرومیک در پایتون
حداقل هزینه برای رسیدن به مشکل آخرین سلول
حداقل هزینه برای رسیدن به آخرین سلول در آرایه دو بعدی با استفاده از پایتون
تعداد راه برای رسیدن به آخرین سلول با هزینه داده شده
تعداد راه برای رسیدن به آخرین سلول با هزینه داده شده در پایتون
بخش 32 - برنامه نویسی پویا
برنامه نویسی پویا چیست؟ (ویژگی همپوشانی)
نام DC از کجا آمده است؟
از بالا به پایین با حافظهگذاری
پایین به بالا با جدول بندی
بالا به پایین در مقابل پایین به بالا
آیا Merge Sort برنامه نویسی پویا است؟
مشکل فاکتور عددی با استفاده از برنامه نویسی پویا
ضریب عدد: از بالا به پایین و پایین به بالا
مشکل دزد خانه با استفاده از برنامه نویسی پویا
دزد خانه: از بالا به پایین و پایین به بالا
یک رشته را با استفاده از برنامه نویسی پویا به رشته دیگر تبدیل کنید
تبدیل رشته با استفاده از پایین به بالا
Zero One Knapsack با استفاده از برنامه نویسی پویا
صفر یک کوله پشتی - از بالا به پایین
صفر یک کوله پشتی - پایین به بالا
بخش 33 - مسائل چالش برانگیز برنامه نویسی پویا
طولانی ترین مشکل طول بعدی تکراری
طولانی ترین مشکل متداول طول بعدی
طولانی ترین مشکل متداول بعدی
Diff Utility
کوتاهترین مشکل متداول بعدی
طول طولانی ترین زیر توالی پالیندرومیک
مشکل جمع زیر مجموعه
پازل ریختن تخم مرغ
حداکثر طول زنجیره جفت
بخش 34 - دستور العملی برای حل مسئله
مقدمه
مرحله 1 - مشکل را درک کنید
مرحله 2 - مثالها
مرحله 3 - شکستن آن
مرحله 4 - حل یا ساده کردن
مرحله 5 - به عقب نگاه کنید و Refactor
توسعه دهنده نرم افزار من الشاد کریموف هستم و یک توسعه دهنده نرم افزار ، مربی آنلاین ، وبلاگ نویس و نویسنده کتاب ، ساختارهای داده و الگوریتم ها در Swift هستم. من بیش از 10 سال تجربه توسعه نرم افزار با سابقه خوب در زمینه توسعه iOS و توسعه بازی و همچنین Oracle PL / SQL ، Java و Python دارم. من در چندین شرکت کار کردم و چندین برنامه افزودنی برای نرم افزارهای مالی و صورتحساب ایجاد کردم. من دو بازی با استفاده از Unity توسعه داده ام و بیش از 10 برنامه iOS در Appstore در دسترس دارم.
نمایش نظرات