آموزش جلسات IT Ops: 5G، حالا چی؟

The IT Ops Sessions: 5G, What Now?

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این جلسه IT Ops، خواهید آموخت که 5G چه قابلیت‌ها و خدماتی را فراتر از سریع بودن به ارمغان می‌آورد. جلسات IT Ops جلسات کوتاهی به سبک کنفرانس هستند، منهای کنفرانس. در این جلسه، 5G، اکنون چه؟، خواهید آموخت که 5G چه قابلیت‌های فنی فراتر از سریع بودن دارد. همچنین خواهید فهمید که چرا 5G با سرعتی که در سمت مصرف کننده دارد به کار گرفته شده است و این برای مصرف کنندگان چه معنایی دارد. سپس، به آنچه که 5G می تواند برای مشاغل مختلف و بخش های عمودی به ارمغان بیاورد، می پردازید. در پایان این جلسه، درک بهتری از همه 5G خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

5G، حالا چی؟ 5G, What Now?

  • 5G اینجاست 5G Is Here

  • جذب و پتانسیل 5G 5G Uptake and Potential

  • 5G برای مصرف کنندگان 5G for Consumers

  • 5G برای کسب و کار 5G for Business

  • 5G برای ادامه کسب و کار 5G for Business Cont.

  • حفاری عمیق تر در 5G Digging Deeper into 5G

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش جلسات IT Ops: 5G، حالا چی؟
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 28m
6
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
14 بهمن 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jillian Kaplan Jillian Kaplan

جیلیان کاپلان یک مدیر بازاریابی محصول است که در تیمی کار می کند که راه حل های محصولات را برای ارائه دهندگان خدمات Telco راه اندازی می کند. او سابقه 15+ سال در مهندسی ، مدیریت محصول و بازاریابی محصولات در شرکت های مخابراتی و فناوری پیشرفته دارد. او در حال حاضر استراتژی رفتن به بازار را برای راه اندازی محصولات و راه حل های Dell Technologies در اختیار دارد تا به ارائه دهندگان خدمات Telco برای ایجاد شبکه های 5G خود کمک کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.