آموزش غیر واقعی: روشنایی

Unreal: Lighting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: خط لوله سایه و روشنایی Unreal اکنون به لطف اجرای ویژگی های پیشرفته ای مانند نور جهانی Lightmass ، به کیفیت فیلم نزدیک می شود. چه چیز دیگری می توانید از یک موتور بازی منبع باز بخواهید؟ به تام سیردوان بپیوندید زیرا او نشان می دهد چگونه با بازی Unreal Engine 4 می توان برای بازی های خود روشنایی واقع بینانه و مبتنی بر فیزیك ایجاد كرد. نورگیرها ، روشنایی جهانی و عکس گرفتن از بازتاب. با چگونگی تفاوت چراغ ها و نحوه بهینه سازی استفاده از آنها برای عملکرد در زمان واقعی با انواع بازی های ساکن ، ثابت و پویا آشنا شوید. فصل 3 سایه بان به تعویق افتاده ، زمینه های فاصله و آسمان های پویا را با Blueprint پوشش می دهد. جلوه های پس از پردازش مانند شکوفه ، شعله ور شدن لنز ، پرینترها و عمق میدان صحنه و مسیر را خاتمه می دهد.
موضوعات شامل:
  • نور مستقیم
  • نور غیر مستقیم
  • ایجاد آسمان با Blueprint
  • سایه انداختن به تعویق افتاده
  • آسمان و خورشید پویا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. روشنایی مستقیم 1. Direct Lighting

  • نمای کلی روشنایی Direct lighting overview

  • تحرک سبک و نمای کلی Lightmass Light mobility and Lightmass overview

  • سایه هایی را در صحنه ایجاد کنید Create shadows in the scene

  • پروفایل های سبک IES IES light profiles

  • توابع نور Light functions

2. نورپردازی غیر مستقیم 2. Indirect Lighting

  • نمای روشنایی غیر مستقیم Indirect lighting overview

  • چراغهای روشنایی و روشنایی محیط Skylights and environment lighting

  • ایجاد یک آسمان با Blueprint Creating a sky with Blueprint

  • نورپردازی جهانی Lightmass Lightmass global illumination

  • تأملات Reflections

3. اثرات روشنایی 3. Lighting Effects

  • تأثیرات سایه معقول Deferred shading effects

  • زمینه های فاصله و سایه های تابیده شده Distance fields and raytraced shadows

  • آسمان پویا با طرح Dynamic sky with Blueprint

  • خورشید پویا با Blueprint Dynamic sun with Blueprint

  • لمس آخر The final touches

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش غیر واقعی: روشنایی
جزییات دوره
1h 32m
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,402
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tom Sirdevan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Sirdevan Tom Sirdevan

تام سیردوان روی گرافیک رایانه کار می کند ، از جمله جلوه های بصری برای فیلم ها و بازی های ویدیویی. وی دارای مدرک علوم کامپیوتر و هنرهای تجسمی از دانشگاه وسترن در لندن ، انتاریو است. او با کارت های گرافیکی در ATI (هم اکنون AMD) در تورنتو و بازی های ویدئویی در Electronic Arts کار کرده است. علاوه بر این ، او مهارت های خود را در برنامه نویسی گرافیک و جلوه های بصری در نقش هایش در صنعت فیلم سازی ، کار با Vanguard Animation ، Rainmaker Entertainment و Pixar Canada به کار گرفته است. اخیراً وی در فیلم های اکشن زنده در Image Engine کار کرده و در کالج VanArts تدریس می کند.