Tom Sirdevan

تام سیردوان روی گرافیک رایانه کار می کند ، از جمله جلوه های بصری برای فیلم ها و بازی های ویدیویی. وی دارای مدرک علوم کامپیوتر و هنرهای تجسمی از دانشگاه وسترن در لندن ، انتاریو است. او با کارت های گرافیکی در ATI (هم اکنون AMD) در تورنتو و بازی های ویدئویی در Electronic Arts کار کرده است. علاوه بر این ، او مهارت های خود را در برنامه نویسی گرافیک و جلوه های بصری در نقش هایش در صنعت فیلم سازی ، کار با Vanguard Animation ، Rainmaker Entertainment و Pixar Canada به کار گرفته است. اخیراً وی در فیلم های اکشن زنده در Image Engine کار کرده و در کالج VanArts تدریس می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش غیر واقعی: روشنایی

Unreal: Lighting

با Unreal Engine 4 یک نور واقع بینانه و مبتنی بر فیزیک برای بازی های 2D و 3D ایجاد کنید.