لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
رابط های گرافیکی کاربر (GUI) با پایتون با استفاده از guizero
Graphical User Interfaces (GUI) with Python using guizero
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش برنامه نویسی Python GUI با استفاده از کتابخانه guizero رابط کاربری گرافیکی دانش زبان برنامه نویسی Python Learn guizero Python Library برنامه نویسی Python GUI پیش نیازها: بدون پیش نیاز خاص
کتابخانه Python "guizero" با این باور شروع شد که باید راه سادهتری برای دانشآموزان در مدرسه برای ایجاد رابط کاربری گرافیکی پایتون وجود داشته باشد.
خود کتابخانه یک روز در یک دوره آموزشی طولانی از کمبریج به عنوان پروژه جانبی یک معلم دبیرستان متولد شد.
این دوره، بر اساس کتاب عالی "ایجاد رابط کاربری گرافیکی با پایتون" که توسط لورا ساچ و مارتین اوهانلون تالیف شده است، با هدف ارائه کامل مطالب همراه با نسخه ی نمایشی عملی، از دوره ای که خواهید داشت. تجربه عملی را برای تسلط بر کتاب به دست آورید و از ساخت برنامه های مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی پایتون مطمئن باشید.
محتوای این دوره از معرفی رابط کاربری گرافیکی (فصل 1) شروع می شود، سپس به برنامه پایه (فصل 2) و ویجت های متغیر (فصل 3 و فصل 4)، نمایش رابط کاربری گرافیکی خوب و بد (فصل 5) بروید، سپس به سراغ برنامه نویسی عملی خاصی بروید (فصل 6 تا فصل 10)، با استفاده از فصل 11 برای نمایش انیمیشن.
همانطور که نویسنده نوشته است: "ما امیدواریم که این پروژه ها و guizero آن جرقه کوچکی از هیجان برنامه های پایتون شما را برای شما به ارمغان بیاورند. این جرقه ممکن است هر چیزی باشد، از دکمه ای که با کلیک کردن روی آن کاری انجام می دهد، تا رنگ های بالک و در غیر این صورت شما. برنامه نویسی پایتون سفید، به یک وافل چند رنگ کامل."
موفق باشید!
سرفصل ها و درس ها
باز شدن
Opening
افتتاحیه و معرفی
Opening and Introduction
فصل 01 Hello World در رابط کاربری گرافیکی
Chapter 01 Hello World in GUI
Hello World در رابط کاربری گرافیکی
Hello World in Graphical User Interface
پوستر فصل 02 تحت تعقیب
Chapter 02 Wanted Poster
پوستر تحت تعقیب
Wanted Poster
فصل 03 انتخاب کننده نام جاسوسی
Chapter 03 Spy Name Chooser
انتخاب کننده نام جاسوسی
Spy Name Chooser
فصل 03 افزودن 1: نحوه انتقال آرگومان ها به تابع guizero در PushButton
Chapter 03 add-1: how to transfer arguments to guizero's function in PushButton
فصل 03 افزودن-2: نحوه انتقال آرگومان ها به تابع guizero در PushButton
Chapter 03 add-2: how to transfer arguments to guizero's function in PushButton
نمایش نظرات