آموزش ایجاد لباس برای تولید در مایا

Creating Costumes for Production in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما بهترین روش ها را برای ایجاد یک مدل تمیز برای لباس و یک وسیله برخورد ، نحوه تنظیم ویژگی های پارچه برای کمک به ایجاد یک شبیه سازی نرم و سریع تر و نحوه سازماندهی صحنه خود را به صورت ... در طول این درس ها ، ما بهترین روش ها را برای ایجاد یک مدل تمیز برای لباس و یک وسیله برخورد ، نحوه تنظیم ویژگی های پارچه برای کمک به ایجاد یک شبیه سازی نرم و سریع تر ، و نحوه سازماندهی صحنه خود را به عنوان یک سبک ارائه خواهیم داد. و تمیز کردن برای ایجاد یک تنظیم کارآمد و قوی. ما همچنین مش های استراحت و مفید بودن آنها را با خیاطی بعد از ایجاد لباس بررسی خواهیم کرد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از برخی از اصول اصلی ایجاد لباس مناسب ، مناسب برای نیازهای تولید استودیو خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد لباس برای تولید در مایا Creating Costumes for Production in Maya

  • ارزیابی سبک و عملکرد لباس شما Assessing Your Costume's Style and Function

  • بررسی هندسه Checking Geometry

  • مدل سازی مدل لباس Demodeling the Dress Model

  • ادامه به دمودل Continuing to Demodel

  • حذف هندسه اضافی Removing Excess Geometry

  • ساخت برخورد کننده های میتن Making Mitten Colliders

  • ادامه دستکش و بستن پا Continuing Mittens and Close Feet

  • استفاده از انیمیشن و بسته بندی بدنه و دستکش Applying Animation and Wrap Collider Body and Mittens

  • ایجاد Colliders و Meshes Creating Colliders and Meshes

  • پیاده سازی لایه ها و محدودیت ها Implementing Layers and Constraints

  • تنظیم برخورد و ضخامت پارچه Adjusting Collision and Cloth Thickness

  • ادامه تنظیم خصوصیات پارچه Continuing to Adjust Cloth Properties

  • تصفیه خصوصیات پارچه Refining Cloth Properties

  • بسته بندی جیب ها و دکمه های اتصال Wrapping Pockets and Attaching Buttons

  • ایجاد مش استراحت و نتیجه گیری Creating a Rest Mesh and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد لباس برای تولید در مایا
جزییات دوره
2h 13m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Suzi Little
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Suzi Little Suzi Little

Suzi Little یک هنرمند شبیه سازی فصلی است که بیشتر در پارچه و مو تمرکز دارد. او سفر خود را به سمت انیمیشن رایانه ای در مکانی بعید آغاز کرد: تحصیل در طراحی مد در سن دیگو ، ایجاد طرح ها و لباس های خاص خود. از کودکی ، او همیشه عاشق انیمیشن بود اما احساس می کرد بیش از حد در هنر مهارت کافی برای دنبال کردن رویای خود را ندارد. در یک جشنواره انیمیشن رایانه ای ، تماشای یک فیلم کوتاه شگفت انگیز به او الهام بخش شد تا صنعت انیمیشن رایانه ای در آن دوره رو به رشد را دنبال کند. از آن روز به بعد ، او هرگز به گذشته نگاه نکرد و در طول 20 سال گذشته ، او امتیاز و تجربه شگفت انگیز کار در فیلم های بلند (اکشن زنده و انیمیشن) ، نمایش های تلویزیونی ، تبلیغات و بازی ها را داشته است. سفر دیجیتال او را دوباره به لباس برگرداند حدود 14 سال پیش ، هنگامی که او اولین شبیه سازی لباس خود را در فیلم داستانی ، هری پاتر و سنگ جادو انجام داد. با علاقه خاص به بهره وری و مدیریت خط لوله ، او همچنین به اندازه کافی خوش شانس بود که تیم ها را مدیریت کند و به ایجاد نوآوری در خطوط لوله مختلف استودیویی کمک کند. سوزی دارای مدرک لیسانس در استودیو هنر از دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو است.