لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: جعل شخصیت
3ds Max: Character Rigging
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max یک برنامه سه بعدی قدرتمند با ابزارهای عالی تقلب است. این دوره شامل گردش کار کامل برای تقلب در شخصیت ها برای حرکت واقعی و انیمیشن است. نویسنده George Maestri نحوه آماده سازی مدل ، ترسیم اسکلت و افزودن کنترل را به شما نشان می دهد: کنترل های پا و پا ، کنترل مفصل ران و ستون فقرات و کنترل هایی که به انیماتور امکان می دهد بین حرکت شناسی معکوس و جلو (IK / FK) جابجا شود. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه شخصیت خود را پوست کنید ، و دکل های دست و صورت ایجاد کنید که امکان کنترل بیشتر حرکات ظریف دست و حالت های صورت را فراهم می کند.
موضوعات شامل:
تنظیم لایه ها li>
ترسیم و قرارگیری استخوان ها در اسکلت li>
تقلب در کنترل پا li>
ایجاد کنترل مفصل ران و ستون فقرات li>
تنظیم کنترل های اسکلت IK و FK
سیم کشی سوئیچ IK / FK
دست زدن به دست li>
شخصیت های پوستی li>
تنظیم کنترل های صورت تک و چند محوره li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. راه اندازی
1. Getting Set Up
آماده سازی مدل برای تقلب
Prepping the model for rigging
تنظیم لایه ها
Setting up layers
طرح های نامگذاری
Naming schemes
2. ایجاد اسکلت
2. Creating Skeletons
زنجیره پا را ترسیم می کند
Drawing the leg chain
اضافه کردن باله های استخوانی
Adding bone fins
آینه سازی زنجیرهای پا با ابزار استخوانی
Mirroring the leg chains with bone tools
قرار دادن استخوان لگن
Positioning the hip bone
کشیدن ستون فقرات
Drawing the spine
موقعیت استخوان های بازو
Positioning arm bones
ایجاد اسکلت دست
Creating hand skeletons
اسکلت بازو آینه کاری
Mirroring arm skeletons
3. ایجاد کنترل پا و پا
3. Creating Leg and Foot Controls
موقعیت یابی خطوط کنترل کف پا
Positioning the foot control splines
ایجاد زنجیره های معکوس سینماتیک (IK)
Setting up inverse kinematics (IK) chains
کنترل های پاشنه و انگشت پا
Rigging the heel and toe controls
کنترل اصلی پا
Rigging the main foot control
کنترل جهت زانو
Controlling knee direction
4- ایجاد کنترل لگن و ستون فقرات
4. Creating Hip and Spine Controls
پیکربندی کنترل اصلی
Configuring the main control
تنظیم ستون فقرات
Setting up the spine
کنترل سر و گردن
Head and neck controls
ایجاد کنترل شانه
Creating shoulder controls
5- ایجاد کنترل های FK / IK
5. Creating FK/IK Controls
ایجاد اسکلت کنترل برای بازو
Creating control skeletons for the arm
محدود کردن اسکلت های کنترل
Constraining the control skeletons
تنظیم اسکلت kinematics به جلو (FK)
Setting up the forward kinematics (FK) skeleton controls
تنظیم اسکلت IK
Setting up the IK skeleton controls
سوئیچ FK / IK را شارژ کنید
Wiring up the FK/IK switch
ساختن کنترل به نظر می رسد و ناپدید می شوند
Making controls appear and disappear
6. دستهای تقلبی
6. Rigging Hands
تنظیم کنترل مچ دست
Setting up the wrist control
تنظیم کنترل های انگشت FK
Setting up finger FK controls
گرفتن انگشتان برای پیچیدن
Getting the fingers to curl
ایجاد یک صفحه کنترل با استفاده از ویژگی ها
Creating a control pane using attributes
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات