آموزش 3ds Max: جعل شخصیت

3ds Max: Character Rigging

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: 3ds Max یک برنامه سه بعدی قدرتمند با ابزارهای عالی تقلب است. این دوره شامل گردش کار کامل برای تقلب در شخصیت ها برای حرکت واقعی و انیمیشن است. نویسنده George Maestri نحوه آماده سازی مدل ، ترسیم اسکلت و افزودن کنترل را به شما نشان می دهد: کنترل های پا و پا ، کنترل مفصل ران و ستون فقرات و کنترل هایی که به انیماتور امکان می دهد بین حرکت شناسی معکوس و جلو (IK / FK) جابجا شود. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه شخصیت خود را پوست کنید ، و دکل های دست و صورت ایجاد کنید که امکان کنترل بیشتر حرکات ظریف دست و حالت های صورت را فراهم می کند.
موضوعات شامل:
  • تنظیم لایه ها
  • ترسیم و قرارگیری استخوان ها در اسکلت
  • تقلب در کنترل پا
  • ایجاد کنترل مفصل ران و ستون فقرات
  • تنظیم کنترل های اسکلت IK و FK
  • سیم کشی سوئیچ IK / FK
  • دست زدن به دست
  • شخصیت های پوستی
  • تنظیم کنترل های صورت تک و چند محوره

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. راه اندازی 1. Getting Set Up

  • آماده سازی مدل برای تقلب Prepping the model for rigging

  • تنظیم لایه ها Setting up layers

  • طرح های نامگذاری Naming schemes

2. ایجاد اسکلت 2. Creating Skeletons

  • زنجیره پا را ترسیم می کند Drawing the leg chain

  • اضافه کردن باله های استخوانی Adding bone fins

  • آینه سازی زنجیرهای پا با ابزار استخوانی Mirroring the leg chains with bone tools

  • قرار دادن استخوان لگن Positioning the hip bone

  • کشیدن ستون فقرات Drawing the spine

  • موقعیت استخوان های بازو Positioning arm bones

  • ایجاد اسکلت دست Creating hand skeletons

  • اسکلت بازو آینه کاری Mirroring arm skeletons

3. ایجاد کنترل پا و پا 3. Creating Leg and Foot Controls

  • موقعیت یابی خطوط کنترل کف پا Positioning the foot control splines

  • ایجاد زنجیره های معکوس سینماتیک (IK) Setting up inverse kinematics (IK) chains

  • کنترل های پاشنه و انگشت پا Rigging the heel and toe controls

  • کنترل اصلی پا Rigging the main foot control

  • کنترل جهت زانو Controlling knee direction

4- ایجاد کنترل لگن و ستون فقرات 4. Creating Hip and Spine Controls

  • پیکربندی کنترل اصلی Configuring the main control

  • تنظیم ستون فقرات Setting up the spine

  • کنترل سر و گردن Head and neck controls

  • ایجاد کنترل شانه Creating shoulder controls

5- ایجاد کنترل های FK / IK 5. Creating FK/IK Controls

  • ایجاد اسکلت کنترل برای بازو Creating control skeletons for the arm

  • محدود کردن اسکلت های کنترل Constraining the control skeletons

  • تنظیم اسکلت kinematics به جلو (FK) Setting up the forward kinematics (FK) skeleton controls

  • تنظیم اسکلت IK Setting up the IK skeleton controls

  • سوئیچ FK / IK را شارژ کنید Wiring up the FK/IK switch

  • ساختن کنترل به نظر می رسد و ناپدید می شوند Making controls appear and disappear

6. دستهای تقلبی 6. Rigging Hands

  • تنظیم کنترل مچ دست Setting up the wrist control

  • تنظیم کنترل های انگشت FK Setting up finger FK controls

  • گرفتن انگشتان برای پیچیدن Getting the fingers to curl

  • ایجاد یک صفحه کنترل با استفاده از ویژگی ها Creating a control pane using attributes

  • کنترل پخش انگشت Controlling finger spread

  • انگشت شست Rigging the thumb

7. شخصیت های پوست 7. Skinning Characters

  • اعمال اصلاح کننده پوست Applying the Skin modifier

  • تنظیم پاکت Adjusting envelopes

  • وزن دقیق راس تنظیم Fine-tuning vertex weights

  • ابزارهای پیشرفته وزنه برداری Advanced weighting tools

  • آینه وزنها Mirroring weights

8. صورت تقلب 8. Face Rigging

  • درک اهداف morph Understanding morph targets

  • تنظیم کشویی تک محور Setting up a single-axis slider

  • پارامترهای سیم کشی برای کنترل چشمک زدن Wiring parameters to control blinks

  • تنظیم کنترل های چند محور Setting up multiple-axis controls

  • اتصال پارامترها با استفاده از Reactor Connecting parameters using Reactor

  • ایجاد فک Creating a jawbone

  • پوست سر Skinning the head

  • کنترل فک Controlling the jawbone

  • کنترل جهت چشم Controlling eye direction

  • نهایی کردن دکلره صورت Finalizing the face rig

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 3ds Max: جعل شخصیت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 45m
50
Linkedin (لینکدین) lynda-small
21 مرداد 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
120,351
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.