Blender Materials Series 1.1
به مجموعه Blender ما در زمینه ایجاد مواد با استفاده از نرم افزار محبوب سه بعدی معروف به Blender 3D خوش آمدید. در این مجموعه ما از ابتدا کار خواهیم کرد تا طیف گسترده ای از مواد را به صورت واقعی و سبک طراحی کنیم. یادگیری در مورد خواص مواد، نقشههای بافت، UV و جریانهای کار رویهای و موارد دیگر.
در این کلاس مفهوم کاربرد متریال در Blender را معرفی می کنیم، از جمله ...
برای این پروژه کلاسی، دانش آموزان باید چهار ماده زیر را با استفاده از سایه زن اصولی BSDF ایجاد کنند:
همه مواد را میتوان تا سطح پایه فقط با استفاده از گره اصلی ایجاد کرد، به عنوان یک امتیاز، دانشآموزان باید در مورد ویژگیهای دنیای واقعی این مواد، یعنی رنگ (مقدار Hex) و شاخص شکست تحقیق کنند.
اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.
شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وبسایتهایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمیدهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش میدهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.
نمایش نظرات