Joe Baily

اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.

شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وب‌سایت‌هایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمی‌دهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش می‌دهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.

دوره های این مدرس:

آموزش مدلسازی رویه ای در بلندر با گره های هندسی

Procedural Modelling In Blender With Geometry Nodes

به یکی از اولین دوره های آموزشی مدل سازی رویه ای در بلندر با استفاده از گره های رویه ای خوش آمدید. در این دوره به نحوه ایجاد هر دو si می پردازیم. .."


آموزش Blender 3D را یاد بگیرید - با ایجاد بیش از 50 مدل با گردش کار مدلسازی سه بعدی، هنرمند شوید

Learn Blender 3D - Become An Artist By Creating Over 50 Models With 3D Modelling Workflows

«بلندر سه بعدی را بیاموزید - با ایجاد بیش از 50 مدل با گردش کار مدلسازی سه بعدی هنرمند شوید به مجموعه آموزش های عمیق در مورد یادگیری نحوه استفاده از مخلوط خوش آمدید. .."


آموزش تقلب شخصیت انسان - کلاس مبتدیان بلندر

Human Character Rigging - Blender Beginners Class

"تقلب شخصیت انسان - کلاس مبتدیان بلندر به این کلاس در مورد ایجاد یک ریگ شخصیت انسانی با استفاده از Blender 3d خوش آمدید. برای کلاس امروز ما از کلاس g کار می کنیم. .."


آموزش کلاس مبتدی بلندر - کم پلی انسان

Blender Beginner Class - Low Poly Human

"کلاس مبتدی مخلوط کن - انسان کم پلی به یکی از کلاس های مبتدی ما در مورد یادگیری Blender 3D خوش آمدید. برای این کلاس، ما روند creati را پوشش خواهیم داد. .."


آموزش Blender Sculpting Series جلد 1.2 - مجسمه سازی اجسام با کاراکتر

Blender Sculpting Series Volume 1.2 - Sculpting Objects With Character

آیا علاقه مند به یادگیری نحوه ایجاد مدل های سه بعدی با جزئیات بی نظیر هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا طوری پر می کنید که انگار پتانسیل خلاقانه شما از بین رفته است. ..


آموزش Blender Sculpting Series 1.1 آشنایی با ابزارهای مجسمه سازی

Blender Sculpting Series 1.1 Understanding sculpt tools

به این کلاس در مورد یادگیری نحوه مجسمه سازی مدل های سه بعدی با استفاده از Blender 3D خوش آمدید. این اولین کلاس از مجموعه ای است که به طور خاص بر ابزارهای مجسمه سازی تمرکز دارد. ..


آموزش کلاس مبتدی بلندر - بر رابط کاربری مسلط شوید

Blender Beginner Class - Master The User Interface

"این کلاس مبتدیان ما در مورد یادگیری نحوه دستکاری Blender UI است و اغلب اولین ایستگاه در سفر ما برای یادگیری Blender است. در پایان این کلاس ...."


آموزش مخلوط کن مواد سری 1.1

Blender Materials Series 1.1

Blender Materials Series 1. 1 به مجموعه Blender ما در زمینه ایجاد مواد با استفاده از نرم افزار محبوب سه بعدی معروف به Blender 3D خوش آمدید. در این مجموعه ما کار خواهیم کرد. ..


آموزش بافت رویه ای برای مواد در مخلوط کن 2. 9 - هر ماده یا بافتی را که می خواهید ایجاد کنید

Procedural Texturing For Materials In Blender 2. 9 - Create Any Material Or Texture That You Want

"آیا می خواهید با ایجاد بافت ها، الگوها و مواد برای اشیاء و صحنه های سه بعدی به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید؟ و آیا می خواهید بتوانید بافت هایی ایجاد کنید که ج. .."


آموزش کلاس مبتدی Blender - روز اول با استفاده از Blender 3D برای طراحی و ایجاد

Blender Beginner Class - Day One Using Blender 3D To Design And Create

"به این کلاس مبتدی در مورد یادگیری در مورد Blender 3D خوش آمدید، یک پلت فرم رایگان مدل سازی منبع باز که به شما امکان می دهد اشیاء سه بعدی با هر شکل و اندازه ای ایجاد کنید. من. .."


آموزش اصول پرینت سه بعدی موفق با بلندر

The Principles Of Successful 3D Printing With Blender

"همه دلایلی وجود دارد که چرا به عنوان یک سرگرمی یا حرفه ای وارد CG می شوید. می توانید آثار هنری را طراحی کنید، انیمیشن بسازید، طراحی کنید...."


آموزش مجموعه انیمیشن Blender 1.1

Blender Animation Series 1.1

مجموعه انیمیشن بلندر 1. 1 به اولین کلاس از مجموعه انیمیشن های بلندر ما خوش آمدید که در آن یاد می گیریم چگونه با استفاده از مخلوط کن 3 بعدی متحرک سازی کنیم. در طول این دوره ها. ..


آموزش Learn Blender 3D - هنگام یادگیری Blender دارایی های جدید برای پروژه های خود ایجاد کنید

Learn Blender 3D - Create New Assets For Your Projects While Learning Blender

آموزش Blender 3D - دوره ایجاد دارایی به دوره آموزشی ایجاد دارایی مخلوط کن (نسخه دو) یک نسخه ارتقا یافته از دارایی مخلوط کن اصلی creati خوش آمدید. .."


آموزش کلاس تمرین Blender Create 20 Objects

Blender Create 20 Objects Exercise Class

"به این کلاس تمرینی ویژه برای یادگیری مدل سازی سه بعدی با استفاده از بلندر خوش آمدید. این کلاس برای مبتدیانی طراحی شده است که می خواهند شروع به ایجاد o های جدید کنند."


آموزش مجموعه انیمیشن Blender 1.2

Blender Animation Series 1.2

"به جلد دوم مجموعه انیمیشن Blender ما، جلد 1 خوش آمدید. 2. در این مجموعه با نکات، ترفندها، ابزارها، تکنیک ها و گردش کار برای s... آشنا می شویم."