بلندر سه بعدی را بیاموزید - با ایجاد بیش از 50 مدل با گردش کار مدلسازی سه بعدی، هنرمند شوید
به مجموعه آموزش عمیق یادگیری نحوه استفاده از مخلوط کن خوش آمدید، مجموعه مدل سازی متن باز 3 بعدی که توسط بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان برای مدل سازی دیجیتال، طراحی بازی مجسمه سازی، خلق صحنه، چاپ سه بعدی، معماری و انیمیشن استفاده می شود. این دوره شما را با تمام ویژگی های اصلی مخلوط کن آشنا می کند و پایه و اساس ایجاد هر مدلی را برای هر هدفی به شما می دهد.
"امروز در این دوره ثبت نام کنید تا سفر یادگیری خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند مخلوط کن سه بعدی آغاز کنید. اولین قدم را در ایجاد دارایی های سه بعدی برای بازی ها، انیمیشن ها، فیلم ها و تبلیغات بردارید و یک مجموعه مهارت جدید اضافه کنید."
با بیش از 13 ساعت محتوا و 50 چالش برای تکمیل Blender 3D برای مبتدیان، هدف آن این است که شما را از اولین تایمر به حالتی برساند که بتوانید مدل خود را ایجاد کنید، آن را بافت دهید، انیمیشن ایجاد کنید و حتی خود را صادر کنید. ایجاد نرم افزارهای دیگر (ex unity) برای ایجاد بازی یا حتی به عنوان وسیله ای برای ایجاد یک فرم جدید درآمد!
Blender و بخش های موضوع زیر را بیاموزید:
رابط و ناوبری Blender
•در این بخش از دوره، برای اولین بار شما را با مخلوط کن آشنا می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که این دوره چگونه ساختار یافته است و چگونه به شما به عنوان یادگیرنده سود می رساند. این بخش رابط مخلوط کن و نحوه استفاده از همه ابزارهای پیمایش و انتخاب را که برای یادگیری تبدیل شدن به یک هنرمند مدلسازی سه بعدی لازم است، معرفی می کند.
مدلسازی
•در این بخش، به این موضوع میپردازیم که مخلوطکن در مدلسازی سه بعدی بهترین است. در اینجا، نحوه ایجاد مدلهای سهبعدی را از ابتدا یا با استفاده از یکی از اشیاء اولیه از قبل نصب شده در مخلوطکن، یاد خواهید گرفت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از حالت شی برای تغییر ویژگی های اشیا (مانند اندازه و مقیاس) در رابطه با جهان اطراف آن و حالت ویرایش که بر تغییر شکل و فرم واقعی شی تمرکز دارد استفاده کنیم. ما از تمام تکنیکهای مدلسازی اصلی برای طرحهای خود استفاده میکنیم و بسیاری از ابزارهای اصلاحکننده مخلوطکنندهها را معرفی میکنیم که میتوانند برای بهبود خلاقیتهایمان استفاده شوند.
بافت و متریال
•در این بخش به نحوه اعمال مواد و بافت های مختلف بر روی مدل های ایجاد شده می پردازیم. بافت ها برای تغییر ظاهر بصری مش ما با نگاشت رنگ ها و الگوها بر روی سطوح آن استفاده می شوند. از مواد برای تعیین واکنش جسم ما به هر منبع نوری که به آن برخورد می کند استفاده می شود. استفاده صحیح از مواد شما می تواند شیء شما را شبیه به دنیای واقعی خود کند. ما در این بخش از دو موتور رندر مخلوط کن استفاده خواهیم کرد. موتور رندر مخلوط کن بافت های اساسی مناسب برای صادرات مدل ها به پلتفرم های نرم افزاری دیگر مانند Unity یا Unreal Engine ایجاد می کند. Cycles render موتوری است که برای ایجاد بهترین متریال ها و بافت های ممکن برای ایجاد صحنه ها و انیمیشن های رندر شده زیبا استفاده می شود، اما برای صادرات، به ویژه به موتورهای بازی، کمتر بهینه شده است.
تقلب
•این بخش بر مرحله پیش تولید انیمیشن ها تمرکز دارد، که همان تقلب اشیاء در صحنه شماست. ریگینگ ایجاد یک اسکلت یا آرمیچر است که برای کمک به جابجایی مدلها به روشهایی شبیه به همتایان واقعیشان استفاده میشود. به عنوان مثال، یک آرماتور برای یک مدل انسانی به ما امکان می دهد مدل را در مفاصل مانند رشته های عروسکی کنترل کنیم، و به ما این امکان را می دهد که مدل خود را به همان روشی حرکت دهیم که بدن ما در زندگی واقعی انجام می دهد. ما به چگونگی ساخت یک دکل کامل با استخوانهای اسکلت، استخوانهای کنترل و ik و ابزار نقاشی وزن میپردازیم که به ما امکان میدهد تأثیر هر استخوان را بر مدل خود تغییر دهیم.
انیمیشن
•در این بخش از دوره، ما خلاقیت های خود را با یادگیری نحوه ایجاد انیمیشن با استفاده از ابزارهایی مانند جدول زمانی، ویرایشگر نمودار و برگه دوپ، زنده می کنیم. ما در مورد فریم های کلیدی یاد خواهیم گرفت و می توانید از آنها برای ایجاد انیمیشن های خود به روشی سریع و آسان استفاده کنید، در حالی که با کمک ویرایشگر نمودار و برگه دوپ می توانید مکان استفاده از این فریم های کلیدی در انیمیشن خود و نحوه تعامل این فریم های کلیدی با یکدیگر را تغییر دهید. به شما کنترل کامل سایر انیمیشن های خود را می دهد. این بخش همچنین به نحوه ارائه تصاویر و انیمیشن ها می پردازد تا بتوانید آنها را به مجموعه کارهای خود اضافه کنید.
صادر کردن
•بایدها و نبایدهای اساسی صادرات موفقیت آمیز آثار شما به پلتفرم های نرم افزاری دیگر مانند unity 5.
علاوه بر چالش هایی که در طول دوره ارائه می شوند. ما همچنین پروژهای داریم که میتوانید در طول دوره زمانی که مهارتهای جدیدی را در طول دوره کسب میکنید، آن را تکمیل کنید. پروژه کلاس به شرح زیر است:
هدف: برای ایجاد یک صحنه شهری که کمتر از 50 شی منحصر به فرد در آن وجود دارد و ایجاد یک رندر از آن صحنه
قوانین:
اسم من جو بیلی است و مدرس طراحی دو بعدی و سه بعدی هستم. من در مدل سازی سه بعدی با استفاده از پلتفرم های نرم افزاری مانند مخلوط کن و 3DS max برای ایجاد مدل ها و دارایی های مجازی برای بازی های ویدیویی و انیمیشن ها تخصص دارم.
شغل جایگزین من شامل آموزش ورزش و ورزش در مدارس است و بنابراین من 1000 ساعت تجربه تدریس در زمینه های مختلف دارم. هدف من در اینجا این است که همیشه در وبسایتهایی مانند یوتیوب، مربیان خوبی پیدا کنم که عالی هستند، اما هرگز محتوای کافی برای رفع عطش خودم برای یادگیری ارائه نمیدهند. بنابراین، هدف من در skillshare ارائه آموزش با کیفیت جامع در مورد موضوعاتی که پوشش میدهم، مانند مخلوط کن سه بعدی است.
نمایش نظرات