آموزش اصول طراحی: خط سازی برای مبتدیان

Fundamentals of Drawing: Line Making for Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

اگر تا به حال از کشیدن خط ترسیده اید یا فکر کرده اید که نمی توانید مانند یک هنرمند واقعی طراحی کنید، این کلاس برای شما مناسب است. در این کلاس اولین گام های یادگیری نقاشی را برمی داریم. این ساده و در دسترس برای تمام سطوح مهارت است. حتی اگر در ترسیم یک خط مستقیم مشکل دارید، این کلاس برای پرداختن به این اصول است. با شروع یک تعریف کلی از طراحی، با اولین عنصر طراحی آشنا خواهید شد. خطوط ما برای کشف انواع مختلف خطوطی که یک هنرمند می‌تواند در طراحی استفاده کند، وقت می‌گذاریم.

کلاس برای چه کسانی است؟ هدف این کلاس برای افرادی است که هیچ دانش قبلی در مورد مهارت های نقاشی ندارند. این کلاس برای مبتدیان یا کسانی است که می خواهند اصول اولیه طراحی را بیاموزند و یک پایه محکم بسازند.

چرا کلاس مفید است؟ اگرچه ممکن است کار آسانی به نظر برسد. با این حال، دانستن اصول اولیه می تواند و باعث صرفه جویی در زمان و تلاش در کار آینده ما شود. دانستن اصول اولیه ساختار اساسی برای هنرمند شدن است.

مواد/منابع  

  1. دفترچه طرح/پد
  2. مداد 
  3. قلم (یک قلم یا نکات مختلف)
  4. لبه مستقیم
  5. پاک کن
  6. *اختیاری : قاب با اندازه کوچک  

تمرین خطوط پروژه و قطعه هنری نهایی.

شما تشویق می شوید تمرین نوع خط را که شامل 25 کادر است به پایان برسانید. اگرچه انجام هر 35 جعبه اختیاری است، اما توصیه می شود در صورت امکان همه آنها را انجام دهید، زیرا هر چه بیشتر تمرین کنید، نتیجه بهتری خواهید داشت. هر جعبه 1 x 1 است، اما شما همچنین می توانید اندازه را به دلخواه تغییر دهید. دلیل اصلی این عمل این است که شما را با انواع مختلف خطوط آشنا کنیم زیرا برای ایجاد اثر هنری نهایی شما ضروری است.

شما جعبه مورد علاقه خود را از آزمون تمرینی انتخاب می کنید و آن را به یک نقاشی بزرگتر تبدیل می کنید که می تواند شامل یک خط یا ترکیبی باشد. با ساختن یک طرح خشن/طرح بازی از انواع مختلف با هم شروع خواهید کرد. وقتی از نتیجه راضی بودید، می توانید شروع به جوهر کاری کنید، و در پایان می توانید آن را قاب کنید.

  

  • قبل از شروع پروژه نهایی، تمرین تست خطوط خود را به پایان برسانید.
  • با خطوط آزمایش کنید و الگوهای خود را ایجاد کنید.
  • خطوط مورد علاقه خود را برای ایجاد یک نقاشی بزرگ انتخاب کنید.
  • خطوط را به دلخواه با هم اضافه کنید.
  • بازیگوش و خلاق باشید
  • لذت ببرید.
  • کار خود را در حال انجام آپلود کنید.
  • آخرین اثر هنری خود را به اشتراک بگذارید.       

  

  

 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • راه های استفاده از خطوط Ways of Using The Lines

  • نتیجه Conclusion

  • پروژه نهایی Final Project

  • هر کودک یک هنرمند است Every Child is An Artist

  • تست تمرین خطوط Lines Practice Test

  • مواد Materials

  • طراحی Drawing

  • انواع خط Line Types

  • مقدمه The Introduction

  • گوسترهای دستی Hand Gusters

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش اصول طراحی: خط سازی برای مبتدیان
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
42m
10
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
12 اسفند 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
29
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Eman WN

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eman WN Eman WN

هنرمند خوب

سلام من ایمان النابته هستم و هنرمندم. و مادر عمر فوق‌العاده‌ام. من مدرک لیسانس خود را در هنرهای زیبا (تمرکز بر طراحی) از دانشگاه ایالتی مونتکلر در سال 2018 دریافت کردم. هنرمند بودن یکی از چیزهایی است که به بودنم افتخار می‌کنم. قبل از اینکه یادم بیاید عاشق خلق هنر بودم. من هنر را در دنیا دیدم و دنیا آنقدر لطف داشت که به من این استعداد را داد که خودم هنرمند باشم. از آنجایی که تمرکز اصلی من طراحی است و ترجیح می دهم از رسانه های خشک استفاده کنم. من با مدادهای گرافیتی، زغال چوب و قلم/جوهر، نقاشی‌های دقیق در مقیاس بزرگ و کوچک می‌سازم. من از آزمایش بافت ها و الگوها لذت می برم. من همچنین عاشق کشیدن پرتره، حیوانات، گل ها، انواع مختلف مواد هستم. اساسا؛ هیچ چیز و همه چیز. من هنر را در همه چیز اطرافم می بینم و این یکی از موهبت های هنرمند بودن است.

من از انواع دیگری از هنر غیر از طراحی مانند نقاشی، کتاب سازی، سرامیک، چاپ صفحه و بسیاری دیگر لذت می برم. من توانستم این زمینه ها و بسیاری از زمینه های دیگر را در طول سال هایی که به عنوان یک هنرمندم کاوش کنم، اما طراحی واقعاً برای من یکی بود.

من عاشق امتحان کردن چیزهای جدید و سبک های جدید هستم. این به من به عنوان یک هنرمند و به عنوان یک انسان کمک می کند. ما هیچ وقت برای یادگیری خیلی پیر نیستیم و برای شروع یادگیری هیچ وقت دیر نیست. به همین دلیل ما اینجا هستیم. برای به اشتراک گذاشتن این پلت فرم شگفت انگیز برای ملاقات نه فقط به عنوان معلمان و دانش آموزان، بلکه به عنوان هنرمندان. همه ما یک هنرمند در خود داریم و من بسیار خوشحالم که تجربه یافتن جنبه هنری خود را به اشتراک می‌گذارم.
از اینکه با من در این سفر شرکت کردید متشکرم. من نمی توانم صبر کنم تا دانش، مهارت و عشقم به هنر را با شما به اشتراک بگذارم.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.