آموزش طراح مواد یادگیری

Learning Substance Designer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با Substance Designer ، ابزار بافت مبتنی بر گره ، برای ایجاد بافت و مواد با کیفیت و رویه ، آشنا شوید. در این دوره ، جوئل بردلی از طریق گردش کار برای ایجاد یک ماده بتونی قدیمی می رود ، بنابراین شما می توانید با اصول مواد و طیف وسیعی از ابزارهایی که Substance Designer ارائه می دهد آشنا شوید. پس از پایان دوره ، یک بسته کامل مواد آماده برای تحویل به یک موتور بازی مانند Unreal یا Unity و مهارت هایی که برای ادامه ساخت مواد خود با Substance Designer نیاز دارید ، خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • ایجاد نمودار ماده جدید
  • وارد کردن منابع
  • تنظیم روشنایی
  • ایجاد نقشه
  • ایجاد خروجی های مواد
  • استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات سطح
  • استفاده از فیلترها برای ایجاد آمپر
  • انتشار ماده
  • واردات مواد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ماده چیست؟ What is a substance?

  • گردش کار طراح مواد Substance Designer workflow

  • تنظیمات برگزیده ما Setting up our preferences

5.1 تا 5.3.4 نکات برجسته را به روز کنید 5.1 to 5.3.4 Update Highlights

  • معرفی Intro

  • کنترل نور ، دوربین و محیط به روز شده است Updated Light, Camera, and Environment controls

  • فعال کردن رندر ایری Enabling the Iray renderer

  • با استفاده از کنترل های Iray Using Iray controls

  • کنترل محیط آسان Easy Environment controls

  • ارائه قطعنامه های سفارشی Rendering custom resolutions

  • پیشرفت در نمای نمودار: قسمت 1 Improvements to the Graph View: Part 1

  • پیشرفت در نمای نمودار: قسمت 2 Improvements to the Graph View: Part 2

  • پیشرفت در نمای نمودار: قسمت 3 Improvements to the Graph View: Part 3

  • سایر تغییرات کوچک Other small changes

1. تنظیم پروژه 1. Setting Up the Project

  • ایجاد یک نمودار ماده جدید Creating a new substance graph

  • ذخیره پرونده بسته Saving out the package file

  • وارد کردن منابع Importing resources

  • کار با نمای سه بعدی Working with the 3D view

  • بررسی تکالیف مواد Checking the material assignments

  • تنظیم روشنایی Setting up lighting

  • تنظیم بازتاب های محیط Adjusting environment reflections

  • تعیین وضوح خروجی Determining output resolution

2. ایجاد نقشه ها و جزئیات 2. Generating Maps and Detail

  • پخت نقشه های منابع اولیه Baking the initial resource maps

  • تولید خروجی مواد Creating material outputs

  • استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات سطح بزرگ: قسمت 1 Using generator nodes to create large surface detail: Part 1

  • استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات سطح بزرگ: قسمت 2 Using generator nodes to create large surface detail: Part 2

  • استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات سطح بزرگ: قسمت 3 Using generator nodes to create large surface detail: Part 3

  • استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات در سطح بزرگ: قسمت 4 Using generator nodes to create large surface detail: Part 4

  • استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات سطح کوچک Using generator nodes to create small surface detail

  • چارچوب خروجی های ما Framing our outputs

3. ساختن مواد 3. Building Up the Material

  • با استفاده از فیلترها (مخلوط کردن و غیره) برای ایجاد نقشه های پخش Using filters (Blend, etc.) to create the diffuse maps

  • استفاده از فیلترها (نرمال معمولی و غیره) برای ایجاد نقشه های عادی Using filters (Normal Combine, etc.) to create the normal maps

  • با استفاده از فیلترها (Levels ، Invert & Blend و غیره) برای ایجاد نقشه زبری Using filters (Levels, Invert & Blend, etc.) to create the roughness map

  • تهیه نقشه فلزی Making the metallic map

  • استفاده از نقشه های عادی برای ایجاد یک عنصر AO پویا Using normal maps to create a dynamic AO element

  • قرار گرفتن در معرض پارامترهای مورد نیاز (به عنوان مثال ، تراکم ترک) Exposing needed parameters (e.g., Crack Density)

  • اعمال جلوه های مادی Applying material effects

  • انتشار یک ماده Publishing a substance

  • وارد کردن مواد به یک برنامه میزبان (موتور غیرواقعی 4) Importing substances into a host application (Unreal Engine 4)

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش طراح مواد یادگیری
جزییات دوره
2h 59m
42
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
50,220
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.