لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراح مواد یادگیری
Learning Substance Designer
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با Substance Designer ، ابزار بافت مبتنی بر گره ، برای ایجاد بافت و مواد با کیفیت و رویه ، آشنا شوید. در این دوره ، جوئل بردلی از طریق گردش کار برای ایجاد یک ماده بتونی قدیمی می رود ، بنابراین شما می توانید با اصول مواد و طیف وسیعی از ابزارهایی که Substance Designer ارائه می دهد آشنا شوید. پس از پایان دوره ، یک بسته کامل مواد آماده برای تحویل به یک موتور بازی مانند Unreal یا Unity و مهارت هایی که برای ادامه ساخت مواد خود با Substance Designer نیاز دارید ، خواهید داشت.
موضوعات شامل:
ایجاد نمودار ماده جدید li>
وارد کردن منابع li>
تنظیم روشنایی li>
ایجاد نقشه li>
ایجاد خروجی های مواد li>
استفاده از گره های ژنراتور برای ایجاد جزئیات سطح li>
استفاده از فیلترها برای ایجاد آمپر li>
انتشار ماده li>
واردات مواد li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
ماده چیست؟
What is a substance?
گردش کار طراح مواد
Substance Designer workflow
تنظیمات برگزیده ما
Setting up our preferences
5.1 تا 5.3.4 نکات برجسته را به روز کنید
5.1 to 5.3.4 Update Highlights
معرفی
Intro
کنترل نور ، دوربین و محیط به روز شده است
Updated Light, Camera, and Environment controls
فعال کردن رندر ایری
Enabling the Iray renderer
با استفاده از کنترل های Iray
Using Iray controls
کنترل محیط آسان
Easy Environment controls
ارائه قطعنامه های سفارشی
Rendering custom resolutions
پیشرفت در نمای نمودار: قسمت 1
Improvements to the Graph View: Part 1
پیشرفت در نمای نمودار: قسمت 2
Improvements to the Graph View: Part 2
پیشرفت در نمای نمودار: قسمت 3
Improvements to the Graph View: Part 3
سایر تغییرات کوچک
Other small changes
1. تنظیم پروژه
1. Setting Up the Project
ایجاد یک نمودار ماده جدید
Creating a new substance graph
ذخیره پرونده بسته
Saving out the package file
وارد کردن منابع
Importing resources
کار با نمای سه بعدی
Working with the 3D view
بررسی تکالیف مواد
Checking the material assignments
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات