آموزش Unity: اسکریپت نویسی با C #

Unity: Scripting with C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی های Unity را می توان به چندین زبان اسکریپت نوشت ، اما محبوب ترین و قدرتمندترین انتخاب C # است. در این دوره ، مهندس توسعه بازی Kelley Hecker روند ایجاد و پیوستن اسکریپت های C # را به اشیا game بازی شما پیگیری می کند تا ظاهر آنها را شخصی سازی کرده و رفتار آنها را کنترل کند. این دوره شامل کاوش عمیق در محیط برنامه نویسی MonoDevelop می باشد. MonoBehaviour ، کلاس پایه تقریباً برای همه اسکریپت ها. و کلاس های داخلی Unity ، که اسکریپت های شما را برای موفقیت برجسته می کند. بعلاوه ، با استفاده از الگوی Singleton برای مدیریت حالتهای بازی و استفاده از رویدادها برای پاسخگویی به ورودی کاربر آشنا شوید (به عنوان مثال ، برای آسیب رساندن در هنگام اشتباه یک بازیکن).
موضوعات شامل:
  • تعریف کلاسها و متغیرها
  • پیوستن اسکریپت ها به اشیا
  • درک کلاس MonoBehaviour
  • استفاده از API برنامه نویسی Unity
  • وارد کردن دارایی
  • استفاده از الگوی یکپارچه برای مدیریت وضعیت بازی
  • ایجاد یک رویداد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. اولین فیلمنامه شما 1. Your First Script

  • زبانهای اسکریپت وحدت Unity scripting languages

  • درک محیط توسعه Understanding the development environment

  • تعریف کلاس ها و متغیرها Defining classes and variables

  • پیوست کردن یک فیلمنامه Attaching a script

  • با استفاده از بازرس Using the Inspector

2. مونوبهویور 2. MonoBehaviour

  • معرفی مؤلفه و مونوبهویور Introducing Component and MonoBehaviour

  • درک حلقه بازی MonoBehaviour Understanding the MonoBehaviour game loop

  • با استفاده از Coroutine و InvokeRepeating Using Coroutine and InvokeRepeating

  • گیرنده های رویداد MonoBehaviour Other MonoBehaviour event receivers

3. کلاس های وحدت داخلی 3. Built-In Unity Classes

  • با استفاده از برنامه نویسی Unity Scriptting Using the Unity Scripting API

  • واردات دارایی از فروشگاه دارایی Unity Importing assets from the Unity asset store

  • اصلاح prefab سکه Modifying the coin prefab

  • چرخش سکه Making a coin spin

  • ساخت شناور سکه Making a coin float

  • به جای Coroutine از بروزرسانی استفاده کنید Using Update instead of Coroutine

4- تک آهنگ ها 4. Singletons

  • معرفی الگوی Singleton Introducing the singleton pattern

  • با استفاده از تک آهنگ برای مدیریت وضعیت بازی Using a singleton to manage game state

  • جمع کردن سکه ها Picking up coins

5- وقایع و نمایندگان 5. Events and Delegates

  • معرفی کلاس Enemy Introducing the Enemy class

  • دشمنان را با SendMessage اسیر می کنید Squashing enemies with SendMessage

  • واقعه چیست؟ What is an event?

  • ایجاد یک رویداد Creating an event

  • استفاده از یک رویداد برای آسیب رساندن به پخش کننده Using an event to damage the player

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity: اسکریپت نویسی با C #
جزییات دوره
1h 19m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
148,359
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Kelley Hecker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kelley Hecker Kelley Hecker

Kelley Hecker به عنوان یک مهندس توسعه بازی ، اشتیاق زیادی را برای بازی ها به یک حرفه تبدیل کرد. کلی به عنوان همکاری با شرکتهایی مانند Mattel ، Disney و Jakks Pacific مشغول ایجاد بازی ها و برنامه های تلفن همراه بود. همواره در حاشیه برش ، Kelley برنامه هایی را با استفاده از برخی از جدیدترین فناوری ها ، از جمله واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی و تشخیص حرکات ، توسعه داده است. در اوقات فراغت خود از کار بر روی پروژه های بازی شخصی خود ، شرکت در مربا بازی ، اسب سواری و آشپزی لذت می برد. کلی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از انستیتوی فناوری کالیفرنیا است.