[ نسخه به روز شده ای از این دوره وجود دارد، می توانید از اینجا به آن دسترسی داشته باشید: ]
K rita یک برنامه گرافیکی قابل مقایسه با Photoshop، Gimp، CorelPainter، و غیره است. اما برخلاف فتوشاپ، Krita یک پروژه متن باز است. S o هر کسی می تواند بدون نیاز به پرداخت چیزی از Krita استفاده کند. برای مجوز نرم افزار. Krita از ابتدا به عنوان یک نرم افزار نقاشی دیجیتال ابتدا در ذهن ساخته شد. به همین دلیل است که اگر میخواهید طراحی یا تصویری ایجاد کنید، کریتا باعث میشود شما احساس خوبی در خانه داشته باشید.
این دوره دومین دوره در سری دوره های Krita است. این ادامه دوره پایه است. اگر قبلاً هرگز از Krita استفاده نکردهاید، سپس من قویاً پیشنهاد میکنم که شما قبل از شرکت در این دوره، ابتدا th e را می گذرانید، بنابراین می توانید بدون مشکل درس ها را دنبال کنید.
آنچه را پوشش خواهیم داد
ما در این دوره به موارد زیادی خواهیم پرداخت. ابتدا بر روی تکنیک های انتخاب پیشرفته تمرکز خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه انتخاب را اصلاح کنیم. درباره عملیات انتخاب مختلف بیاموزید. نحوه تبدیل انتخاب موجود آموزش ایجاد انتخاب با استفاده از ابزار پیوسته و نحوه استخراج انتخاب از رنگ و لایه. در ادامه به بررسی anti-aliasing و نحوه استفاده از ابزار Fill می پردازیم. سپس به سراغ تکنیکهای مختلف تغییر شکل و اعوجاج تصویر میرویم که در Krita وجود دارد. ما بر نحوه استفاده از ابزار تبدیل رایگان تمرکز خواهیم کرد. نحوه انجام اعوجاج پرسپکتیو و اعوجاج تاب. سپس نحوه انجام تغییر شکل قفس را توضیح خواهیم داد. و سپس یاد بگیرید که چگونه تصویر را با استفاده از ابزار Liquify تغییر دهید. پس از آن، ما در مورد ماسک در Krita خواهیم آموخت. ما نحوه استفاده از ماسک تبدیل را توضیح خواهیم داد. و سپس نحوه استفاده از ماسک شفافیت. پس از آن به ویژگی گرادیان می رویم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه انواع مختلف رنگ گرادیان را ایجاد کنیم. و سپس از آن رنگ ها با استفاده از ابزار گرادیان استفاده کنید. پس از آن به سمت ایجاد تصویر قابل کاشی می رویم. ما نحوه استفاده از حالت wrap around را در Krita توضیح خواهیم داد. و پس از آن از آن برای ایجاد بافت تکرار شونده بدون درز استفاده کنید. همچنین سایر تکنیکهای تصاویر کاشیپذیر را پوشش میدهیم که استفاده از براش کلون و همچنین استفاده از وصله دستی است. در ادامه خواهید آموخت که چگونه از ویژگی الگو در Krita برای ایجاد و پر کردن سریع منطقه با تصاویر تکراری استفاده کنید. و در نهایت به روش های مختلف اعمال فیلتر در Krita می پردازیم.
پروژه نهایی
بعد از اینکه همه این ویژگی ها را پوشش دادیم، سپس به استفاده واقعی از این ویژگی ها در یک پروژه تصویرسازی واقعی می رویم. برخلاف قبل، ما قصد داریم یک تصویر سبک شده ایجاد کنیم که یک تصویر فوق العاده آناناسی است. ما از یافتن مراجع شروع می کنیم. سپس ایده اولیه را ترسیم کنید و سپس به اصلاح آن ادامه دهید. پس از آن شروع به اضافه کردن رنگ به تصویر می کنیم. در ادامه نحوه استفاده از لایه کلون برای ایجاد ترسیم متقارن پویا را توضیح خواهیم داد. پس از آن از تکنیک tileable image و ویژگی الگو برای افزودن بافت به محیط استفاده می کنیم. سپس از الگوی روی بدن آناناس نیز استفاده می کنیم. در مرحله بعد، از گرادیان برای افزودن سایههای روی محیط استفاده میکنیم. پس از آن، نحوه ایجاد بافت شفاف از هر تصویری را که در اینترنت پیدا کنید، توضیح خواهیم داد. این مهم است زیرا ما از بافت های شفاف برای ایجاد سایه های سبک برای اکثر اشیاء در تصویر استفاده می کنیم. اساسا برای آناناس. و بعد از آن برای سایه زدن توستر. در نهایت جزئیات خط کوچکی را اضافه می کنیم تا تصویر خواناتر شود و سپس برخی جلوه های بصری برای جذاب تر به نظر رسیدن آن اضافه می کنیم. من می دانم که این پروژه سبک بسیار خاصی دارد و شما ممکن است سبک متفاوتی را ترجیح دهید. اما اگر واقعاً میخواهید مهارت خود را به سطح بعدی برسانید، تکنیکهایی که در حین انجام این پروژه یاد خواهید گرفت، ضروری هستند.
بنابراین، همین حالا بپیوندید! و شروع به خلق شاهکار کنید s با Krita ! شما را در طرف دیگر می بینم.
تصویر سبک خود را بر اساس چیزهایی که در این کلاس آموخته ایم ایجاد کنید. مشخصات پروژه عبارتند از:
کارشناس و کارآفرین CG
Widhi یک کارآفرین در صنعت خلاق است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی از دانشگاه بینا نوسانترا است. او علاوه بر کسب و کار، مدرس رشته های مرتبط با گرافیک کامپیوتری در دانشگاه پرزیدنت اندونزی و کالج بین المللی لاسال است.
در بیش از 20 سال تجربه خود در صنعت CG، صدها پروژه را با مشتریانی از سراسر جهان به پایان رساند. جهان . او هزاران تصویر و انیمیشن CG تولید کرده است. علاقه عمیق او به گرافیک کامپیوتری او را به سمت تجسم سه بعدی، انیمیشن، توسعه بازی، ویدئو و گرافیک حرکتی سوق می دهد.
نمایش نظرات