Widhi Muttaqien

کارشناس و کارآفرین CG

Widhi یک کارآفرین در صنعت خلاق است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی از دانشگاه بینا نوسانترا است. او علاوه بر کسب و کار، مدرس رشته های مرتبط با گرافیک کامپیوتری در دانشگاه پرزیدنت اندونزی و کالج بین المللی لاسال است.

در بیش از 20 سال تجربه خود در صنعت CG، صدها پروژه را با مشتریانی از سراسر جهان به پایان رساند. جهان . او هزاران تصویر و انیمیشن CG تولید کرده است. علاقه عمیق او به گرافیک کامپیوتری او را به سمت تجسم سه بعدی، انیمیشن، توسعه بازی، ویدئو و گرافیک حرکتی سوق می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش SketchUp برای وب از پایه تا پیشرفته

SketchUp for Web from Basic to Advanced

"در این دوره آنلاین، شما SketchUp Free یا SketchUp for Web را یاد خواهید گرفت. شما از ابتدایی شروع می کنید و سپس به تدریج به سمت adva می روید."


آموزش اصول توسعه 3ds Max Look: مواد، بافت، باز کردن UV

3ds Max Look Development Fundamentals: Material, Texture, UV Unwrapping

"در این دوره آنلاین، شما می خواهید مهارت های ضروری "توسعه ظاهر" را در 3ds Max یاد بگیرید. شما در مورد مواد، بافت و باز کردن UV یاد خواهید گرفت.


آموزش Blender 2.8X Fundamentals: Basic 3D Modeling and Look Development

Blender 2.8X Fundamentals: Basic 3D Modeling and Look Development

اگر می خواهید سه بعدی را از صفر یاد بگیرید، به این معنی است که اصلاً نیازی به تجربه قبلی نیست. سپس به جای مناسب آمده اید. این دوره به شما اصول o را آموزش می دهد. ..


آموزش گردش کار تصویرسازی سرعت فتوشاپ و ایلاستریتور

Photoshop and Illustrator speed illustration workflow

"Adobe Photoshop استاندارد صنعتی برای ویرایش گرافیک شطرنجی به عنوان Adobe Illustrator برای گرافیک برداری است. از انتخاب بین این دو در هنگام ایجاد خسته شده ام."


آموزش ویژگی‌های Canva Pro و Team: هوش مصنوعی، همکاری و برندسازی

Canva Pro and Team features: AI, Collaboration, and Branding

Canva یک اپلیکیشن آنلاین است که چهره صنعت طراحی را برای همیشه تغییر داده است. Canva از زمان آغاز به کار این امکان را برای همه فراهم کرده است که بسازند...


آموزش ملزومات بلندر سه بعدی

Blender 3D essentials

[ توجه: این دوره از Blender نسخه 2. 79 استفاده می کند، اگر قبلاً از نسخه 2. 8 یا بالاتر استفاده می کنید، لطفاً به جای 3D skil این دوره "Blender 2. 8X Fundamentals" را بررسی کنید. ..


آموزش اصول مدل سازی سه بعدی بلندر

Blender 3D modeling fundamentals

"این دوره ادامه دوره قبلی "ضرورت های Blender 3D" است. بنابراین اگر شما تازه وارد Blender هستید، پیشنهاد می کنم قبل از شرکت در آن دوره را بگذرانید.


آموزش نقاشی دیجیتال با سطح پیشرفته Krita 5

Digital painting with Krita 5 advanced level

"کریتا یک برنامه گرافیکی است که قابل مقایسه با فتوشاپ است. اما، برخلاف فتوشاپ، کریتا رایگان و متن باز است. بنابراین می توانید آن را بدون نیاز به دانلود و استفاده کنید."


آموزش نقاشی دیجیتال با کریتا 5 برای مبتدیان

Digital painting with Krita 5 for beginners

""Krita" یک برنامه گرافیکی قابل مقایسه با فتوشاپ است. اما برخلاف فتوشاپ، Krita یک نرم افزار رایگان و منبع باز است. بنابراین، شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای انجام ندارید.


آموزش نقاشی دیجیتال با سطح متوسط ​​کریتا 5

Digital painting with Krita 5 intermediate level

""Krita" یک برنامه گرافیکی قابل مقایسه با فتوشاپ است. اما برخلاف فتوشاپ، Krita یک نرم افزار رایگان و منبع باز است. بنابراین، شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای انجام ندارید.


آموزش تسلط بر ارائه و تخته سفید در Canva

Mastering Presentation and Whiteboard in Canva

Canva یک برنامه آنلاین است که چهره صنعت طراحی را برای همیشه تغییر داده است. Canva این امکان را برای هر کسی ایجاد کرده است که به سرعت طرح های خیره کننده ایجاد کند.


آموزش نقاشی دیجیتال با کریتا: سطح پایه

Digital Painting With Krita : Basic Level

"[ یک نسخه به روز شده از این دوره وجود دارد، می توانید به آن دسترسی داشته باشید: https://skl. sh/37CPUS3 ] Krita یک برنامه گرافیکی قابل مقایسه با Photoshop، Gimp، Co. است.


آموزش Adobe Illustrator: تصویر برداری بنیادی

Adobe Illustrator : Vector Illustration fundamental

"مهارت های پیشرفته ای را که برای ایجاد هر نوع تصویر برداری با استفاده از Adobe Illustrator CC نیاز دارید، بیاموزید. مفاهیم اصلی و تکنیک های مخفی را در کنار آن بیاموزید."


آموزش نقاشی دیجیتال با کریتا: سطح متوسط

Digital Painting With Krita : Intermediate Level

"[ نسخه به روز شده ای از این دوره وجود دارد، می توانید از اینجا به آن دسترسی داشته باشید: https://skl. sh/3Of8aSX] Krita یک برنامه گرافیکی قابل مقایسه با Photoshop، Gimp، Co. است.


آموزش Adobe Illustrator: تصویر برداری پیشرفته

Adobe Illustrator : Advanced Vector Illustration

"مهارت های پیشرفته ای را که برای ایجاد هر نوع تصویر برداری با استفاده از Adobe Illustrator CC نیاز دارید، بیاموزید. مفاهیم اصلی و تکنیک های مخفی را در کنار آن بیاموزید."


آموزش رندر داخلی با 3DS MAX و Corona

Interior rendering with 3DS MAX and Corona

[ به روز رسانی: اگر از 3ds Max نسخه 2020 یا بالاتر استفاده می کنید، نسخه جدیدی از این دوره با نام «تجسم معماری با 3ds Max 2022 و Corona» وجود دارد.


آموزش مایکروسافت اکسل از پایه تا پیشرفته

Microsoft Excel from Basic to Advanced

"در این دوره آنلاین، مایکروسافت اکسل را از سطح صفر تا کارشناسی در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق یک فرآیند یادگیری آسان یاد می گیرید..."


آموزش Canva برای مبتدیان کامل

Canva for complete beginners

Canva یک برنامه آنلاین است که چهره صنعت طراحی را برای همیشه تغییر داد. Canva از زمان آغاز به کار این امکان را برای همه فراهم کرده است که stu را ایجاد کنند.


آموزش مدل سازی سه بعدی مبتنی بر تغییر شکل مخلوط کن

Blender deformation based 3D modeling

در این دوره ما قصد داریم تکنیک های مختلف مدل سازی سه بعدی را با استفاده از ابزارهای تغییر شکل در بلندر بررسی کنیم. اکنون این دوره برای مبتدیان طراحی نشده است، بنابراین شما. ..


آموزش Blender 3D Cycles ملزومات رندرینگ

Blender 3D Cycles rendering essentials

"Assalamualaikum. نام من Widhi Muttaqien از Expose Academy است. من یک کارآفرین و همچنین یک مدرس دانشگاهی در رشته های گرافیک کامپیوتری هستم. در این کو. .."


آموزش ایجاد وب سایت و کار با Docs با استفاده از Canva

Creating Websites and working with Docs using Canva

Canva یک برنامه آنلاین است که چهره صنعت طراحی را برای همیشه تغییر داد. Canva از زمان آغاز به کار این امکان را برای همه فراهم کرده است که stu را ایجاد کنند.


آموزش 3DS Max برای مبتدیان: اصول مدل سازی سه بعدی

3DS Max for beginners : 3D modeling fundamentals

[ به روز رسانی: اگر از 3ds Max نسخه 2020 یا بالاتر استفاده می کنید، نسخه جدیدی از این دوره به نام "تسلط بر مدل سازی سه بعدی در 3ds Max: سطح پایه" وجود دارد. اینجاست. ..


آموزش گردش کار تصویرسازی سرعت فتوشاپ

Photoshop speed illustration workflow

"این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در فتوشاپ خیلی سریع تصویرسازی کنید. این دوره در مورد روش نقاشی دیجیتال معمولی نیست که معمولاً دوباره ...."


آموزش راهنمای نهایی نقشه برداری UV 3D Blender

Blender 3D UV mapping ultimate guide

"در این دوره ما به شما تکنیک های نقشه برداری UV از ابتدایی ترین آنها تا پیشرفته تر نقشه برداری UV با استفاده از Blender را آموزش خواهیم داد. نقشه برداری UV روشی از pl. .. است."


آموزش تسلط بر مدل سازی سه بعدی در 3ds Max: سطح پایه

Mastering 3D Modeling in 3ds Max: Basic Level

"در این دوره، شما می خواهید اصول استفاده از 3ds Max 2020 و سپس مهارت های پایه تا متوسط ​​مدل سازی سه بعدی را بیاموزید. این دوره برای کامل طراحی شده است.


آموزش تجسم معماری با 3ds Max 2022 و Corona Renderer 7

Architectural visualization with 3ds Max 2022 and Corona Renderer 7

"در این دوره آنلاین، نحوه استفاده از رندر 3ds Max و Corona را برای ایجاد یک صحنه داخلی از ابتدا یاد می گیرید. اگر قبلا از 3ds Max استفاده نکرده اید یا قبل از ظهر ...."


آموزش ویرایش فیلم و افزودن انیمیشن با Canva

Editing videos and adding animations with Canva

Canva یک برنامه آنلاین است که چهره صنعت طراحی را برای همیشه تغییر داده است. Canva این امکان را برای هر کسی فراهم کرده است که سریع طرح های خیره کننده ایجاد کند.


آموزش مواد اولیه و بافت مخلوط کن

Blender basic material and texturing

"در این دوره ما قصد داریم مفهوم و تکنیک های اساسی در مورد نحوه استفاده از متریال، رنگ و بافت در داخل بلندر را پوشش دهیم. این دوره برای C طراحی نشده است."