آموزش 3DS Max برای مبتدیان: اصول مدل سازی سه بعدی

3DS Max for beginners : 3D modeling fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

[ به روز رسانی: اگر از 3ds Max نسخه 2020 یا بالاتر استفاده می کنید، نسخه جدیدی از این دوره با نام "تسلط بر مدل سازی سه بعدی در 3ds Max: سطح پایه" وجود دارد. این هم لینک دوره ]

در چند ساعت به هنر مدلسازی سه بعدی با استفاده از 3DS MAX مسلط شوید. اولین قدم خود را برای ورود به دنیای گرافیک کامپیوتری سه بعدی با این دوره آموزشی با دقت طراحی شده بردارید.

این دوره برای چه کسانی است؟

این دوره برای افراد مبتدی طراحی شده است، بنابراین نیازی به تجربه قبلی نیست.

مهارت‌هایی که از این دوره می‌آموزید، پایه‌های دوره بعدی ما خواهد بود که در آن موضوعات پیشرفته‌تری را یاد می‌گیریم.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

 ابتدا موارد اساسی در 3DS MAX مانند رابط کاربری، تبدیل، ایجاد شی و دستکاری را پوشش خواهیم داد. سپس به سراغ تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی سه‌بعدی از شی اولیه، مدل‌سازی مبتنی بر چند ضلعی، مدل‌سازی مبتنی بر spline می‌رویم تا اینکه یاد بگیریم چگونه از زیربخش یا NURMS برای مدل‌سازی استفاده کنیم. ما بسیاری از پروژه های تمرینی را که برای توسعه مهارت شما طراحی شده اند، به صورت گام به گام پوشش خواهیم داد.

پس از اتمام این دوره به شما توصیه می شود دوره مرحله بعدی "" را بگذرانید که در آن دانش خود را در مورد نورپردازی، متریال و رندر با استفاده از موتور رندر Corona عمیق تر می کنیم.

برای پروژه کلاس، این مدل های سه بعدی را ایجاد کنید:

  1. مداد مکانیکی
  2. چکش
  3. صندلی لهجه

مدل‌های سه‌بعدی نباید با مدل‌هایی که ما در این دوره انجام داده‌ایم یکسان به نظر برسند، بنابراین باید طراحی/سبک خود شما باشند. از خلاقیت خود استفاده کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • رابط کاربری 3dsmax 3dsmax UI

  • تکنیک های مدل سازی لبه Edge modeling techniques

  • نقطه محوری Pivot-point

  • واحدها و اندازه گیری Units and measurement

  • سطح نرمال Surface normal

  • اصلاح کننده پروفیل Bevel Bevel profile modifier

  • پروژه: میز کنسول Project: console table

  • مقدمه ای بر Spline Introduction to Spline

  • مدیریت لایه ها Layer management

  • اصلاح کننده تراش Lathe modifier

  • اصلاح کننده اکسترود Extrude modifier

  • انتخاب موضوع فرعی Subobject selection

  • درج متقاطع و جوش Cross-insert and Weld

  • انواع راس اسپلاین Spline vertex types

  • ایجاد در مقابل اصلاح Create vs modify

  • تنظیمات تبدیل Transformation settings

  • مقدمه ای بر Editable-poly Introduction to Editable-poly

  • دگرگونی Transformation

  • گام بعدی Next step

  • تراز کردن اشیاء Aligning objects

  • NURMS NURMS

  • پروژه: میز ناهار خوری Project: Dining table

  • عملیات Spline Boolean Spline Boolean operation

  • مشکلات معمول Common problems

  • اصلاح کننده Modifier

  • Viewport Navigation (2020) Viewport Navigation (2020)

  • مدیریت صحنه پایه Basic scene management

  • ناوبری درگاه دید Viewport navigation

  • رابط کاربری 3ds Max (2020) 3ds Max UI (2020)

  • تکنیک های برش و برش Cut & Slice techniques

  • پروژه: توالت Project: Toilet

  • اصلاح اسپلاین Spline modification

  • تکنیک های مدل سازی چندگانه Poly modeling techniques

  • انتخاب ها Selections

  • تکنیک های مدل سازی مرز Border modeling techniques

  • پروژه: میز گرد Project: Round table

  • پروژه: مداد مکانیکی Project: Mechanical pencil

  • تکثیر. مضاعف شدن Duplication

  • ضربه زدن Snapping

  • پروژه: چکش Project: Hammer

  • مقدمه Introduction

  • بدوی در مقابل قابل ویرایش Primitive vs editable

  • پروژه: صندلی لهجه Project: Accent chair

نمایش نظرات

آموزش 3DS Max برای مبتدیان: اصول مدل سازی سه بعدی
جزییات دوره
3h 12m
43
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,680
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Widhi Muttaqien Widhi Muttaqien

کارشناس و کارآفرین CG

Widhi یک کارآفرین در صنعت خلاق است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی از دانشگاه بینا نوسانترا است. او علاوه بر کسب و کار، مدرس رشته های مرتبط با گرافیک کامپیوتری در دانشگاه پرزیدنت اندونزی و کالج بین المللی لاسال است.

در بیش از 20 سال تجربه خود در صنعت CG، صدها پروژه را با مشتریانی از سراسر جهان به پایان رساند. جهان . او هزاران تصویر و انیمیشن CG تولید کرده است. علاقه عمیق او به گرافیک کامپیوتری او را به سمت تجسم سه بعدی، انیمیشن، توسعه بازی، ویدئو و گرافیک حرکتی سوق می دهد.