آموزش رندر داخلی با 3DS MAX و Corona

Interior rendering with 3DS MAX and Corona

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

[ به روز رسانی: اگر از 3ds Max نسخه 2020 یا بالاتر استفاده می کنید، نسخه جدیدی از این دوره به نام "تجسم معماری با 3ds Max 2022 و Corona Renderer 7" وجود دارد. این هم لینک دوره ]

با نحوه ایجاد تجسم سه بعدی داخلی زیبا با استفاده از 3DS MAX، رندر کرونا و فتوشاپ به طور موثر بیاموزید و در صنعت تجسم سه بعدی به فردی کاملاً آماده برای کار تبدیل شوید.

این دوره برای چه کسانی است؟

این دوره برای دانش‌آموزانی طراحی شده است که قبلاً اولین دوره «3DS Max برای مبتدیان: اصول مدل‌سازی سه بعدی» را گذرانده‌اند یا برای کاربران باتجربه 3DS MAX که قبلاً با مدل‌سازی سه‌بعدی آشنا هستند و می‌خواهند موضوعات پیشرفته مخصوص تجسم سه بعدی را بیاموزند طراحی شده است.

اگر قبلاً VRay را می‌شناسید اما می‌خواهید جایگزین ارزان‌تر و در عین حال بهتری نسبت به VRay کنید، قطعاً باید این دوره را بگذرانید. از کجا بدانم؟ زیرا من قبلاً از VRay استفاده کرده‌ام و بعد از تجربه قدرت پنهان آن به Corona روی آوردم.

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

در این دوره ما یک صحنه داخلی را از ابتدا مدلسازی می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که متریال در 3DS MAX چگونه کار می کند و چگونه بافت ها را در اشیاء سه بعدی ترکیب کنیم. سپس یاد می گیریم که چگونه با استفاده از رندر Corona، نور اضافه کنیم و تصویر را رندر کنیم. در نهایت خروجی نهایی را در داخل Adobe Photoshop روتوش می کنیم.

این آخرین پروژه ای است که می خواهیم ایجاد کنیم:

این لینک برای همه فایل‌های پروژه در این دوره است: .

برای پروژه کلاس، لطفاً صحنه داخلی خود را با این مشخصات ایجاد کنید:

  1. چیدمان اتاق و مبلمان ثابت باید با پروژه دوره متفاوت باشد. لطفا از خلاقیت خود استفاده کنید!
  2. برای مبلمان شل، می‌توانید از مدل‌های سه‌بعدی دوره استفاده مجدد کنید، اما توصیه می‌شود که خودتان بسازید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تفسیر Rendering

  • مواد کف و کروم Floor and chrome materials

  • تصاویر صفحه تلویزیون و دیوار TV screen and wall pictures

  • مدل سازی پنجره Modeling the window

  • ایجاد چراغ کف Creating the floor lamp

  • نکاتی در مورد رنگ اشیا Tips on object color

  • کلمات پایانی FInal words

  • مدل سازی درب Modeling the door

  • تاج خورشید، آسمان و مواد نور Corona Sun, Sky and Light-material

  • واردات دارایی Importing assets

  • مواد شفاف و سبک Translucent and light materials

  • مدیریت مواد Material management

  • چراغ های کرونا Corona lights

  • کاغذ دیواری و مصالح سقف Wallpaper and ceiling materials

  • مواد کرونا Corona materials

  • فرش و میز قهوه The carpet and the coffee table

  • Corona IR و RE Corona IR and RE

  • مدل سازی تلویزیون و کابینت Modeling the TV and the cabinet

  • نقشه متریال و جابجایی فرش Carpet material and displacement map

  • پس پردازش در فتوشاپ Post-processing in Photoshop

  • اضافه کردن چراغ های داخلی Adding interior lights

  • مقدمه ای بر مواد Introduction to materials

  • در مورد پروژه About the project

  • نقشه پارچه و دست انداز Fabric and bump map

  • مقدمه ای بر کرونا Introduction to Corona

  • بافت های رویه ای Procedural textures

  • تنظیم دوربین و خورشید Setting the camera and the sun

  • مقدمه Introduction

  • مدل سازی مبل Modeling the sofa

  • ایجاد پرده، قاب عکس و نورهای پایین Creating the curtains, photoframes and downlights

  • مواد چند شیء فرعی Multi sub-object material

  • بافت و نقشه برداری UV Texture and UV-mapping

  • چوب و مواد براق Wood and glossy materials

  • مدل سازی اتاق Modeling the room

نمایش نظرات

آموزش رندر داخلی با 3DS MAX و Corona
جزییات دوره
2h 40m
34
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,150
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Widhi Muttaqien Widhi Muttaqien

کارشناس و کارآفرین CG

Widhi یک کارآفرین در صنعت خلاق است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی از دانشگاه بینا نوسانترا است. او علاوه بر کسب و کار، مدرس رشته های مرتبط با گرافیک کامپیوتری در دانشگاه پرزیدنت اندونزی و کالج بین المللی لاسال است.

در بیش از 20 سال تجربه خود در صنعت CG، صدها پروژه را با مشتریانی از سراسر جهان به پایان رساند. جهان . او هزاران تصویر و انیمیشن CG تولید کرده است. علاقه عمیق او به گرافیک کامپیوتری او را به سمت تجسم سه بعدی، انیمیشن، توسعه بازی، ویدئو و گرافیک حرکتی سوق می دهد.