آموزش ساخت بازی سلاح در مایا و ماد باکس

Creating Game Weapons in Maya and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما از یک گردش کار Maya to Mudbox برای ساخت و بافت یک خنجر دقیق استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر. در این دوره، ما از یک گردش کار Maya to Mudbox برای ساخت و تکسچر یک خنجر دقیق استفاده خواهیم کرد. این دوره شما را در جریان کار استفاده از Mudbox و Maya برای ایجاد وسایل یا مجموعه‌هایی که با جزئیات بسیار زیاد به نظر می‌رسند، اما وضوح بسیار پایینی دارند که به راحتی در محیط‌های بلادرنگ قابل دستکاری هستند، می‌گذراند. Mudbox یک بسته عالی برای مجسمه سازی جزئیات با وضوح بالا است، اما فرآیندی وجود دارد که تمام آن داده ها را در حالت قابل استفاده از Mudbox خارج می کند. با استفاده از یک خنجر باستانی، مدل‌سازی هندسه پایه و چیدمان UV در مایا را پوشش خواهیم داد. همچنین به مجسمه سازی و جزئیات در Mudbox و همچنین نقاشی بافت ها با استفاده از کانال های متعدد خواهیم پرداخت. کار را با آوردن تمام جزئیات به شکل نقشه های معمولی به مایا به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت بازی سلاح در مایا و ماد باکس Creating Game Weapons in Maya and Mudbox

  • ساخت پایگاه سلاح Building the Weapon Base

  • چیدمان UV ها Laying Out the UVs

  • جزئیات تیغه Detailing the Blade

  • جزئیات گارد و هیلت Detailing the Guard and Hilt

  • استفاده از استنسیل برای افزودن جزئیات Using Stencils to Add Detail

  • رنگ آمیزی بافت تیغه Painting the Blade Texture

  • رنگ آمیزی بافت گارد و هیلت Painting the Guard and Hilt Texture

  • نقاشی نقشه های چشمگیر Painting Specular Maps

  • صادرات هندسه و نقشه ها از Mudbox Exporting Geometry and Maps from Mudbox

  • انتقال نقشه ها در مایا Transferring Maps in Maya

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی سلاح در مایا و ماد باکس
جزییات دوره
1h 16m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.