نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در Unity ، ممکن است با مشکلی روبرو شوید که فقط می توانید یک شخصیت را در یک سلسله مراتب متحرک کنید. در این دوره ، شما می آموزید که آن را طوری تنظیم کنید که پاهای آن هرگز زمین را از دست ندهند. یونیت اجزای 2D خود را با استفاده از انیمیشن استخوان برای جن ، از جمله استفاده از دکل های سینماتیک معکوس ، افزایش داده است. برای اینکه شخصیت های شما در محیط اطرافشان کمی کشش داشته باشند ، باید بدانید که چگونه شخصیت ها را تنظیم کنید تا توسط اشیایی خارج از سلسله مراتب آنها کنترل شوند. در این دوره ، Rigging a 2D Character in Unity Using IK ، شما توانایی تنظیم یک شخصیت را خواهید داشت تا هنگام کنترل توسط بازیکن ، پاهای آن هرگز زمین را از دست ندهند. اول ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت 2D را از sprites جمع کنید و آن sprites را تنظیم کنید تا توسط هیچ کس کنترل شود. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه سیستم ذرات را با sprites ادغام کنید. سرانجام ، شما نحوه ایجاد تعداد انگشت شماری از اجزای کوچک تقلب خود را برای هدایت اشیا outside خارج از سلسله مراتب شخصیت کشف خواهید کرد ، و یک چرخه راه رفتن شخصیت 2d را که به طور پویایی قدم های خود را با زمین های موج دار سازگار می کند ، تنظیم کنید. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، مهارت و دانش لازم برای سازگاری این مفاهیم با ایجاد یک دکل سینمایی 2D معکوس از خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
چیدمان صحنه
Laying Out the Scene
-
طرح بندی پروژه و نصب بسته های ضروری
Laying out the Project and Installing Essential Packages
-
ایجاد یک منظره ساده با استفاده از مشخصات Spriteshape
Creating a Simple Landscape Using Spriteshape Profile
-
ترتیب Sprites برای ساخت شخصیت
Arranging Sprites to Build The Character
-
ترتیب Sprites ما در مرتب سازی لایه ها
Arranging Our Sprites in Sorting Layers
-
ایجاد هندسه برای استخوان ها در ویرایشگر Sprite
Generating Geometry for Bones in the Sprite Editor
-
ایجاد زیر مجموعه های دستی در اطراف اتصالات
Creating Manual Subdivisions around the Joints
-
ترسیم استخوان ها
Drawing Bones
-
ایجاد وزنه های پوستی و اختصاص استخوان ها به مش
Creating Skin Weights and Assigning the Bones to the Mesh
تفنگ
The Gun
-
افزودن IK Solver به اسلحه
Adding an IK Solver to the Gun
-
افزودن سیستم ذرات به انتهای اسلحه
Adding a Particle System to the End of the Gun
-
پارامترهای ذرات و مرتب سازی لایه ها برای رندر ذرات
Particle Parameters and Sorting Layers for Particle Rendering
-
اسکریپت کنترل ماوس برای Crosshair
Mouse Control Script for the Crosshair
افزودن IK به پاها
Adding IK to the Legs
-
افزودن حرکت شناسی معکوس به پاها
Adding Inverse Kinematics to the Legs
-
پخش همزمان با اسکریپت GroundSensor: قسمت 1
Raycasting with the GroundSensor Script: Part 1
-
پخش همزمان با اسکریپت GroundSensor: قسمت 2
Raycasting with the GroundSensor Script: Part 2
-
اسکریپت FootstepLocator: قسمت 1
The FootstepLocator Script: Part 1
-
اسکریپت FootstepLocator: قسمت 2
The FootstepLocator Script: Part 2
-
هدایت حرکت روت با اسکریپت AboveGroundLocator
Guiding Root Motion with the AboveGroundLocator Script
-
اسکریپت های سفارشی را با هم بیاورید
Bringing the Custom Scripts Together
انیمیشن
Animation
-
قرار دادن فضای کاری انیمیشن
Laying out the Animation Workspace
-
ایجاد کلیپ انیمیشن بیکار
Creating an Idle Animation Clip
-
شروع کلیپ انیمیشن Walk Right
Beginning the Walk Right Animation Clip
-
تنظیم ارتفاع با یاب یاب در بالا
Adjusting Height with the Above Ground Locator
-
تنظیم با Timeline
Adjusting with Timeline
-
تنظیم نرمی پای چپ
Adjusting the Smoothness of the Left Leg
-
تنظیم نرمی پای راست
Adjusting the Smoothness of the Right Leg
-
پایان دادن به لمس ها
Finishing Touches
نمایش نظرات