آموزش توسعه بازی های HTML5 با ساخت 2

Developing HTML5 Games with Construct 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما همه چیز را در مورد چگونگی توسعه بازی های HTML5 بین پلت فرم با ساخت 2 ، با ساخت تیرانداز فضای پیمایشی خود ، کاملاً از ابتدا یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ساخت 2. در طول این درس ها ، ما همه چیز را در مورد چگونگی توسعه بازی های HTML5 بین پلت فرم با ساخت 2 یاد می گیریم ، با ساخت یک تیرانداز فضای پیمایشی خود ، کاملاً از ابتدا. این دوره برای هنرمندان ، طراحان و دانشجویان مناسب است ، زیرا برای تکمیل دروس نیازی به تجربه برنامه نویسی نیست. از جمله موضوعات مورد بحث عبارتند از: وارد کردن و متحرک سازی sprites ، کار با پس زمینه و لایه ها ، جلوه های اختلاف منظر ، استفاده از جلوه های صوتی ، اجرای قوانین بازی و تغییر صحنه ها. با پایان دوره ها ، شما می توانید بازی های 2D خود را با ساخت 2 توسعه دهید. نرم افزار مورد نیاز: ساخت 2.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه بازی های HTML5 با ساخت 2 Developing HTML5 Games with Construct 2

  • پیمایش سازه 2 Navigating Construct 2

  • وارد کردن زمینه ها و لایه ها Importing Backgrounds and Layers

  • کار با انیمیشن های مبتنی بر قاب Working with Frame Based Animations

  • ایجاد جلوه های پیمایشی Creating Scrolling Effects

  • کلید زدن سفینه فضایی برای شلیک Keying the Spaceship to Shoot

  • اجرای قوانین بازی Implementing Game Rules

  • کار با Image Points Working with Image Points

  • شروع مجدد طرح بندی Restarting the Layout

  • استفاده از Wait Action to Time Events Using the Wait Action to Time Events

  • از بین بردن اشیاlos انفجار Removing Explosion Objects

  • وارد کردن و پخش فایل های صوتی Importing and Playing Audio Files

  • پین کردن اشیا Pinning Objects

  • تنظیم برجک Setting up the Turret

  • اضافه کردن قوانین بازی اضافی Adding Additional Game Rules

  • انتقال بین چیدمان ها Transitioning Between Layouts

نمایش نظرات

آموزش توسعه بازی های HTML5 با ساخت 2
جزییات دوره
1h 55m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
3.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Richard Sneyd
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Sneyd Richard Sneyd

مدرس، بنیانگذار و مدیر عامل CyberMyth Games

ریچارد اسنید (B.A Hons.) بنیانگذار و مدیر عامل CyberMyth Games است. در انجام وظایف خود در شرکت، او باید کلاه های زیادی از جمله برنامه نویس، طراح، هنرمند دیجیتال 2 بعدی سه بعدی، طراح صدا، فیلمنامه نویس، هنرمند بافت، رهبر، بازاریاب و مرد تجاری بر سر بگذارد.

او همچنین یک مدرس کاملاً ثبت نام شده، واجد شرایط و بسیار با تجربه است. موضوعات تخصصی او عبارتند از: انیمیشن مدلسازی سه بعدی، برنامه نویسی بازی های رایانه ای، پردازش تصویر دو بعدی، طراحی بازی، صدای دسکتاپ، روانشناسی، رفتار مصرف کننده، مدیریت کسب و کار منابع انسانی.

ریچارد در مورد کار خود مشتاق است، و دانش آموزان و همکاران خاطرنشان می کنند که او یک معلم بسیار فداکار و کارآمد است. مشخصه همه دوره‌های او یک جریان پیوسته و فزاینده اطلاعات، و یک سبک آموزشی شفاف است که برای همه قابل درک و پیگیری است.