Richard Sneyd

مدرس، بنیانگذار و مدیر عامل CyberMyth Games

ریچارد اسنید (B.A Hons.) بنیانگذار و مدیر عامل CyberMyth Games است. در انجام وظایف خود در شرکت، او باید کلاه های زیادی از جمله برنامه نویس، طراح، هنرمند دیجیتال 2 بعدی سه بعدی، طراح صدا، فیلمنامه نویس، هنرمند بافت، رهبر، بازاریاب و مرد تجاری بر سر بگذارد.

او همچنین یک مدرس کاملاً ثبت نام شده، واجد شرایط و بسیار با تجربه است. موضوعات تخصصی او عبارتند از: انیمیشن مدلسازی سه بعدی، برنامه نویسی بازی های رایانه ای، پردازش تصویر دو بعدی، طراحی بازی، صدای دسکتاپ، روانشناسی، رفتار مصرف کننده، مدیریت کسب و کار منابع انسانی.

ریچارد در مورد کار خود مشتاق است، و دانش آموزان و همکاران خاطرنشان می کنند که او یک معلم بسیار فداکار و کارآمد است. مشخصه همه دوره‌های او یک جریان پیوسته و فزاینده اطلاعات، و یک سبک آموزشی شفاف است که برای همه قابل درک و پیگیری است.

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه بازی های HTML5 با ساخت 2

Developing HTML5 Games with Construct 2

در طول این درس ها ، ما همه چیز را در مورد چگونگی توسعه بازی های HTML5 بین پلت فرم با ساخت 2 ، با ساخت تیرانداز فضای پیمایشی خود ، کاملاً از ابتدا یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ساخت 2.


آموزش ایجاد یک بازی دو بعدی Cross-platform در Stencyl

Creating a Cross-platform 2D Game in Stencyl

در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه یک نمونه اولیه بازی کاربردی را از ابتدا تا انتها با استفاده از موتور بازی سازی و مجموعه ابزار Stencyl بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Stencyl 3.2، Adobe Photoshop CS6.