آموزش ایجاد یک دانشمند کارتون در ZBrush

Creating a Cartoon Scientist in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای ZBrush ، ما یک دانشمند کارتونی خواهیم ساخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در این مجموعه از آموزش های ZBrush ، ما یک دانشمند کارتونی خواهیم ساخت. گاهی اوقات ایجاد شخصیت های کارتونی به دلیل سطح صاف با استفاده از ZBrush دشوار است. این آموزش نحوه تمیز نگه داشتن سطوح و سفت بودن لبه های شما را پوشش می دهد. ما به چگونگی استفاده از اشکال بزرگتر برای جلوگیری از شخصیت شما می پردازیم. سپس نحوه افزودن ویژگی هایی مانند چشم و پر را شرح خواهیم داد. در پایان این آموزش ، شما باید درک خوبی از نحوه ایجاد شخصیت کارتونی ساده ، تمیز و کاملاً رنگی خود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک دانشمند کارتون در ZBrush Creating a Cartoon Scientist in ZBrush

  • ارزیابی تصویر مفهومی Evaluating the Concept Image

  • مسدود کردن در Torso با استفاده از برس های درج Blocking in the Torso Using Insert Brushes

  • افزودن گردن و بازوها با استفاده از برس های درج Adding the Neck and Arms Using Insert Brushes

  • ایجاد بقیه بازو Creating the Rest of the Arm

  • افزودن ساق و پا Adding Legs and Feet

  • ایجاد دست و پاك كردن پا Creating Hands and Refining the Feet

  • ساختن سر Building the Head

  • ایجاد گوش Creating the Ears

  • افزودن جای بینی و بینی Adding the Nose and Eye Sockets

  • ایجاد چشم Creating the Eyes

  • تصفیه سر و افزودن یقه Refining the Head and Adding a Collar

  • ایجاد دکمه پیراهن و پالایش دهان Creating the Shirt Button and Refining the Mouth

  • ساخت جزئیات کت Making Coat Details

  • ایجاد چین و چروک در کت Creating Wrinkles in the Coat

  • با استفاده از ZRemesher به صورت خودکار از مش ما استفاده کنید Using ZRemesher to Automatically Retopologize Our Mesh

  • پیش بینی تمام جزئیات با وضوح بالا Projecting All of the High-res Detail

  • نقاشی کردن شخصیت ما Polypainting Our Character

  • شروع به مطرح کردن شخصیت ما Beginning to Pose Our Character

  • قرار دادن شخصیت ما با استفاده از Master Transpose Posing Our Character Using Transpose Master

  • اضافه کردن ابرو و لوازم جانبی لوله آزمایش Adding Eyebrows and a Test Tube Accessory

  • ارائه شخصیت ما Rendering out Our Character

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک دانشمند کارتون در ZBrush
جزییات دوره
4h 35m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Shane Olson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Olson Shane Olson

شین اولسون بیش از 14 سال است که در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت می کند. او در چندین استودیوی پیشرفته مانند Sony و Acclaim کار کرده و اکنون به عنوان یک هنرمند ارشد شخصیت در نرم افزار Avalanche که بخشی از Disney Interactive است اقامت دارد. شین به دو کتاب در زمینه مدل سازی شخصیت کمک کرده است. شین دارای مهارت های گسترده ای مانند مجسمه سازی دیجیتال ، مدل سازی ، ریگینگ ، انیمیشن و بافت است. هنگامی که او مجسمه سازی نمی کند ، شین عاشق گذراندن وقت با خانواده و دوستانش است.