آموزش مبانی انیمیشن 3ds Max

3ds Max Animation Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: 3ds Max یکی از پرکاربردترین برنامه های انیمیشن سه بعدی در جهان است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از ابتدا تا انتها انیمیشن های واقع گرایانه سه بعدی ایجاد کنید ، از جمله نحوه ویرایش و پیش نمایش انیمیشن های خود. آیا تا به حال ایده انیمیشن شگفت انگیزی در ذهن خود داشته اید ، اما ایده ای برای ایجاد آن ندارید؟ اگر چنین است ، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، 3ds Max Animation Fundamentals ، یاد می گیرید که چگونه از ابتدا تا انتها انیمیشن بسازید. ابتدا ابزارهای مختلف انیمیشن را که در اختیار دارید از جمله Time Bar و Curve Editor کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، نحوه ویرایش انیمیشن ها و ایجاد حرکت واقعی تر را کشف خواهید کرد. سرانجام ، برای مشاهده انیمیشن های خود پیش نمایش های Real-Time را ایجاد خواهید کرد. بعد از اتمام این دوره انیمیشن سه بعدی ، نه تنها یک شخصیت کاملاً متحرک ایجاد خواهید کرد ، بلکه می توانید در آینده انیمیشن های شخصی خود را نیز ایجاد و ویرایش کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بسیاری از ویندوزهای انیمیشن The Many Windows of Animation

  • مقدمه Introduction

  • پنل پیکربندی زمان The Time Configuration Panel

  • تنظیم کلیدهای فریم با تنظیم کلید و کلید خودکار Setting Keyframes with Set Key and Auto Key

  • نوار آهنگ The Track Bar

  • ویرایشگر منحنی The Curve Editor

  • لایه های انیمیشن Animation Layers

چرخه ، نگهداری ، و پخت Cycles, Holds, and Baking

  • مقدمه Introduction

  • ویرایش با استفاده از Curve Editor Editing Using the Curve Editor

  • حلقه انیمیشن: قسمت 1 Animation Loop: Part 1

  • حلقه انیمیشن: قسمت 2 Animation Loop: Part 2

  • انیمیشن نگه می دارد Animating Holds

  • انیمیشن پخت Baking Animations

انیمیشن های خودکار Automatic Animations

  • مقدمه Introduction

  • انیمیشن در امتداد یک مسیر Animating Along a Path

  • متحرک سازی با محدودیت ها Animating with Constraints

  • متحرک سازی با اصلاح کننده ها Animating with Modifiers

  • متحرک سازی با عکسهای فوری Animating with Snapshots

  • متحرک سازی با عبارات Animating with Expressions

ویرایش و بهینه سازی Editing and Optimizing

  • مقدمه Introduction

  • رفع Gimbal Lock Fixing Gimbal Lock

  • شبح Ghosting

  • مسیر را مشاهده و ویرایش کنید View and Edit Trajectory

  • بهینه سازی انیمیشن ها Optimizing Animations

پیش نمایش ، ذخیره و بارگیری Previews, Saving, and Loading

  • مقدمه Introduction

  • انیمیشن با مسیرهای حرکت Animation with Motion Paths

  • انیمیشن ها را ذخیره و بارگیری کنید Save and Load Animations

  • پیش نمایش های زمان واقعی Real Time Previews

نمایش نظرات

آموزش مبانی انیمیشن 3ds Max
جزییات دوره
1h 37m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Billy Reiter
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Billy Reiter Billy Reiter

بیلی ریتر یک هنرمند سه بعدی و مربی انیمیشن است که هم اکنون در اورلاندو ، فلوریدا زندگی می کند. او بیش از یک دهه در صنعت بوده و روی انیمیشن های فیلم ها ، موزیک ویدیوها و بازی ها کار می کند. وی فارغ التحصیل آکادمی دانشگاه هنر است که در آنجا انیمیشن سه بعدی را خوانده است. او در حال حاضر در شبیه سازی های نظامی و ارائه معماری کار می کند ، و دبیر بخش اورلاندو SIGGRAPH است.