آموزش یادگیری nCloth

Learning nCloth

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: nCloth یک مجموعه ابزار مایا است که برای شبیه سازی پارچه و سایر سطوح پویا برای فیلم های سینمایی و بازی ها استفاده می شود. این دوره اصول nCloth و جلوه های بصری شخصیت اصلی را بررسی می کند. مربی ، David Feuillatre ، یکی از اولین پذیرندگان nCloth است و از آن برای کارهایش در فیلم هایی مانند <شوالیه تاریکی استفاده می کند. با دیوید همراه باشید تا در مورد تاریخچه جلوه های بصری ، فناوری شبیه سازی سه بعدی و اصول مش دینامیک ، خصوصیات و نیروها در nCloth بیاموزید. بیاموزید که چگونه برخورد ها را تنظیم کنید و محدودیت ها را اضافه کنید ، و بر تفاوت های ظریف طراحی nCloth تسلط پیدا کنید در فصل چهارم ، دیوید با nCloth یک پروژه در دنیای واقعی را طی می کند: پرچمی از نظر فیزیکی واقع گرایانه که در باد تکان می خورد و بال می زند. این دوره با دو فیلم چالش بسته می شود که به شما امکان می دهد مهارت های خود را با nCloth تمرین کنید و راه حل های David را با راه حل های خود مقایسه کنید.

توجه: در این دوره از Maya 2018 استفاده شده است ، اما اصول و فنون شبیه سازی پارچه برای هر نرم افزاری کاربرد دارد.
موضوعات شامل:
  • شبیه سازی مایا nCloth و کاراکتر fx
  • ایجاد انیمیشن های سه بعدی ساده
  • تقلب در دینامیک پارچه در مایا
  • مثالهای nCloth
  • تنظیم برخوردها ، خصوصیات پویا و مقیاس بندی
  • طراحی لباس ، پرچم و پرده با nCloth
  • تسلط بر ظاهر و احساس nCloth
  • کار با ابزار مجسمه سازی مایا
  • افزودن محدودیت ها
  • وارد کردن حافظه پنهان مایا و playblast
  • پخت انیمیشن های مایا

سرفصل ها و درس ها

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 1. Getting Started in Simulation and Character FX

  • هندزفری با حل کننده شبیه سازی Hands-on with a simulation solver

  • اصول دینامیک Principles of dynamics

  • دینامیک در گرافیک رایانه Dynamics in computer graphics

  • چگونه یک حل کننده پارچه بهار کار می کند How a spring-based cloth solver works

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 2. Setting Up the Simulation World and Objects

  • تنظیم صحنه تست شبیه سازی Setting up a simulation test scene

  • هسته: دنیای شبیه سازی Nucleus: The simulation world

  • nCloth: بیایید در مورد برخورد صحبت کنیم nCloth: Let's talk collisions

  • nCloth: خواص دینامیکی nCloth: Dynamic properties

  • nCloth: رابطه مقیاس گذاری nCloth: Scaling relation

  • تمرین بازیگوش با بدویان Playful practice with primitives

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 3. Understanding the Look and Feel of Fabrics and Soft Bodies

  • منابع مرجع Reference materials

  • توپولوژی و نتایج شبیه سازی Topology and the simulation results

  • طراحی با nCloth Designing with nCloth

  • استاد nCloth نگاه و احساس Master nCloth look and feel

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 4. Creating a Physically Realistic Flag

  • تنظیم صحنه Setting up the scene

  • تنظیم nCloth و هسته Setting up nCloth and nucleus

  • اضافه کردن یک محدودیت Adding a constraint

  • نگاه پرچم Tweaking the look of the flag

  • باد اضافه می کند Adding wind

  • انجماد شبیه سازی Freezing the simulation

  • وارد کردن حافظه پنهان مایا و لیست پخش Importing Maya caches and playblast

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 5. Production Challenges

  • چالش: جذاب ترین پرچم کشتی دزد دریایی تا کنون Challenge: The most awesome pirate ship flag ever

  • راه حل: جذاب ترین پرچم کشتی دزد دریایی تا کنون Solution: The most awesome pirate ship flag ever

  • چالش: لباس های شسته شده را انجام دهید Challenge: Do the laundry

  • راه حل: لباس های شسته شده را انجام دهید Solution: Do the laundry

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری nCloth
جزییات دوره
2h 40m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
17,747
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David F Durand David F Durand

دیوید فیواترات پیشگام ، مدرس و مؤسس و مدیرعامل Zebra VR برای جلوه های بصری است. با تجربه عمیق در فن آوری ، آموزش و جلوه های بصری به عنوان مدیر فنی VFX و سرپرست پروژه های برنده جوایز آکادمی ، تولید کننده VFX و خالق برنامه آموزش در مدارس مشهور جهان ، دیوید دانش تخصصی را برای جمع آوری یک سکوی برای جمع آوری او به دست آورده است. احساسات و تجربیات با هم. هدف وی تبدیل ارتباطات انسانی به آینده ای قانع کننده تر ، معنوی و کنترل پذیرتر برای زبان آموزان و سازندگان در همه جا است - توانمند سازی همه در ایجاد محتوای دیجیتالی با استفاده از آخرین فن آوری های ترکیبی با بهترین روش های آموزشی و فراشناختی. در سال 2007 ، دیوید عضو کلیدی تیم مخلوقات دنباله دار در Framestore در The Golden Compass بود. تحت تأثیر قرار دادن صنعت با خرس های قطبی CGI که از آخرین هنرهای انیمیشن استفاده می شود ، این فیلم برای کسب بهترین جلوه های دیداری برنده جایزه اسکار شد. تحت سرپرستی کریستوفر نولان ، دیوید کیپ و بال بال مجازی بتمن را برای The Dark Knight ساخت که به عنوان یکی از بهترین فیلمهای تمام زمان در IMDB و همچنین یکی از پردرآمدترین فیلمهای تمام دوران با بیش از 1 دلار رتبه بندی می شود. میلیارد دلار در سراسر جهان Feuillatre همچنین در فیلمهای انیمیشن فرنچایز و با Technicolor MPC در فیلمهای برنده جوایزی همچون Life of Pi و Man of Steel با Sony Pictures Imageworks همکاری کرد. در سال 2009 ، دیوید به وتا دیجیتال پیوست و به فناوری پیشگام CGI در آواتار جیمز کامرون - که هنوز هم پردرآمدترین فیلم در تمام دوران است - پرداخت و پیش بینی مجازی سازی نوظهور تولید فیلم به سرپرستی جیمز کامرون را انجام داد. هشت سال گذشته ، دیوید مهارت های خود را در طول مسیر آموزش می دهد. او در بسیاری از مدارس مشهور جهان مانند ISART Digital - مدرسه برتر بازی های ویدئویی در فرانسه - مدرسه بین المللی فیلم ESRA ESRA ، و در استودیوهایی که برنامه ها و فیلم های آموزشی FX کاراکتر را ایجاد می کنند ، آموزش داده است. در سال 2012 دیوید مربی برنامه SIGGRAPH S3 Mentor Me بود و داوری برای حلقه های کاری ، رزومه کاری و بررسی نمونه کارها SIGGRAPH Services Student (S3R3) بود. دیوید در مرکز آموزش Think Tank در ونکوور دارای یک دانشکده است ، جایی که او برنامه آموزشی تولید ، مدیتیشن در برنامه مهارت های زندگی و همچنین کارگاه های تخصصی را به شما آموزش می دهد: تغییر شکل موجودات ، شخصیت FX ، شبیه سازی پارچه و مو. او همچنین یک مربی برای انستیتو آرتلین ، اولین مدرسه آنلاین گرافیک رایانه در فرانسه ، و Cineworks ، یک سازمان تولید فیلم indie در ونکوور است.