آموزش ایجاد پوشش گیاهی واقعاً واقعی و شاخ و برگ با XGen و RenderMan

Creating Realistic Vegetation and Foliage with XGen and RenderMan

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: تطبیق پذیری XGen همراه با سایه پردازی و نورپردازی جدید رندرمن مطابقت با طراحی تنظیمات با کیفیت بالا است. در این دوره ، شما می توانید روند ایجاد یک جنگل با استفاده از XGen و Renderman را ببینید. XGen یکی از متنوع ترین ابزارهای موجود برای تعیین شی و انتشار شی است. در این دوره ، ایجاد گیاهان و شاخ و برگهای واقع گرایانه با XGen و RenderMan ، می توانید از XGen برای لباس پوشیدن یک جنگل درون مایا 2017 استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می خواهید جنگل را با استفاده از Renderman 21 و سیستم سایه زنی و نورپردازی جدید آن ارائه دهید. در آخر ، نحوه کامپوزیت جنگل با NukeX با استفاده از ترکیب عمیق را مشاهده خواهید کرد. پس از اتمام این دوره ، شما برای ایجاد جنگل های CG خود آماده خواهید بود.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی پروژه و صحنه اولیه Project Overview and Initial Scene

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • توسعه اولیه Initial Look Development

  • نمای کلی مواد PxrSurface PxrSurface Material Overview

  • مواد رودخانه River Material

  • شروع مواد زمینی با PxrLayerSurface Material Starting the Ground Material with PxrLayerSurface Material

  • اتمام مواد زمینی Finishing the Ground Material

دارایی ها: ایجاد سنگ Assets: Rocks Creation

  • مجسمه سازی سنگ در Mudbox Sculpting the Rock on Mudbox

  • صادر کردن نقشه جابجایی و استفاده از آن در Renderman Exporting Displacement Map and Use It on Renderman

  • ایجاد رنگ پراکنده برای سنگ Creating the Diffuse Color for the Rock

دارایی ها: ایجاد درختان Assets: Trees Creation

  • مدل سازی درخت در SpeedTree Tree Modeling on SpeedTree

  • شروع توسعه ظاهر تنه درخت Starting the Look Development of the Tree Trunk

  • افزودن خزه به تنه درخت Adding Moss to the Tree Trunk

  • به دنبال برگ درختان باشید Look Development for the Trees Leaf

  • صادرات درختان به عنوان RIBArchives Exporting the Trees as RIBArchives

تنظیم پانسمان با استفاده از XGen: Rocks Set Dressing Using XGen: Rocks

  • راه اندازی اولیه و صادرات بایگانی XGen Initial Setup and Exporting XGen Archive

  • River Rocks Setup River Rocks Setup

  • تنظیم رودخانه رودخانه River Rocks Adjustment

  • انتشار سنگ Rocks Propagation

  • قرار دادن RibArch محلی Placing Local RibArch

گسترش جنگل با XGen: درختان Forest Propagation with XGen: Trees

  • گسترش درختان BG Propagating BG Trees

  • گسترش درختان ثانویه BG Propagating Secondary BG Trees

  • گسترش درختان FG Propagating FG Trees

  • از بین بردن درختان سلام Res Propagating Hi Res Trees

  • ایجاد چمن Creating the Grass

  • آماده سازی XGen برای ارائه در مزرعه Preparing XGen to be Rendered on the Farm

روشنایی جنگل Lighting the Forest

  • تنظیم HDRI Adjusting the HDRI

  • ایجاد چراغ کلیدی Creating the Key Light

  • ایجاد جو Creating the Atmosphere

  • تنظیم AOV و تنظیمات رندر Setting up AOVs and Render Settings

  • راه اندازی لایه ها Render Layers Setup

  • کار با Base Render Layer Working with Base Render Layer

  • ایجاد لایه رندر جلد Creating Volume Render Layer

ترکیب تصویر نهایی Compositing the Final Image

  • ایجاد Slap Comp Creating the Slap Comp

  • تنظیم Deep Comp Setting Up the Deep Comp

  • افزودن اتمسفر Adding the Atmosphere

  • تصحیح رنگ محلی Local Color Correction

  • تصحیح ویژه کپسول ها Capsules Specular Correction

  • تصحیح رنگ کپسول ها Capsules Color Correction

  • تصحیح عمومی رنگ General Color Correction

  • اعوجاج لنز ، انعطاف پذیری رنگی و شعله های آتش Lens Distortion, Chromatic Aberration, and Flairs

نمایش نظرات

آموزش ایجاد پوشش گیاهی واقعاً واقعی و شاخ و برگ با XGen و RenderMan
جزییات دوره
4h 58m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Miguel Lleras Villaveces Miguel Lleras Villaveces

Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.