آموزش پرداخت‌های آنلاین QuickBooks – پرداخت سریع‌تر و آسان‌تر

QuickBooks Online Payments – Getting Paid Faster & Easier

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ساده‌سازی صورت‌حساب، تسلط بر ردیابی پرداخت، باز کردن فیدهای بانکی، خودکار کردن صورت‌حساب‌های تکرارشونده و موارد دیگر نشان دادن راه‌اندازی پرداخت‌های QuickBooks: توانایی خود را برای فعال‌سازی و پیکربندی مؤثر پرداخت‌های آنلاین QuickBooks به نمایش بگذارید. فاکتورهای حرفه ای بسازید: فاکتورهای دقیق را مستقیماً به مشتریان خود به طور مؤثر توسعه دهید و توزیع کنید. تجزیه و تحلیل گروه بندی پرداخت: ارزیابی کنید که چگونه گروه های پرداخت آنلاین QuickBooks پرداخت هایی را برای سپرده بانکی دریافت کردند. ارزیابی پرداخت‌های مشتری و فیدهای بانک: برای سوابق دقیق، رابطه بین پرداخت‌های مشتری و فیدهای بانکی را درک کنید. طراحی صورت‌حساب‌ها و رسیدهای تکرارشونده: ایجاد و برنامه‌ریزی صورت‌حساب‌ها و رسیدهای فروش منظم را بیاموزید و در وقت ارزشمند خود صرفه‌جویی کنید. استفاده از مهارت‌های ناوبری: تکنیک‌های آموخته‌شده را برای پیمایش مؤثر و استفاده از پرداخت‌های آنلاین QuickBooks پیاده‌سازی کنید. روش‌های مدیریت مالی را ترکیب کنید: برای ساده‌تر کردن فرآیند مدیریت مالی و حسابداری، نکات متخصص را ترکیب کنید. پیش نیازها: سواد پایه کامپیوتر: دانش آموزان باید با کارکرد اولیه کامپیوتر و استفاده از اینترنت آشنا باشند. درک اولیه حسابداری: داشتن درک اولیه از مفاهیم حسابداری مفید خواهد بود اما اجباری نیست. علاقه به مدیریت مالی: علاقه به بهبود مهارت های مدیریت مالی و صورتحساب، فرآیند یادگیری را جذاب تر و لذت بخش تر می کند. تمایل به یادگیری: نگرش مثبت و تمایل به یادگیری مهارت های جدید و استفاده از نرم افزار جدید برای استفاده حداکثری از این دوره حیاتی است.

این دوره جامعی است که به طور خاص برای حسابداران، صاحبان مشاغل کوچک، و مترجمان آزاد طراحی شده است که می خواهند سیستم های صورتحساب و پرداخت خود را ساده کنند.

پرداخت‌های آنلاین QuickBooks راهی سریع و قابل اعتماد برای ارسال فاکتورها، دریافت پرداخت‌ها، و مدیریت امور مالی کسب‌وکار شما با کلیک یک دکمه ارائه می‌دهد. با این حال، بدون دانش مناسب، ممکن است از این ابزار با پتانسیل کامل آن استفاده نکنید.

هدف این دوره پر کردن این شکاف است. این ساختار به شما آموزش می دهد که چگونه ابزار پرداخت آنلاین QuickBooks را به طور کامل بهینه کنید و انقلابی در امور مالی کسب و کار خود ایجاد کنید. این دوره شما را راهنمایی می کند که چگونه:

1. فعال کردن و پیکربندی پرداخت های آنلاین QuickBooks: ما از اصول اولیه شروع می کنیم - روشن کردن QuickBooks Payments. یک آموزش گام به گام برای کمک به شما برای شروع کار با این ابزار.

2. ایجاد و ارسال فاکتورها: یاد بگیرید که چگونه فاکتورهای حرفه ای ایجاد کنید و آنها را مستقیماً برای مشتریان خود ارسال کنید. از نزدیک ببینید ایمیل مشتری شما چگونه خواهد بود.

3. پیگیری پرداخت‌ها: بینشی در مورد نحوه نظارت مؤثر بر پرداخت‌های دریافتی به دست آورید. ما روی نحوه گروه بندی پرداخت ها برای مطابقت با سپرده در حساب بانکی شما تمرکز خواهیم کرد.

4. پرداخت‌های مشتری و فیدهای بانک را درک کنید: تعامل بین پرداخت‌های مشتری و فیدهای بانکی را بررسی کنید و مطمئن شوید که کتاب‌های شما همیشه دقیق و به‌روز هستند.

5. ایجاد صورت‌حساب‌های تکرارشونده و رسیدهای فروش: بیاموزید که چگونه فرآیند صدور صورت‌حساب و رسید خود را با پرداخت‌های QuickBooks خودکار کنید و زمان بیشتری را برای تمرکز بر جنبه‌های دیگر کسب‌وکارتان آزاد کنید.

این دوره از سناریوهای واقعی، مثال‌های عملی، و نمایش‌های واضح برای انتقال دانش استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که می‌توانید این مهارت‌ها را فوراً در کسب‌وکار خود به کار ببرید.

چه در QuickBooks مبتدی هستید یا قبلاً تجربه ای دارید، این دوره به عنوان راهنمای مفیدی برای بهینه سازی استفاده شما از پرداخت های آنلاین QuickBooks خواهد بود. با ما برای ساده کردن صورتحساب، بهبود ردیابی پرداخت و بهبود مهارت های مدیریت مالی خود آماده شوید!

اکنون ثبت نام کنید و اولین قدم را برای تسلط بر پرداخت های آنلاین QuickBooks بردارید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • 1010 دسترسی به نرم افزار برای تمرین با - گزینه ها 1010 Access Software to Practice With - Options

  • فایل تست 1020 شرکت جدید - 30 آزمایشی رایگان 1020 New Company Test File - Free 30 Trial

  • بررسی اجمالی پرداخت های QuickBooks 4010 4010 QuickBooks Payments Overview

  • 4020 QuickBooks Payments راه اندازی شد 4020 QuickBooks Payments Set Up

فاکتور بدون پرداخت QuickBooks برای کنتراست و چرخه درآمد Invoice Without QuickBooks Payments for Contrast & Revenue Cycle

  • فاکتور 4025 بدون استفاده از گزینه های پرداخت QuickBooks 4025 Invoice without Using QuickBooks Payment Options

ارسال فاکتور با پرداخت و دنبال کردن چرخه درآمد Send Invoice With Payments & Follow Revenue Cycle

  • 4030 ارسال و دریافت فاکتور با گزینه های پرداخت QuickBooks 4030 Send & Receive Invoice with QuickBooks Payment Options

  • پرداخت‌های 4040 QuickBooks برای فاکتور پردازش شده با دسته‌ای در انتظار 4040 QuickBooks Payments for Invoice Processed with Batch Pending

استفاده از پیوندهای پرداخت Using Payment Links

  • 4050 پیوندهای پرداخت QuickBooks 4050 QuickBooks Payments Links

ایجاد فاکتورهای مکرر و پرداخت های خودکار با رسیدهای فروش Creating Recurring Invoices & Automatic Payments With Sales Receipts

  • 4060 فاکتور معاملات تکراری در مقابل رسیدهای فروش 4060 Recurring Transactions Invoice vs Sales Receipts

  • 4070 تراکنش تکراری ایمیل و پرداخت مشتری 4070 Recurring Transaction Customer E-Mail & Payment

گروه بندی سپرده و تطبیق خوراک بانک Deposit Grouping & Bank Feed Matching

  • 4080 QuickBooks Payments پرداخت را دریافت می کنید و با سپرده فید بانک مطابقت دارد 4080 QuickBooks Payments Receive Payment & Match to Bank Feed Deposit

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش پرداخت‌های آنلاین QuickBooks – پرداخت سریع‌تر و آسان‌تر
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3 hours
11
Udemy (یودمی) udemy-small
21 خرداد 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,268
3.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robert (Bob) Steele Robert (Bob) Steele

CPA ، CGMA ، MS مالیات ، CPIT از طریق کار با دانش آموزان از مدارس مختلف ، آقای استیل بهترین روش ها را برای کمک به مردم در درک سریع حسابداری فرا گرفته است. یادگیری مهارت های جدید و یافتن بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن دانش با افرادی که می توانند از آن بهره مند شوند ، علاقه وی به اوست. آقای استیل تجربه کار به عنوان یک حسابدار رسمی معتبر (CPA) ، یک مربی حسابداری و بازرگانی و یک برنامه نویس برنامه درسی را دارد. او از کنار هم قرار دادن ابزارهای با کیفیت برای بهبود یادگیری لذت برده است و از سال 2009 به تدریس ، تهیه منابع آموزشی و ساخت برنامه درسی مشغول بوده است. وی از سال 2005 یک CPA را تمرین می کند. آقای استیل یک CPA عملی است ، یک مربی مجاز پس از متوسطه دارد ( اعتبار CPI) ، کارشناسی ارشد مالیات از دانشگاه گلدن گیت ، لیسانس اقتصاد بازرگانی با تأکید در حسابداری از دانشگاه کالیفرنیا سانتا باربارا و تعیین حسابداری مدیریت جهانی (CGMA) از موسسه آمریکایی CPA ( AICPA)

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.