لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش SOLIDWORKS 2020
SOLIDWORKS 2020 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
SOLIDWORKS نرم افزار برتر طراحی محصول است - شما را قادر می سازد راه حل های ابتکاری را سریعتر به بازار ارائه دهید. در این دوره ، گابریل کوربت به شما می آموزد که چگونه قطعات و مونتاژهای آماده برای ساخت ، و همچنین نقشه های دقیق و اسکناس های تفصیلی مواد را در SOLIDWORKS 2020 بیاموزید. بیاموزید که چگونه طرح های 2 بعدی ایجاد کنید و سپس این ها را اکسترود کنید ، بچرخانید ، بالا بروید و جارو کنید ویژگی ها به اشیا 3D 3D نحوه ایجاد برش و ایجاد سوراخ های استاندارد را بیابید و با استفاده از بلوک ها ، آینه کاری و ابزارهای SOLIDWORKS ، تکنیک های پیشرفته مدل سازی را کشف کنید. سپس بهترین روش ها را برای چیدن قطعات در مجامع و ایجاد نقشه های دقیق مرور کنید. در طول مسیر ، گابریل ویژگی های جدید نسخه 2020 و همچنین ویژگی های طراحی شده برای کاربران با قلم یا دستگاه های لمسی را برجسته می کند.
موضوعات شامل:
کار با الگوها li>
ذخیره و مدیریت پرونده li>
ایجاد طرح ها li>
ویژگی های اکسترودر و گردان li>
استفاده از مواد li>
ترسیم خطوط ، اشکال و چند ضلعی ها li>
برش ، گسترش و تبدیل هندسه li>
کار با هواپیما و مختصات li>
تغییر بخشها li>
برشهای بلند و جاروبرقی li>
ایجاد حفره li>
طراحی با بلوک li>
مجامع ساختمان li>
قطعات جفت گیری li>
پیوند طرح ها li>
استفاده از جداول طراحی li>
ایجاد نقاشی های قسمت و مونتاژ li>
ایجاد ابعاد li>
افزودن حاشیه نویسی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مدل سازی سه بعدی CAD را با استفاده از SOLIDWORKS 2020 بیاموزید
Learn 3D CAD modeling using SOLIDWORKS 2020
1. مقدمه ای بر روی مشكلات
1. Introduction to SOLIDWORKS
راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار
Launching SOLIDWORKS for the first time
پیمایش در فضای کاری سه بعدی
Navigating in the 3D workspace
الگوهای SOLIDWORKS
SOLIDWORKS templates
ذخیره ، تغییر نام و مدیریت پرونده ها
Saving, renaming, and managing files
اندازه گیری
Measuring
2. شروع سریع
2. SOLIDWORKS Quick Start
اولین قسمت سه بعدی خود را ایجاد می کنید
Creating your first 3D part
اولین مجلس خود را بسازید
Building your first assembly
اولین طراحی CAD خود را انجام دهید
Making your first CAD drawing
مراحل اساسی برای مدل سازی سه بعدی
Basic steps for 3D modeling
3. مدل سازی قسمت اصلی
3. Basic Part Modeling
ایجاد طرح
Creating sketches
درک روابط
Understanding relationships
با استفاده از ویژگی Extrude
Using the Extrude feature
با استفاده از ویژگی Extruded Cut
Using the Extruded Cut feature
ایجاد ویژگی های جدید
Creating revolved features
کاهش برش های جدید
Making revolved cuts
با استفاده از مواد ، رنگ ها و اتمام ها
Applying materials, colors, and finishes
یافتن خصوصیات جرم
Finding mass properties
گزینه های سیستم ، واحدها و قالب ها
System options, units, and templates
کار با ابعاد
Working with dimensions
4. ابزار طراحی
4. Sketch Tools
ابزارهای Line و Centerline
Line and Centerline tools
با استفاده از ابزار Rectangle
Using the Rectangle tool
دایره ها و قوس ها
Circles and arcs
اسلات رسم
Drawing slots
کار با بیضی و مخروط
Working with ellipses and conics
چند ضلعی های طراحی
Sketching polygons
ایجاد متن
Creating text
با استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط
Using equations and linked variables
با استفاده از ابزار Spline
Using the Spline tool
منحنی معادله
Equation driven curve
جوهر طرح
Sketch Ink
5. تغییر طرح
5. Modifying Sketches
پیرایش و گسترش یک طرح
Trimming and extending a sketch
ایجاد هندسه افست
Creating offset geometry
حرکت ، کپی کردن ، چرخاندن و مقیاس گذاری
Moving, copying, rotating, and scaling
پاک کردن ، خنثیسازی و اقدامات مجدد
Erasing, undoing, and redoing actions
با استفاده از ابزارهای Mirror
Using the Mirror tools
ایجاد الگوهای تکراری در یک طرح
Creating repeating patterns in a sketch
با استفاده از خطوط ساختمانی
Using construction lines
با استفاده از ابزار تبدیل اشخاص
Using the Convert Entities tool
اضافه کردن فیله و اتاقک به طرح
Adding fillets and chamfers to sketches
6. هندسه مرجع
6. Reference Geometry
کار با هواپیماها
Working with planes
ساخت محور
Making an axis
ایجاد یک سیستم مختصات
Creating a coordinate system
طرح های مفهومی
Concept sketches
نمای نشانه گذاری
Markup view
7. تغییرات قسمت
7. Part Modifications
فیله ها را به بخشی اضافه کنید
Adding fillets to a part
لبه های بزرگ
Chamfering edges
پیش نویس
Applying draft
با استفاده از دستور Shell
Using the Shell command
با استفاده از دستور Mirror
Using the Mirror command
ایجاد الگوهای خطی
Creating linear patterns
8. مدل سازی قسمت پیشرفته
8. Advanced Part Modeling
ابزار شیروانی
Loft tool
اشکال لبه دار با منحنی راهنما
Lofted shapes with guide curves
ایجاد برش های لوفت
Making lofted cuts
ایجاد اشکال جارو
Creating swept shapes
ایجاد برش جاروب
Making swept cuts
با استفاده از دستور Wrap
Using the Wrap command
رئیس / پایگاه مرزی
Boundary Boss/Base
ابزار تقاطع
Intersect tool
کار با تنظیمات
Working with configurations
ابزارهای سطح
Surface tools
استفاده از سطوح برای ساخت مدلهای جامد
Using surfaces to build solid models
ویرایش مستقیم: انتقال / کپی کردن اجساد
Direct Editing: Move/Copy Bodies
ویرایش مستقیم: انتقال چهره
Direct Editing: Move Face
ویرایش مستقیم: ترکیب
Direct Editing: Combine
ویرایش مستقیم: تقسیم
Direct Editing: Split
منحنی پروژه
Project Curve
ابزار برش
Slice tool
9. سوراخ جادوگر
9. Hole Wizard
شروع کار با جادوگر سوراخ
Getting started with the Hole Wizard
درک انواع و استانداردهای سوراخ
Understanding hole types and standards
موقعیت های سوراخ به صورت سه بعدی
Positioning holes in 3D
10. بلوک
10. Blocks
با استفاده از بلوک های طرح
Using sketch blocks
ایجاد بلوک
Creating blocks
طراحی با بلوک
Designing with blocks
11. مجامع ساختمانی
11. Building Assemblies
شروع یک مجمع
Starting an assembly
کپی کردن ، جابجایی و چرخش قطعات
Copying, moving, and rotating parts
جفت گیری قطعات با هم در یک مونتاژ
Mating parts together in an assembly
کار با زیر مجموعه ها
Working with subassemblies
ساخت الگوهای خطی
Making linear patterns
ایجاد الگوهای دایره ای
Creating circular patterns
ایجاد الگوهای دایره ای
Creating circular patterns
با استفاده از جعبه ابزار
Using the Toolbox
بارگیری قطعات اینترنتی
Downloading internet parts
12. ماتس پیشرفته
12. Advanced Mates
ایجاد مؤلفه مات
Creating component Mates
قطعات جفت گیری با مات های پیشرفته
Mating parts with Advanced Mates
قطعات جفت گیری با Path Mate
Mating parts with Path Mate
مات مکانیکی
Mechanical Mates
جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها
Mating parts by aligning planes
مات مغناطیسی
Magnetic Mates
ناشر دارایی برای مات های مغناطیسی
Asset Publisher for Magnetic Mates
13. مدل سازی در متن
13. In-Context Modeling
پیوند طرح ها به قسمت های دیگر
Linking sketches to other parts
با استفاده از طرح های طرح بندی
Using layout sketches
با استفاده از جادوگر سوراخ در متن
Using the Hole Wizard in context
14. استفاده از جداول طراحی
14. Using Design Tables
با استفاده از جداول طراحی
Using design tables
کار با محاسبات پیچیده
Working with complex calculations
انتخاب تنظیمات مؤلفه
Selecting component configurations
مجتمع های ساختمانی با جداول طراحی
Building assemblies with design tables
اضافه کردن به جداول طراحی
Adding to design tables
15. نقاشی قسمت
15. Part Drawings
کار با الگوهای رسم
Working with drawing templates
گزینه های ترسیم و خصوصیات ورق
Drawing options and sheet properties
انتخاب زاویه طرح ریزی صحیح
Choosing the correct projection angle
اضافه کردن نماهای مدل به یک نقاشی
Adding model views to a drawing
16. ابعاد
16. Dimensioning
ایجاد نمادهای بعد عمومی
Creating general dimension notations
ایجاد ابعاد منظم
Creating ordinate dimensions
اندازه گیری سوراخ ها و ویژگی های منحنی
Dimensioning holes and curved features
با استفاده از ابزار Autodimension
Using the Autodimension tool
17. اضافه کردن یادداشتهای عمومی
17. Adding General Annotations
اضافه کردن حاشیه نویسی
Adding annotations
اضافه کردن نماهای ویژه به نقاشی های خود
Adding specical views to your drawings
اضافه کردن خصوصیات سفارشی
Adding custom properties
پیوند یادداشت های ترسیم
Linking drawing notes
با استفاده از کتابخانه طراحی
Using the Design Library
18. نقشه مونتاژ
18. Assembly Drawings
اضافه کردن مجامع به نقشه ها
Adding assemblies to drawings
از جمله قبض مواد
Including a bill of materials
اضافه کردن بادکنک بر روی نقشه مونتاژ
Adding balloons on an assembly drawing
نمای منفجر شده
Making an exploded view
افزودن ویژگیهای سفارشی و تجدید نظر
Adding in custom properties and revision
گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.
گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشینفروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمانهای مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک میساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکتها در مورد روشهای ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت میکند.
گابریل با بسیاری از استارتآپها و شرکتهای تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرفکننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.
گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.
علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.
نمایش نظرات