آموزش ایجاد نیم تنه موجود ماقبل تاریخ در ZBrush و Photoshop

Creating a Prehistoric Creature Bust in ZBrush and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بر اساس هنر مفهومی خود، یک موجود منحصر به فرد ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6. در این سری از آموزش ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بر اساس هنر مفهومی خود، یک موجود منحصر به فرد ایجاد کنیم. ما در مورد چگونگی مفهوم یا ایجاد مخلوق شخصی خود صحبت خواهیم کرد. ما یک فلسفه در مورد تحقیق و منبع یابی را همراه با تکنیک هایی برای ارائه سریع ایده های خود در فتوشاپ پوشش خواهیم داد. سپس وارد ZBrush می‌شویم و گزینه‌های مجسمه‌سازی را به همراه گزینه‌های طراحی قبل از بازگشت به فتوشاپ مورد بحث قرار می‌دهیم تا پروژه نهایی خود را جمع آوری کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد نیم تنه موجود ماقبل تاریخ در ZBrush و Photoshop Creating a Prehistoric Creature Bust in ZBrush and Photoshop

  • استفاده از مرجع و طرح ها Using Reference and Sketches

  • استفاده از مرجع و بافت واقعی زندگی Using Real Life Reference and Textures

  • انتخاب طرح های ما و رندر سریع Choosing Our Sketches and Quick Rendering

  • به سرعت رندر هنر ما Quickly Rendering Our Art

  • اضافه کردن بافت برای پشتیبانی Adding Textures for Support

  • اضافه کردن الگوها و بافت ها به مفهوم ما Adding Patterns and Textures to Our Concept

  • اتخاذ تصمیم نهایی برای طرح Making a Final Sketch Decision

  • شروع در ZBrush Starting Off in ZBrush

  • ساختن دهان و سر Building the Mouth and the Head

  • ساختن سیلوئت با افزودن جزئیات آناتومیک Building the Silhouette Adding Anatomic Details

  • ساخت زره و بشقاب Building the Armor and Plates

  • ایجاد تنظیمات در دهان Making Adjustments to the Mouth

  • ایجاد منقار و صفحات زره Creating the Beak and Armor Plates

  • افزودن جزئیات و عمق به صفحات زرهی Adding Details and Depth to the Armor Plates

  • ایجاد مش برای دهان Creating the Mesh for the Mouth

  • ایجاد پلک Creating the Eyelids

  • ایجاد خط لثه و دهان Creating the Gum Line and the Mouth

  • بازآفرینی دهان به عنوان یک قطعه مجزا Recreating the Mouth as a Separate Piece

  • ایجاد دندان Creating the Teeth

  • اضافه کردن سنبله های زرهی و جزئیات Adding Armored Spikes and Details

  • ایجاد یک زبان و اضافه کردن سنبله های بیشتر Creating a Tongue and Adding More Spikes

  • اضافه کردن جزئیات به مجسمه ما Adding Details to Our Sculpt

  • ایجاد آلفا برای پیاده سازی در طرح های ما Creating Alphas to Implement in Our Designs

  • راه اندازی ایجاد آلفاهای دسته ای با استفاده از اکشن ها Setting up to Create Batch Alphas Using Actions

  • مواد قرار دادن و رنگ پایه Placing Materials and Base Color

  • چند نقاشی مجسمه ما Polypainting Our Sculpt

  • چند رنگ آمیزی زبان Polypainting the Tongue

  • افزودن جزئیات بیشتر به ناحیه دهان ما Adding Additional Detail to Our Mouth Area

  • چند رنگ آمیزی چشم Polypainting the Eyes

  • افزودن جزئیات و رنگ به آرمور Adding Detail and Paint to the Armor

  • افزودن جزئیات بیشتر به مجسمه با استفاده از آلفاهای سفارشی Adding More Details to the Sculpt Using Custom Alphas

  • اضافه کردن چین و چروک به مخلوق ما Adding Wrinkles to Our Creature

  • نقاشی و اضافه کردن جزئیات به دندان ها Painting and Adding Details to the Teeth

  • رنگ آمیزی بشقاب ها و سنبله ها Painting the Plates and Spikes

  • راه اندازی Creature ما برای رندر نهایی در ZBrush Setting up Our Creature for Final Rendering in ZBrush

  • نقاشی رندر نهایی ما Painting Our Final Render

  • افزودن نکات نهایی به طراحی ما Adding Final Touches to Our Design

  • ایجاد یک پس زمینه نهایی برای طراحی ما Creating a Final Backdrop for Our Design

نمایش نظرات

آموزش ایجاد نیم تنه موجود ماقبل تاریخ در ZBrush و Photoshop
جزییات دوره
6h 53m
39
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Tyrus Goshay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tyrus Goshay Tyrus Goshay

تایروس گوشای از سال 2001 در زمینه طراحی بازی و تصویرسازی فعالیت داشته است. او هم به عنوان هنرمند مفهومی و هم به عنوان هنرمند شخصیت در دو بعدی و سه بعدی کار کرده است. تایروس به مدت نزدیک به 3 سال به عنوان یک صندلی برنامه طراحی بازی خدمت کرده است، در حالی که به عنوان یک هنرمند اصلی شخصیت سه بعدی برای Foreverinteractive فعالیت می کند. او همچنین برای شرکت هایی مانند Nickelodeon، Cartoon Network، Disney و بسیاری دیگر به عنوان طراح و به عنوان تصویرگر کار کرده است. او چندین سال را صرف طراحی اسباب بازی برای مجموعه غذاهای شاد مک دونالد در حومه شیکاگو کرد. تایروس در حال حاضر به عنوان هنرمند ارشد WMS Games در شیکاگو، جایی که با همسر و 5 فرزندش زندگی می کند، خدمت می کند. او در حال حاضر مشغول کار روی مجموعه تصویرسازی خود به نام "باغ" است که در سال 2013 منتشر خواهد شد.