Tyrus Goshay

تایروس گوشای از سال 2001 در زمینه طراحی بازی و تصویرسازی فعالیت داشته است. او هم به عنوان هنرمند مفهومی و هم به عنوان هنرمند شخصیت در دو بعدی و سه بعدی کار کرده است. تایروس به مدت نزدیک به 3 سال به عنوان یک صندلی برنامه طراحی بازی خدمت کرده است، در حالی که به عنوان یک هنرمند اصلی شخصیت سه بعدی برای Foreverinteractive فعالیت می کند. او همچنین برای شرکت هایی مانند Nickelodeon، Cartoon Network، Disney و بسیاری دیگر به عنوان طراح و به عنوان تصویرگر کار کرده است. او چندین سال را صرف طراحی اسباب بازی برای مجموعه غذاهای شاد مک دونالد در حومه شیکاگو کرد. تایروس در حال حاضر به عنوان هنرمند ارشد WMS Games در شیکاگو، جایی که با همسر و 5 فرزندش زندگی می کند، خدمت می کند. او در حال حاضر مشغول کار روی مجموعه تصویرسازی خود به نام "باغ" است که در سال 2013 منتشر خواهد شد.
دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی پوستر فیلم ترسناک قدیمی در فتوشاپ و ZBrush

Illustrating a Vintage Horror Film Poster in Photoshop and ZBrush

در این آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه رندرهای ZBrush خود را به فتوشاپ ببرید تا یک قطعه هنری نهایی سبک برای نمونه کار خود ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6، AMP Font Viewer 3.6.


آموزش ایجاد نیم تنه موجود ماقبل تاریخ در ZBrush و Photoshop

Creating a Prehistoric Creature Bust in ZBrush and Photoshop

در این سری از آموزش ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بر اساس هنر مفهومی خود، یک موجود منحصر به فرد ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6.


آموزش ادغام رندرهای سه بعدی در هنر دو بعدی در فتوشاپ

Integrating 3D Renders into 2D Art in Photoshop

در این سری از آموزش ها، نحوه ادغام سه بعدی خود را در یک محیط دو بعدی برای ایجاد یک تصویر کامل در فتوشاپ مورد بحث قرار خواهیم داد.