آموزش رمزگشایی مواد Redshift در C4D

Demystify Redshift Materials in C4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس از قدرت فوق العاده Redshift برای ایجاد بیش از 50 ماده فلزی استفاده خواهیم کرد. با استفاده از Shader Graph، گام به گام ویرایشگر گره را رمزگشایی می کنیم، زیرا مواد واقعی عکس را از ابتدا ایجاد می کنیم. ما تعداد زیادی محتوا از نقشه‌های نویز، بافت‌ها، بازتاب‌ها، نقشه‌های برآمدگی، نقشه‌های جابجایی، و غیره را پوشش خواهیم داد. آموزش نحوه و زمان استفاده از هر قطعه از پازل برای ایجاد مواد شگفت‌انگیز.

درباره این کلاس

در این کلاس، فرآیند ایجاد مواد فلزی در داخل Shader Graph برای موتور رندر Redshift در داخل Maxon's Cinema 4D (C4D) را یاد خواهیم گرفت. این کلاس برای مبتدیان و کاربران باتجربه ای است که به دنبال یادگیری نحوه استفاده از بسیاری از ابزارها و نکات گردش کار در Redshift Shader Graph به منظور ایجاد مواد شگفت انگیز هستند. اگر کاملاً تازه وارد Redshift هستید، ابتدا باید دوره من را انتخاب کنید. در طول این دوره ما بیش از 50 فلز ایجاد می کنیم و بسیاری از رایج ترین گره ها و نحوه کار آنها را تجزیه می کنیم. ساده شروع می کنیم و گره به گره بالا می رویم. در پایان شما مواد بسیار پیچیده را به راحتی ایجاد خواهید کرد.

این کلاس:

- ما قصد داریم نگاهی به   Redshift  Shader Graph-

بیاندازیم

-به این موارد خواهیم پرداخت:

  • گردش کار ویرایشگر گره
  • مواد RS
  • رنگ خودرو
  • ایجاد و استفاده از Noise و Maxon Noise Maps
  • استفاده از نقشه های بافت
  • نقشه های ناهمواری
  • Bump Maps
  • برآمدگی گره های مخلوط کن
  • گره های انحنا
  • رمپ
  • لایه های رنگی RS
  • گره های کنترل رنگ
  • جابجایی
  • Greebles به سبک سایبرپانک
  • مواد مخلوط کن
  • گره های ریاضی
  • عبارات ساده
  • صرفه جویی در مواد
  • منابع بافت و مواد

ما با ایجاد بیش از 50 متریال گام به گام همه اینها را یاد خواهیم گرفت!

-هدف این دوره این است که شما را با   Redshift  گراف سایه زن راحت کند و درک دقیقی از چه گره هایی استفاده کنید و چگونه آنها را برای ایجاد مواد با ظاهر شگفت انگیز به کار ببرید.

-این برای افرادی است که می‌خواهند هم نمودار Shader و هم کل فرآیند ساخت مواد داخل Redshift را ابهام کنند.

-من از   C4D   استفاده خواهم کرد، اما اطلاعات به Cinema 4D محدود نمی شود، بلکه برای همه نرم افزارهای سه بعدی که   Redshift   پشتیبانی می کند: 3ds Max، Maya، و غیره. رندر GPU مانند   Redshift   یک ابزار باورنکردنی برای کاربران مستقل و تیم‌ها است. بسیاری از این نکات و روش‌های گردش کار برای سایر رندرها کار می‌کنند، اما برای دنبال کردن آن باید مقداری درون یابی وجود داشته باشد.

من هیجان زده هستم که نحوه ساخت مواد فلزی واقعاً جالب را توضیح دهم!!

برای پروژه کلاس خود وظیفه خواهید داشت با استفاده از حداقل دو گره، یک ماده فلزی خودتان ایجاد کنید. سپس از شما خواسته می شود که تصویر را رندر کنید و آن را در بحث به اشتراک بگذارید (و همچنین تصویری از نمودار سایه زن خود را در صورت تمایل).

همچنین می توانید فلزی را که می خواهید بسازید، اما مطمئن نیستید، پیدا کنید و من می توانم در ایجاد آن به شما کمک کنم، سپس آن مطلب را رندر و پست کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مواد مخلوط کن - سفید با لبه مسی Material Blender - White with Copper Rim

  • نقشه های ناهمواری 4 - مس لکه دار Roughness Maps 4 - Smudged Copper

  • Bump Blender- Metal Scratched Distressed Bump Blender- Distressed Scratched Metal

  • کنترل های رنگ - فلز تغییر رنگ Color Controls- Color Changing Metal

  • Rusty Army Metal قسمت اول Rusty Army Metal Part One

  • فلزات اساسی 6- فلز رنگ شده Basic Metals 6- Painted Metal

  • کنترل رنگ - فلز علمی تخیلی Color Controls - Sci-Fi Metal

  • جابجایی - جابجایی نویز متحرک Displacement - Animated Noise Displacement

  • جابجایی - گریبل به سبک سایبرپانک Displacement- Cyberpunk Style Greeble

  • تنظیم صحنه Scene Setup

  • Bump Blender - Akira's Bike Metal Bump Blender - Akira's Bike Metal

  • رنگ اتومبیل - رنگ اتومبیل کلاسیک و مروارید Car Paint- Classic Car & Pearlescent Car Paint

  • فلزات اساسی 1 - مس جلا داده شده Basic Metals 1 - Polished Copper

  • فلزات اساسی 4 - آهن Basic Metals 4 - Iron

  • منابع مورد علاقه من برای بافت ها My Favorite Resources for Textures

  • نقشه های ناهمواری 1 - استفاده از نویز Roughness Maps 1 - Using Noise

  • Rusty Army Metal قسمت دوم Rusty Army Metal Part Two

  • ایجاد فولاد آبی آسیب دیده Creating Damaged Blue Steel

  • Displacement- با استفاده از Displacement Maps Displacement- Using Displacement Maps

  • نوبت شماست!! Your Turn!!

  • مقدمه ای بر مواد Redshift: فلزات Introduction to Redshift Materials: Metals

  • نقشه های ناهمواری 2 - تغییرات نویز Roughness Maps 2 - Noise Variations

  • مواد مخلوط کن - مشکی با حاشیه طلایی Material Blender - Black with Gold Rim

  • Bump Blender & Curvature Bump Blender & Curvature

  • فلزات پایه 3 - برنز Basic Metals 3 - Bronze

  • مواد مخلوط کن - ترون متال Material Blender - Tron Metal

  • فلزات اساسی 5 - کروم و رترو متال Basic metals 5 - Chrome & Retro Metal

  • Bump Blender- Rough Secret Bunker Metal Bump Blender- Rough Secret Bunker Metal

  • نقشه های دست انداز - مس چکشی Bump Maps - Hammered Copper

  • ورودی ضربه - فلزات برس خورده Bump Input - Brushed Metals

  • گره های Triplaner Triplaner Nodes

  • نقشه های ناهمواری 3 - نقشه های بافت Roughness Maps 3 - Texture Maps

  • لایه های رنگی RS - قطرات مرطوب روی فلز سیاه RS Color Layers - Wet Droplets on Black Metal

  • لایه های رنگی RS - زنگ RS Color Layers - Rust

  • رنگ اتومبیل - مواد رنگی خود را بسازید Car Paint - Create Your Own Carpaint Material

  • نقشه های دست انداز - فلزی که بیش از حد رشد کرده است Bump Maps - Molded Overgrown Metal

  • رنگ خودرو- RS Carpaint Car Paint- RS Carpaint

  • ساخت بافت قابل تنظیم - فلز ارتشی خراشیده Making Adjustable Texture - Scratched Army Metal

  • صرفه جویی در مواد Saving Materials

  • نمودار سایه زن The Shader Graph

  • کنترل رنگ - متال تکه تکه Color Controls - Patchwork Metal

  • Bump Maps - فویل آلومینیومی Bump Maps - Aluminum Foil

  • فلزات اساسی 2 - طلا Basic Metals 2 - Gold

  • لایه های رنگی RS- Grungy Metal RS Color Layers- Grungy Metal

نمایش نظرات

آموزش رمزگشایی مواد Redshift در C4D
جزییات دوره
5h 12m
44
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
717
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Derek Kirk
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Derek Kirk Derek Kirk

3D Instructor-Effectatron و میانبرهای CG

هی، من درک هستم، عاشق پیتزا، موسیقی مصنوعی دهه 80، ژاکت های یقه ای، همسرم کیتلین، دخترم ویولت، کورگی لاوا و خدا هستم. من 10 سال است که در تولید ویدئو هستم. من یک مربی تمام وقت آموزش الکترونیکی 3D Redshift و سازنده محتوا برای میانبرهای Effectatron و CG هستم. من همیشه عاشق یادگیری بودم، اما بیشتر دوست دارم تدریس کنم. من فقط می خواهم دوره هایی را ارائه دهم که سرگرم کننده و آموزنده باشد و در عین حال کاربرد عملی برای کار شما داشته باشد.

برای محتوای سه بعدی بیشتر و موارد دیگر به/مراجعه کنید :)

نمونه هایی از کار من

img>img>