در این کلاس همه چیزهایی را که برای مشخص کردن شخصیت خود در MotionBuilder باید بدانید، یاد خواهید گرفت.
موفقیت هر پروژه موکاپ در MotionBuilder بستگی به این دارد که چقدر شخصیت خود را مشخص کنید. هر بار که از شخصیتی در MotionBuilder استفاده میکنید، به نوعی به شخصیتپردازی متکی است: نقشهبرداری مجدد موکاپ با ویژگیهای Actor و Character، انیمیشن با Control Rig و Poses، شبیهسازی با Rag-doll.
در این کلاس به موارد زیر خواهیم پرداخت:
همه این موضوعات را در حین آماده کردن شخصیت برای مرحله ویرایش پوشش خواهم داد. شما میتوانید در حالی که هر تصمیمی را که میگیرم به شما نشان میدهم و افکارم را در حین انجام آن به شما میگویم، تماشا و دنبال کنید.
درست کنید و نه تنها بر کیفیت دادههای موکاپ خود تأثیر میگذارید، بلکه متوجه خواهید شد که زمان بیشتری را برای رفع مشکلات صرف میکنید تا متحرک کردن.
همانطور که قبلاً در ویدیو گفتم، کلاس پروژه شما کل فرآیند را خودتان انجام می دهد.
فایل Eric_rigged را دانلود کنید و شخصیت پردازی را انجام دهید. اگر کاراکترهای خود را دریافت کردید، با خیال راحت فرآیند شخصیت پردازی را روی آنها انجام دهید و آن فایل ها را در گالری پروژه آپلود کنید.
نمیتوان منتظر ماند تا پروژههای شما را ببیند!
Motion Capture Editor و 3D Animator
سلام،
نام من نیکولینا است و من یک انیماتور سه بعدی و ویرایشگر Motion Capture هستم که در حال حاضر در صربستان زندگی و کار می کنم. من در صنعت بازی برای Take-Two Interactive (Nordeus) کار می کنم و همچنین تجربه فیلم های سینمایی و سریال های انیمیشن را دارم.
من با بسیاری از شرکت ها و استودیوهای پیشرو جهان مانند Netflix، Goodbye Kansas، Platige Image، Ubisoft، EA Digital Illusions CE AB (DICE)، THQ Nordic، Take One، Nordeus... کار کرده ام.
من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه خود کسب کرده ام و آنها را به آموزش هایی برای دنبال کردن آسان تبدیل می کنم.
میتوانید من را در اینجا بیابید و در مورد Motion Capture و Character Animation اطلاعات بیشتری کسب کنید.
نمایش نظرات