Nikolina Peric

Motion Capture Editor و 3D Animator

سلام،

نام من نیکولینا است و من یک انیماتور سه بعدی و ویرایشگر Motion Capture هستم که در حال حاضر در صربستان زندگی و کار می کنم. من در صنعت بازی برای Take-Two Interactive (Nordeus) کار می کنم و همچنین تجربه فیلم های سینمایی و سریال های انیمیشن را دارم.

من با بسیاری از شرکت ها و استودیوهای پیشرو جهان مانند Netflix، Goodbye Kansas، Platige Image، Ubisoft، EA Digital Illusions CE AB (DICE)، THQ Nordic، Take One، Nordeus... کار کرده ام.

من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه خود کسب کرده ام و آنها را به آموزش هایی برای دنبال کردن آسان تبدیل می کنم.

می‌توانید من را در اینجا بیابید و در مورد Motion Capture و Character Animation اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Bouncing Ball in Maya: Animation 3D for Begginers

Bouncing Ball in Maya: 3D Animation for Begginers

"در این کلاس شما همه چیزهایی را که برای انیمیشن سازی موفق Bouncing Ball در Maya نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. برای ایجاد یک اکشن در یک دنباله انیمیشن دیجیتال، شما f. .."


آموزش انیمیشن کاراکتر: ایجاد چرخه دویدن از Motion Capture

Character Animation: Creating Run Cycle from Motion Capture

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه Run Cycle ساده را ویرایش کنید. ما در MotionBuilder کار خواهیم کرد و من شما را از ابتدا تا انتها در تمام مراحل خود راهنمایی خواهم کرد.


آموزش انیمیشن کاراکتر ساده: ایجاد انیمیشن حلقه از Motion Capture

Simple Character Animation: Creating Loop Animation from Motion Capture

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه انیمیشن Motion Capture ساده را ویرایش کنید. ما در MotionBuilder کار خواهیم کرد و من شما را در تمام مراحل خود از sta. . .."


آموزش نحوه شخصیت پردازی یک شخصیت در MotionBuilder: انیمیشن Motion Capture

How to Characterize a Character in MotionBuilder: Motion Capture Animation

در این کلاس همه چیزهایی را که برای شناسایی موفقیت آمیز شخصیت خود در MotionBuilder نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. موفقیت هر پروژه موکاپ در MotionB. ..