در این کلاس همه چیزهایی را که برای متحرک سازی موفق Bouncing Ball در Maya نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.
برای ایجاد یک اکشن در یک دنباله انیمیشن دیجیتال، ابتدا باید نقطه شروع و پایان آن عمل را مشخص کنید. این نشانگرها فریم های کلیدی نامیده می شوند و به عنوان نقاط لنگر برای اقدامات در انواع مختلف برنامه های انیمیشن استفاده می شوند.
در این کلاس به موارد زیر خواهیم پرداخت:
همانطور که قبلاً در ویدیو گفتم، کلاس پروژه شما کل فرآیند را خودتان انجام می دهد. به راحتی می توانید حرکت های مختلف و همچنین نسخه های طولانی تر انجام دهید.
فایل توپ را دانلود کنید و انیمیشن توپ پرش را انجام دهید.
نمیتوان منتظر ماند تا پروژههای شما را ببیند!
Motion Capture Editor و 3D Animator
سلام،
نام من نیکولینا است و من یک انیماتور سه بعدی و ویرایشگر Motion Capture هستم که در حال حاضر در صربستان زندگی و کار می کنم. من در صنعت بازی برای Take-Two Interactive (Nordeus) کار می کنم و همچنین تجربه فیلم های سینمایی و سریال های انیمیشن را دارم.
من با بسیاری از شرکت ها و استودیوهای پیشرو جهان مانند Netflix، Goodbye Kansas، Platige Image، Ubisoft، EA Digital Illusions CE AB (DICE)، THQ Nordic، Take One، Nordeus... کار کرده ام.
من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه خود کسب کرده ام و آنها را به آموزش هایی برای دنبال کردن آسان تبدیل می کنم.
میتوانید من را در اینجا بیابید و در مورد Motion Capture و Character Animation اطلاعات بیشتری کسب کنید.
نمایش نظرات