در این کلاس، نحوه ویرایش ساده Run Cycle را یاد خواهید گرفت. ما در MotionBuilder کار خواهیم کرد، و من شما را در تمام مراحل خود از ابتدا تا انتها همراهی خواهم کرد. این کلاس برای مبتدیان عالی است زیرا من به شما نشان خواهم داد که چه کاری را مرحله به مرحله انجام دهید.
انیمیشن میتواند یک شکل هنری پیچیده و گیجکننده باشد، اما با استفاده از MoCap این فرآیند بسیار سادهتر است.
در این کلاس به موارد زیر خواهیم پرداخت:
همه این موضوعات را در حین آماده کردن شخصیت برای مرحله ویرایش پوشش خواهم داد. شما میتوانید در حالی که هر تصمیمی را که میگیرم به شما نشان میدهم و افکارم را در حین انجام آن به شما میگویم، تماشا و دنبال کنید.
در پایان کلاس، اصول اولیه Motion Capture و MotionBuilder را خواهید آموخت، بنابراین برای کارهای سختتر آماده خواهید شد.
از یکی از محدوده های فایل برای ایجاد انیمیشن چرخه اجرا خود استفاده کنید!
همانطور که قبلاً در ویدیو گفتم، کلاس پروژه شما این است که انیمیشن حلقه خود را از برداشتی که به شما دادم ایجاد کنید.
فایل Run_Cycle را دانلود کنید، محدوده ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و از آن انیمیشن حلقه ایجاد کنید. حلقه خود را با سرعت 6 متر بر ثانیه اجرا کنید و آن را در گالری پروژه آپلود کنید.
نمیتوان منتظر ماند تا برداشتهای شما را ببیند!
Motion Capture Editor و 3D Animator
سلام،
نام من نیکولینا است و من یک انیماتور سه بعدی و ویرایشگر Motion Capture هستم که در حال حاضر در صربستان زندگی و کار می کنم. من در صنعت بازی برای Take-Two Interactive (Nordeus) کار می کنم و همچنین تجربه فیلم های سینمایی و سریال های انیمیشن را دارم.
من با بسیاری از شرکت ها و استودیوهای پیشرو جهان مانند Netflix، Goodbye Kansas، Platige Image، Ubisoft، EA Digital Illusions CE AB (DICE)، THQ Nordic، Take One، Nordeus... کار کرده ام.
من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه خود کسب کرده ام و آنها را به آموزش هایی برای دنبال کردن آسان تبدیل می کنم.
میتوانید من را در اینجا بیابید و در مورد Motion Capture و Character Animation اطلاعات بیشتری کسب کنید.
نمایش نظرات