طراحی فیگور برای شخصیتهای کارتونی دورهای است که برای آموزش هنرمندان مشتاق طراحی شده است که چگونه شخصیتهای پویا و رسا را طراحی کنند که برای استفاده در کارتونها، کمیکها و دیگر اشکال داستانگویی بصری مناسب هستند. این دوره بر کمک به دانشآموزان برای توسعه درک خود از آناتومی و حرکت انسان تمرکز میکند و همچنین به آنها آموزش میدهد که چگونه از این اصول برای خلق شخصیتهای کارتونی جذابی که توجه بیننده را به خود جلب میکنند، استفاده کنند.
یکی از مزایای اصلی یادگیری طراحی فیگور برای شخصیت های کارتونی این است که می تواند به هنرمندان کمک کند تا در توانایی های طراحی خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و همه کاره شوند. با تسلط بر اصول تناسب، ژست و حرکت، دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که شخصیت هایی را خلق کنند که پویاتر، رساتر و باورپذیرتر باشند. این میتواند بهویژه برای هنرمندانی که علاقهمند به دنبال کردن حرفهای در انیمیشن، کمیک یا سایر زمینههایی که مهارتهای طراحی قوی در آنها ضروری است، ارزشمند باشد.
در طول دوره، دانشآموزان انواع تکنیکها و استراتژیها را برای ترسیم شخصیتها در حرکت خواهند آموخت. این ممکن است شامل بررسی ژستها و ژستهای مختلف، یادگیری نحوه ترسیم شخصیتها از زوایای و دیدگاههای مختلف، و تمرین تکنیکهایی برای گرفتن حرکات و بیان باشد. دانشآموزان همچنین این فرصت را خواهند داشت که سبکها و رویکردهای مختلف طراحی را آزمایش کنند و صدای هنری منحصر به فرد خود را کشف کنند.
علاوه بر یادگیری نحوه ترسیم کاراکترها در حرکت، این دوره ممکن است موضوعات مهم دیگری مانند آناتومی، تناسب و ترکیب بندی را نیز در رابطه با طراحی فیگور پوشش دهد. با مطالعه این اصول اساسی، دانش آموزان می توانند درک عمیق تری از شکل انسان و نحوه نمایش آن در هنر خود ایجاد کنند.
به طور کلی، طراحی فیگور برای شخصیت های کارتونی یک دوره عالی برای هر کسی است که علاقه مند به توسعه مهارت های طراحی خود و کاوش در دنیای هیجان انگیز کارتون و داستان گویی بصری است. چه یک انیماتور مشتاق، هنرمند طنز، یا صرفاً عاشق هنر و خلاقیت باشید، این دوره می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خود را به سطح بالاتری ببرید و پتانسیل هنری کامل خود را آزاد کنید.
پروژه 1
- یک شخصیت ساده در حال کشیدن یک در را بکشید
پروژه 2
- یک شخصیت کارتونی به انتخاب خود را که روی صندلی نشسته است بکشید.
پروژه 3
- یک شخصیت کارتونی به انتخاب خود بکشید که بیانگر زبان بدن شاد است.
پروژه 4
- یک شخصیت کارتونی قدیمی را بکشید.
تصویرگر/انیماتور/فیلمساز
من طراحی کاراکتر، کارگردان فیلم، انیماتور و تصویرگر هستم.
من بیش از 15 سال در صنعت انیمیشن کار کرده ام و شخصیت ها را زنده کرده ام. من با مشتریانی مانند مکدونالدز و اریکسون کار کردهام تا شخصیتهای متحرک سهبعدی درجه یک را برای تبلیغات آنها ایجاد کنم.
من این امتیاز را داشتم که بازیگرانی مانند سر راجر مور و پیتر استورمار را به عنوان صداپیشه فیلم های انیمیشن کارگردانی کنم. من با تصویرگران و فیلمنامه نویسان مشهوری مانند ایین مک کیگ، طراح افسانه ای جنگ ستارگان، کار کرده ام تا به داستان ها و شخصیت ها جان بدهم.
برنامه تلویزیونی که من اخیراً نوشته و کارگردانی کرده ام، به نام ماست فضایی، موفقیتی جهانی دارد و دو بار در مجله انیمیشن به نمایش درآمده است. p>
من زندگی خود را به عنوان یک هنرمند در سن 13 سالگی شروع کردم که در مدرسه هنر شرکت کردم. سال اول بعد از مدرسه مجبور شدیم روزی 50 نقاشی بکشیم. خیلی به نظر می رسید، اما اکنون می دانم که برای اینکه بتوانم به خوبی رسم کنم، این چیزی بود که لازم بود. من میدانم برای هنرمند شدن چه چیزی لازم است، اما همچنین میدانم مبارزات این فرآیند چیست.
من اینجا هستم تا دانشی را که از طریق تجربیاتم در مورد نحوه نقاشی جمع آوری کرده ام با شما به اشتراک بگذارم. من همچنین اینجا هستم تا به شما الهام بخشم و به شما اطلاع دهم که هر یک از هنرمندانی که امروز آنها را تحسین می کنید مبتدی بوده اند.
با این گفته، میخواهم میانبرهایی را با شما به اشتراک بگذارم که چگونه میتوانید طراحی را شروع کنید و فوراً به نتیجه برسید، زیرا مطمئناً باید کار را انجام دهید، اما الهام گرفتن چیزی است که شما را ادامه خواهد داد خواهید دید که شما نیز آن را در خود دارید، اما هنوز از آن آگاه نیستید.
به دنیای من خوش آمدید.
نمایش نظرات