آموزش انیمیشن کاراکتر ساده: ایجاد انیمیشن حلقه از Motion Capture

Simple Character Animation: Creating Loop Animation from Motion Capture

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه انیمیشن Motion Capture ساده را ویرایش کنید. ما در MotionBuilder کار خواهیم کرد، و من شما را در تمام مراحل خود از ابتدا تا انتها همراهی خواهم کرد. این کلاس برای مبتدیان عالی است زیرا من به شما نشان خواهم داد که چه کاری را مرحله به مرحله انجام دهید.

انیمیشن می‌تواند یک شکل هنری پیچیده و گیج‌کننده باشد، اما با استفاده از MoCap این فرآیند بسیار ساده‌تر است.

در این کلاس به موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • نحوه تنظیم صحنه MotionBuilder ما.
  • چگونه فایل خود را وارد کنیم.
  • نحوه استفاده از حالت داستان .
  • نحوه ایجاد و قرار دادن ژست .
  • نحوه استفاده از لایه ها .

همه این موضوعات را در حین آماده کردن شخصیت برای مرحله ویرایش پوشش خواهم داد. شما می‌توانید در حالی که هر تصمیمی را که می‌گیرم به شما نشان می‌دهم و افکارم را در حین انجام آن به شما می‌گویم، تماشا و دنبال کنید.

در پایان کلاس، اصول اولیه Motion Capture و MotionBuilder را خواهید آموخت، بنابراین برای کارهای سخت‌تر آماده خواهید شد.

از یکی از برداشت‌ها از فایل برای ایجاد انیمیشن حلقه خود استفاده کنید!

همانطور که قبلاً در ویدیو گفتم، کلاس پروژه شما این است که انیمیشن حلقه ای خود را از برداشت هایی که به شما دادم ایجاد کنید.

فایل Peggy_raw را دانلود کنید، برداشتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و از آن انیمیشن حلقه ایجاد کنید. مطمئناً می‌توانید حلقه‌هایی از هر 6 برداشت ایجاد کنید، همانطور که گفتیم تمرین همه چیز را کامل می‌کند، اما در گالری پروژه حداقل یک حلقه را آپلود کنید.

نمی‌توان منتظر ماند تا برداشت‌های شما را ببیند!

 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • حالت داستانی انتخاب محدوده مناسب Story Mode Choosing the Right Range

  • ایجاد حلقه و قرار دادن پوز Creating Loop and Placing Pose

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • معرفی Introduction

  • پروژه خلاصه و کلاس Summary and Class Project

  • ایجاد ژست Creating Pose

  • راه اندازی MotionBuilder Setting up MotionBuilder

  • انتخاب محدوده مناسب برای هر برداشت Choosing the Right Ranges for Every Take

  • وارد کردن فایل Import File

  • توضیح لایه ها و پوزها Layers and Poses Explanation

درس ها Lessons

  • حالت داستانی انتخاب محدوده مناسب Story Mode Choosing the Right Range

  • ایجاد ژست Creating Pose

  • توضیح لایه ها و پوزها Layers and Poses Explanation

  • راه اندازی MotionBuilder Setting up MotionBuilder

  • معرفی Introduction

  • وارد کردن فایل Import File

  • انتخاب محدوده مناسب برای هر برداشت Choosing the Right Ranges for Every Take

  • ایجاد حلقه و قرار دادن پوز Creating Loop and Placing Pose

  • پروژه خلاصه و کلاس Summary and Class Project

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن کاراکتر ساده: ایجاد انیمیشن حلقه از Motion Capture
جزییات دوره
31m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
282
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nikolina Peric Nikolina Peric

Motion Capture Editor و 3D Animator

سلام،

نام من نیکولینا است و من یک انیماتور سه بعدی و ویرایشگر Motion Capture هستم که در حال حاضر در صربستان زندگی و کار می کنم. من در صنعت بازی برای Take-Two Interactive (Nordeus) کار می کنم و همچنین تجربه فیلم های سینمایی و سریال های انیمیشن را دارم.

من با بسیاری از شرکت ها و استودیوهای پیشرو جهان مانند Netflix، Goodbye Kansas، Platige Image، Ubisoft، EA Digital Illusions CE AB (DICE)، THQ Nordic، Take One، Nordeus... کار کرده ام.

من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه خود کسب کرده ام و آنها را به آموزش هایی برای دنبال کردن آسان تبدیل می کنم.

می‌توانید من را در اینجا بیابید و در مورد Motion Capture و Character Animation اطلاعات بیشتری کسب کنید.